3 Nisan 2017

Dermoskin // Acne Mat SPF 50 Jel Güneş Kremi


Dermoskin markası ile tanışmam, dermatologun tavsiye ettiği yüz yıkama köpüğü ile olmuştu. O ürünü beğenince markaya bir sempatim oluşmuştu ama başka bir ürününü deneme fırsatım olmamıştı daha sonrasında. 

Dermoskin Acne Mat Face Protection Gel Cream SPF 50 ise fiyatına göre performansı beğendiğim bir ürün oldu yine. Fakat hem artıları, hem de eksileri olduğunu düşündüğüm için devamını getirip getirmemekte kararsızım. 




gunes kremi tavsiye

Olumlu özelliklerinden başlarsam;
  • UVA, UVB, SPF 50+ gibi yüksek koruma faktörüne sahip,
  • Renklendirici, paraben, parafin ve parfüm içermiyor,
  • Uygun fiyatlı (internette 60TL civarında bulunabiliyor, ben eczaneden daha pahalıya almışım maalesef)
  • Pompalı ambalajı temiz ve pratik bir uygulama sağlıyor,
  • İçeriğinde E vitamini, Aloe Vera, Pantenol gibi yarar sağlayabilecek maddeler barındırıyor ama bu ne derece fayda sağlar emin değilim,

yagli ciltler icin gunes kremi tavsiyesi


Bana göre olumsuz yanlarına gelecek olursam; 
  • Ambalajın üzerinde büyük puntolarla yazılmış ve benim de satın almamdaki asıl etmen olan "Acne Mat", "Gel Cream" ve "Dry Touch" ibareleri biraz abartılı olmuş,
  • Öncelikle ürün, orta kalınlıkta bir losyon kıvamında, dolayısı ile yapısının jel olmakla alakası yok!
  • Ben ilk sürdüğümde (cildim yağlıya dönük ama aşırı yağlanma problemi yok) çok hafif ya da çok kuru hissettirmiyor, hafif de bir parlama yapıyor fakat biraz emildikten sonra parlama sorunu hissetmiyorum. 
  • Benim cilt tipime yakın ya da kuru cilt tipleri için sorun yaratmayacaktır ama yağlı cilt tipleri için sorun olabilir. Bu da ürünün isminde "acne mat" ibaresi ile çelişiyor.
Bir de ben bu kremi uzun yıllardır kullandığım Kiehl`s Ultra Light Daily UV Defense güneş kremi ile karşılaştırıyorum ister istemez. Onunla aynı miktarda ve neredeyse 1/3 fiyatına olduğu için, ona uygun fiyatlı bir muadil olabilir mi düşüncesi ile almıştım;

İçerik olarak Kiehls`den bir adım daha önde olsa da, hafiflik, hızlı emilme ve yok gibi durma konusunda onun kadar başarılı değil maalesef. Yine de kullanmayıp bir kenara atacağım kadar sevmediğim bir ürün de değil. Son aylarda bazı günler Kiehls`i bazı günler Dermoskin`i kullanıyorum. 

Özetle benim için Kiehls`e alternatif bir güneş kremi olmadı ama fiyatı dikkate alındığında aldığıma pişman da etmedi. Cilt tipinize uyuyorsa bir şans verebilirsiniz diye düşünüyorum.


Dermoskin  Acne Mat SPF 50 Jel Güneş Kremi İçeriği


10 yorum:

  1. Aaa, jel deyince ben de bir heves baktım ama jel ile ne alaka yani? Geçenlerde bir İngiliz youtuber'ı izlerken, bir markanın çıkardığı "gerçekten jel" güneş kremini gördüm ama kimdi ve marka neydi hatırlayamıyorum iyi mi? Çok da beğenmişti halbuki :))) Hatırlarsam yazacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, jelle hic alakasi yok. Aklina gelirse yaz mutlaka, kiehls'e alternatif ariyorum ama henuz bulamadim. Yine aynisindan alacagim gibi duruyor

      Sil
    2. Buldum: Heliocare Advanced Gel SPF 50 The Anna Edit'in March Favorites videosunda bahsettiği bu :) Ama bunun için de "light beige cream like gel" denmiş. Yine de aklımızda olsun ^_^

      Sil
    3. bakayım bir fiyatı ve bulunabilirliğine, thanks ♥

      Sil
  2. Takipteyim alternatif bulursan yaz mutlaka

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam 😄 1 aya falan biter elimdekiler sanirim, yeni bi tane alacagim bakalim

      Sil
  3. duymamıştım ben bu markayı Başak'ın hatırlayamadığı jel kremi ben de merak ettim şimdi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatli bir dermokozmetik markasi, bana da bikac yil once dermatolog tavsiye edince haberdar olmustum

      Sil
  4. Yves rocher güneş koruyucuya alternatif diyorlar hatta Görkem Karman dan da öyle duymuştum diye hatırlıyorum. Ama ben kullanmadım ikisini de. Dermoskin benim de cilt tipime uygun gibi gözüküyor ama nedense güneş korumasına güvenemiyorum:( Vichy ideal soleil micro emulsion tavsiye edebilirim. Mat bitişli değil ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves'e elim gitmedi hic nedense ama simdi dusununce begenildigini hatirlar gibi oldum ben de. Marka guvenilirligi konusunda bsy diyemiyecegim, hakli da olabilirsin. Skinceuticals alacaktim ama onun da parlama yapabilecegi yorumlarini okuyunca kararsiz kaldim, deneme sansim da yok 😑

      Sil

Yorumlarınız değerli