16 Haziran 2014

MAC Cosmetics // Online İndirimi

MAC Stroke of Midnight koleksiyonu 2013 ekim-kasım gibi çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam, en az 7 aylık bir koleksiyon yani. Mac`in her koleksiyonuna iç geçirmem ama bu koleksiyonu çok sevmiştim. Fiyatları oldukça yüksekti maalesef, o yüzden sadece küçük bir göz makyaj kitini almıştım, diğer parçalarda aklım kalmıştı.

Geçenlerde online`da hala satıldığını ve indirimde olduğunu fark edince dayanamayıp, bu yüz kitini de aldım. Çok yeni ürünler değiller ama en az 24 aylık kullanım süreleri olacağını düşünüp aldım. Bir nevi online ELCA alışverişi gibi oldu.



Setin içinde minik bir allık (Formal), küçük bir allık fırçası (129SE), tam boy bir ruj (How Darling), minik boy bir glos ve incecik, çok şık bir çanta aynası var. Tabi bir de çantası.

How Darling`e benzer açık pembe tonlarında bir ruj istiyordum zaten, öyle olunca seti almak için de bir bahanem daha olmuş oldu. Lip glass haricindeki setteki herşeyi çok sevdim. (dudak parlatıcısı sevmiyorum bir süredir)

Bu serinin göz fırçaları setinde ve yüz paletinde de aklım kalmıştı! İndirimdeki ürünleri; maccosmetics.com.tr --> makyaj --> yüz --> face kits sekmesinde görebilirsiniz. Farların olduğu sekmede de Riri 5`li göz farları var yine inmiş fiyatları ile, haberiniz olsun.



4 yorum:

  1. Koleksiyon çıktığı zaman inanılmaz istemiştim bu seti ama pahalı diye geri durmuştum.
    Şimdi baktım stokta yok.
    :(
    Güle güle kullan.
    :)

    YanıtlaSil
  2. ahh sabah baktığımda vardı sanki :(

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan çok hesaplı olmuş alışverişin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli