10 Nisan 2017

Bitenler // Nisan 2017


Flormar Easy&Go Oje Çıkarıcı Sünger; gayet severek kullanıyordum bir süredir ama Yves Rocher`ın aynı formdaki ürününü daha çok beğendim. Ondan sonra 2. tercihim olur artık.

Le Petit Marsellais Vanilyalı Sabun; fırçalarımı yıkamak için kullandım, memnun kaldım, kokusu da gayet güzeldi. 

Venus Secrets Organics Sabun; eşek sütlü sabunu Atina`da turistik şeyler satan bir dükkandan aldım, pek yararlıymış sözde ama ben yine fırça yıkamak için kullanıyorum.



Biopoint Miracle Liss Keratinli Düzleştirici Saç Maskesi; aslında bu maskeden çok memnundum. Benim saçlarım düz olmaya meyilli ve çok sorunlu değil. Bu maskeyi kullandığımda aldığım yumuşaklık ve düzleştirme etkisi oldukça başarılıydı ama geçenlerde kullandığım bir şampuan saçlarımı aşırı yıprattığı zaman aynı etkiyi göremedim. 

Tony Moly Panda`s Dream White Hand Cream; kışın en severek kullandığım el kremiydi.

Tony Moly Elmalı El Kremi; panda kadar bayılmadım ama fena da değildi.


Maybelline Age Rewind Kapatıcı; uzun süredir severek kullanıyorum, tek sıkıntısı süngeri ara ara yıkamanın çok zahmetli gelmesi. Çünkü süngerde çok fazla ürün birikmiş oluyor ve arındırmak uzun sürüyor.

Eklips Konjac Sunger; maske temizlemek için pratik bulduğum ama onun dışında bir artı sağladığını düşünmediğim bir ürün.

Neutrogena Anti-Ageing El Kremi; sevmedim, tekrar almayı düşünmüyorum.

Marvis Ginger Mint Diş Macunu; Marvis`ler bana genelde çok sert geliyor ama bunu severek kullandım. Bu minikleri 1€`ya Floransa`dan almıştım. Bizdeki yüksek fiyatlarını ödeyip almam ama muhtemelen.

Colgate Max Beyazlık Likit Diş Macunu; bu likitleri klasik macunlardan daha çok seviyorum genelde. Uzun yıllardır ısrarla bunu alıyorum hatta ama beyazlık namına bir etkisi yok bence.

Yves Rocher Portakallı Tarçınlı Duş Jeli; sınırlı üretimdi, kokusu çok hoşuma gitti ama tekrar bulamayacağım sanırım.    


10 yorum:

  1. ben de fırçalarımı beyaz sabunla yıkıyorum ama bu da vanilya kokuyormuş alıp deneyebilirim yani..

    YanıtlaSil
  2. Sevdim ben bu sabunlari, tavsiye ederim 😊

    YanıtlaSil
  3. fırçalarımı bende ya bebe şampuanı yada beyaz sabunla yıkıyorum. tebrikler canım :))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Vallahi stoklarim azaliyor mutlu oluyorum. Bir suredir de yeni urun almiyorum ciddi ciddi 😄

      Sil
  5. Fırçalarımı bende beyaz sabunla yıkıyorum ama göz fırçalarım için çoğunlukla fırça temizleme suyu kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyle daha pratik oluyordur ama ben ya goz makyaji yapmaya vakit bulamiyorum ya da parmaklarimla yapiyorum 🙈🙈 hala istedigim adam gibi goz fircalarini alamadim 😑

      Sil
  6. Yves Rocher'in bu sinirli uretim dus jelleri surekli urettikleri dus jellerinden daha guzel kokuyor :) Keske sinirli uretim olmasalar, ben bayagi bir stoklamistim ama elimde hic kalmadi artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya 😊 bir de ben bunu biraz gec actim. Sevdigimi fark ettigimde coktan bitmisti galiba :/

      Sil

Yorumlarınız değerli