19 Nisan 2017

Caudalie // Beauty Elixir


Caudalie markası uzaktan sempati duyduğum ve merak ettiğim markalardan birisiydi. Macaristan Kraliçesinin güzellik sırrı diye lanse edilen Beauty Elixir   ürününü uzunca süredir deniyorum. 

Ürünün genel vaadi cildi nemlendirmek, yumuşatmak ve tazelemek. Hemen arkasındaki içindekiler kısmına baktığımda da; üzüm, portakal çiçeği, gül, organik nane balmı gibi kulağa çok hoş gelen içerikler belirtilmiş. Paraben de içermiyor. Üst kısmında biriken ufak bir yağ tabakası var, kullanmadan önce güzelce çalkalayıp karıştırmak gerekiyor. Ürün kaliteli hissiyatı veren cam şişede, spreyli başlığı var.



şişenin arkasındaki içerik bilgisi

Etki konusuna gelirsek; benim cildimde gözle görülür bir etki yapmıyor maalesef. Üstelik içeriğindeki nane esansı ciddi şekilde baskın ve beni rahatsız ediyor. Yine de nanenin ve soğuk sıvının verdiği anlık ferahlık hissi inkar edilemez ama hepsi bu! Ben bunun dışında bir etki gözlemlemedim.

beauty elixir içerik bilgisi

Şişenin arkasında belirtilen seçilmiş içerikler bir yana, asıl içerik şişenin altında bulunuyor. İçerik sıralamasında başta gelen maddelerden birisi alkol birisi de parfüm. Fakat her ikisinin de bitki kaynaklı olduğu en alta not düşülmüş. Bitki kaynaklı olması parfüm için kurtarıcı olabilir fakat alkol için bir anlam ifade etmiyor. Etil alkol (bitki kaynaklı alkol) cilde oldukça zarar verdiği için cilt bakım ürünlerinde kaçınılan içeriklerin başında geliyor.



Kendi adıma alkol içerikli ürünlerden ölümüne kaçmıyorum. Bir şekilde sevdiğim ve cildime olumlu etki ettiğini düşündüğüm ürünlerde, çok sık olmamak kaydı ile kullanıyorum. Fakat bu üründe , içerikte sudan sonra ilk sırada gelmesi ve ürünün cildime olumlu bir katkısını görememiş olmam neticesinde iyice gözüme battı. 

Caudalie Beauty Elixir 100ml`lik cam ambalajda ve online olarak 90-100 TL arasına bulunabiliyor. Benim için tekrar alınacak bir ürün değil, hatta muhtemelen elimdekini de bitirmeyeceğim. İlla denemek isteyenlere tavsiyem bir küçük boyunu alıp denemeleri yönünde. Hatta bu ürün yerine Caudalie`nin basınçlı sişede (termal sular gibi) satılan üzüm suyunu çok daha fazla tavsiye ederim. Onun içeriği sadece üzüm suyundan oluşuyor ve cilde nem verdiği hissediliyor, fiyatının daha uygun olması da bonus.

8 yorum:

  1. Ben de bu ürünü ilk küçük şişede alıp kullanmış ve seninle aynı şeyleri düşünmüştüm... Gerçekten Grape Water çok daha başarılı bir ürün. Geçen hafta sonu katıldığımız etkinlikte Beauty Elixir'in büyük boyunu hediye ettiler. Bakalım, elimdeki mist bitince bir deneyeceğim yeniden. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu urune verdigim paraya uzuldum acikcasi 😑 alkol bu kadar baskim olmasaydi yine de kullanirdim ama yazik oldu

      Sil
  2. Çok güzel yorumlamışsın canım, etki etmemesi kötü olmuş, denemediğim bir üründü ve sanırım denemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, ben poparitesine dayanamamisim ama almadan once icerigine falan bakmamistim 😣

      Sil
  3. ben bunu severim ama tercih et deseler ben de grape waterı daha başarılı buluyorum ...

    YanıtlaSil
  4. Fiyatinin bu kadar yuksek oldugunu bilmiyordum, sasirdim! Icerik konusunda soylediklerine aynen katiliyorum ve ben de Grape Water'i begeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat öyle maalesef :/ ben kofre şeklinde bir nebze daha uyguna almıştım allahtan. Grape water`ı yurt dışından oldukça uyguna almıştım, bittikçe de alırım heralde, bizdeki fiyatı da çok değilmiş.

      Sil

Yorumlarınız değerli