5 Temmuz 2013

BİTENLER

Yine çokça ürün bitirdim, ne mutlu bana...


Bioderma Atoderm Mains El Kremi
Kışın aldığım kremlerdendi. Parabensiz olduğu için özellikle almıştım. Severek kullandım ama ince yapılı bi kremdi, yoğun bir nemlendirmesi yoktu...


NYC Top Coat
Aldığım günden beri severek kullandığım top coat, Her ojenin üzerine sürüyorum mutlaka. Çabuk kuruyor ve ojenin kalıcılığını arttırıyor.

Grace Cole England El Kremi
Gratis`in markalarından birisi. Şeffaf bir paketin içinde, yanında törpüsü ile satılıyor. Fiyatı 5-6 lira gibi birşey. Fiyatına göre performansı oldukça iyi. Yapısını çok beğenmiştim, kolay emiliyordu, biraz fazla sürsem de vıcık vıcık yapmıyordu elimi ama içeriği hiç temiz değildi.

Dermatolog Toniği : p
Dermatologların reçete ettiği meşhur tonik. Aslında bu tonik ile ilgili ayrıntılı bir yazı hazırlamak istiyordum ama kısmet olmadı. İlk başlarda "yaa çok güzel temizliyor" diye düşünüyordum. Ama bir süre sonra kullanmak istemedim. Reçeteye bakmayı unutmuşum, içeriğinden %100 emin olmasam da, bana alkol ve gül suyu karışımından ibaret gibi geldi. Eczacının arka odasında 5dk.`da hazırladığı şey pek güven vermiyor açıkçası. Bu sebeple çok kısa süre kullandım, gerisini de atıyorum.


Toni&Guy Saç Kremi
Lilakutu`dan çıkan 50ml`lik üründü. Kremi oldukça beğendim, kıvamlı bir yapıdaydı.

Barielle Peeling
Bu ürün de beni inanılmaz şaşırtan ürünlerden birisi oldu. Yine Lilakutu`dan çıkan bir üründü. Ambalajı, etiketi biraz uyduruk duruyor diye, uzunca bir süre kullanmadım ama çok güzel bir ürünmüş. Oldukça iri bir tanecikli, turuncu renkli, hoş kokulu bir peelingdi. Yine de yüzüme kullanmak istemedim, elimde denedim. Kullandıktan sonra yağlı bir his bıraksa da, güzel üründü. Lilakutu`da satılıyor, fiyatı oldukça yüksek olmasaydı kesin alacaktım.

Clinique Even Better Koyu Leke Serumu
Etkisinden çok memnun kaldığım ürün, testerını da ziyan etmedim sonuna kadar kullandım, orjinal boyunu da bitirmek üzereyim, şu yazımda ayrıntılı bahsetmiştim. Sivilce lekelerimde ciddi şekilde azalma ve iyileşme oldu.


Elseve Kepek Karşıtı Şampuan
Kepeği engelleme etkisini gayet zayıf buldum, ilk hafta biraz azaltsa da 2. hafta kepeklerim aynı hızla geri geldi.

Gliss Saç Kremi
Fena bir krem değildi ama pek matah bir etki de yaratmadı.

Yves Rocher Saç Dökülmesine Karşı Şampuan
Sevdiğimi 500 kere söylediğim, demirbaş şampuanım.


La Roche Posay Effeclar Duo
Bazı kimselerde oldukça etkili olmasına rağmen, ben de hiç bir etki yaramayan ürün. Çoğu kişi gibi ben de çenemdeki minik sivilceler için kullanmıştım. Sivilceye, siyah noktaya ya da cildimin berraklaşmasına vs. hiç bir etkisini gözlemlemedim. 3`te 1`i duruyor hala, atıyorum artık.

Bambo Duş Süngeri
Gratisten aldığım bambo duş süngerini beğenerek kullanıyorum, bir tarafı texture yapıda. Peeling gibi güzel bir etki yapıyor.

Avon Foot Works Ayak Peelingi
Sevdiğim ayak peelinglerinden birisiydi. İnanılmayacak şekilde çevremde Avon satan kimse yok. Kendim temsilci olup, rahatça kataloglara ulaşmak ve kendime daha uygun fiyata almak için Avon`a temsilci başvurusunda bulunmuştum. Sanırım 2 ay geçti, hiçbir şekilde geri dönüş olmadı. Bloglara kolilerce ürün göndermekle meşgüller sanıyorum ki parasını vererek alma isteğimle ilgilenen olmadı :p

Colgate Max Beyaz Likit Diş Macunu
Uzun zamandır en sevdiğim diş macunu, likit diş macununa fena alıştım.

The Body Shop Frambuazlı Duş Jeli
Kokusunu oldukça beğendiğim, diğerlerine nispeten kalıcı bulduğum güzel bir duş jeliydi...

Off bitti :D

14 yorum:

  1. Avon yorumuna bayıldım ;). Atoderm, clinique ve nyc yorumlarına harfi harfine katılıyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. ohh ne çok ürün bitmiş kendim hafiflemiş kadar oldum :D

    YanıtlaSil
  3. Ne çok ürün bitmiş öyle :) NYC'yi bi ben deneyemedim :S

    YanıtlaSil
  4. @shewgy: aynen, hepimizde bi rahatlama yapiyor. Bence yenilerini almaya bahane oldugu icin seviniyoruz :))

    @Bir makyaj blogu yazari iste: denemelisin, fiyati da cok iyi

    YanıtlaSil
  5. Canım bitenlerini zevkle okudum.Avon yorumuna katılıyorum.Neyse ki ben temsilci olmuşum zamanında :)))
    YR şampuandan bugün eşime aldım.Umarım o da memnun kalır.Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  6. @makyaj kelebegi: tesekkur ederim :) Avondan 3-5 sevdigim urun vardi alamiyorm resmen, neyse cok da sart degil. Umarim sever sampuani benim erkek arkadasim da kullaniyo surekli, o da seviyor :)

    YanıtlaSil
  7. ben de meşhur toniği kullanıyorum 3 aydır çok memnundum senin yazıyı okuyunca işkillendim :s

    YanıtlaSil
  8. @ezgi s: benim de memnun olan arkadaslarim var surekli surekli yaptiriyorlar hatta ama ben pek oyle dusunmuyrm

    YanıtlaSil
  9. Avon konusunda bende senin gibiyim cevremde kalmadı. Bitenler konusunda tebtik ederim canım

    YanıtlaSil
  10. @makyajli kareler: tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  11. nyc top coat'a bayıldığımı söylemeliyim, tam bir kurtarıcı!
    oo süper ürünler kullanmışsın gözüm gönlüm açıldı:)

    YanıtlaSil
  12. evet ben de seviyorum 2.şişeye geçtim, demirbaş ürün oldu. teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  13. Okurken dikkatimi cekti de barielle peeling zaten el icindi diye hatirliyorum iyi ki yuzunuze kullanmamissiniz

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli