9 Temmuz 2013

CLINIQUE: Chubby Stick Intense Mightiest Marschino 03

Canım sıkıldıkça bakıp bakıp, cüzdan da birtakım deliklere yol açtığım site Clinique.com.tr Gerçi artık doygunluk noktasına ulaşmak üzereyim zira alacak pek bir ürün kalmadı sanıyorum. Bkz aşağıdaki foto :p


İşte yine o anlardan birisinde bu güzelliği de koleksiyona da dahil ettim...
Clinique Chubby Stick Intense mightiest maraschino, 49TL, 3g


Daha önce de belirttiğim gibi, chubby`lerin nemlendirme performanslarını oldukça beğeniyorum ben. Intense serilerinin renk vermeleri de oldukça başarılı, intense olmayan chubbyler daha hafif renk veriyorlardı. Intense serisinden elimde bir de Curviest Caramel vardı, bu da 2. intense`im oldu....




Aslında aklımda Roomiest Rose vardı fakat hep pembe tonlarını alıyorum, bu sefer biraz daha farklı olsun dedim. 03 mightiest marschino kırmızı tonlarında, canlı bir renk...



Kırmızı tonlarını ya da baskın renklerdeki rujları pek kendime yakıştırmasam da, bu ruju (hafif sürmek kaydıyla) oldukça severek kullanıyorum. Elimdeki 1-2 ruju bitirebilirsem, bir sonraki ruj alışımda da pembeli olan tonlarına bakacağım sanırım...

6 yorum:

  1. aman allahım clinique ailesi olmuş resmen, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. oo koloni olmuş senin clinique ler :))güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan bende bugün megamelon ve chunkiest chili rengini aldım. tembelliği bırakıp bloga dönersem yazacağım inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. @makyaj ve bakım: teşekkür ederim :))

    @kozmetik deneyimleri: haha evt ama artık durulmak istiyorum :)

    @Gül Aydın: aa onlar da çok tatlı renkleeer, güle güle kullan sen de

    YanıtlaSil
  5. vuhuuu clinique mağzası gibi olmuş orası:) güle güle kullan rengi çok hoş..

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum bu Chubby Stic 'lere :) Mighty Mimosa rengin hastasıyım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli