5 Nisan 2017

Wishlist // Nisan 2017


Gün geçmiyor ki kozmetik dünyasında yeni bir ürün, yeni bir koleksiyon çıkmasın. Son aylarda kozmetik almayı ciddi anlamda durdurdum ama hem bu diyetin etkisi hem de doğum günümün yaklaşmış olması nedeni ile bugünlerde resmen gözüm dönmüş durumda 🙈

  • Burberry Silk and Bloom Allık, 198TL
  • Nars Smooth&Protect Primer spf50, 125TL
  • Nars Soft Matte Complete Concealer, Light 2,75, 105TL
  • Nars Pure Matte Lipstick, Moscow, 95TL
  • Nars All Day Luminous Weightless Fondöten, Vallauris, 160TL
  • Nars Hot Sand Aydınlatıcı/Allık, 110TL 
Burberry allık tam bir arzu nesnesi, Nars`ın yeni çıkan bazlarını ve kapatıcısını o kadar çok övdüler ki mutlaka denemem lazım. "Moscow" ruju da çok uzun zamandır istiyorum bir türlü alamadım. Rengi dışında ismi de beni cezbediyor. All Day Luminous fondöten de çok iddialı, fondötem arzum ve ihtiyacım hiç bitmiyor benim de malum. Son olarak da "hot sand" aydınlatıcı. Onu da efsane statüsünde konumlandırdıkları için alınacaklar listesine girdi.


  • Nars Blanc de Sable Aydınlatıcı Paleti; maalesef bize gelemedi bir türlü, halbuki istek listemin en başındaydı kendisi. 
Doğum günü şımarıklığı ile kozmetik diyetini bu ay bir kenara bırakıp gözümü karartacağım sanıyorum. E bir de tabii hediye arayışına girecek olan sevdiklerim varsa yorulmasınlar 😊

4 yorum:

  1. Ay listeyi görünce benim de gözüm döndü! NARS Fondöteni deneyip kuru cildime uygun bulmadığımı hatırlıyorum. Kapatıcı konusunda hala tereddütlerim var, denemem lazım kesinlikle. En sonraki aydınlatıcı paletinin de sevilmediğini okumuştum. Hani gelmezse buraya üzülme diye yazdım :) Fakat o burberry allık, efendime söyleyeyim o ruj, Hot Sand aydınlatıcı... ah diyorum sadece :) Umarım her birine kavuşursun!!! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma daha serum ve gunes kremi ihtiyaclarim var ama oblari yazmadim bile 😁 listenin hepsine kavusmam mumkun degil 😏 fondoteni yagli ciltli olaram sevecegimi tahmin ediyorum ama o ve burberry allik on sirada saniyorum 😍

      Sil
  2. ay o Nars aydınlatıcıyı narsissist'in hesabında gördüğümden beri istiyorum gelmeyecek mi acaba Türkiye'ye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de 😍 makyaj trendi gelecek ama yakin zamanda degil gibi bir cevap vermisti bikac hafta once.

      Sil

Yorumlarınız değerli