9 Mayıs 2017

Nyx // Perfect Filter Rustic Antique Palet


NYX Perfect Filter Rustic Antique Paleti ilk gördüğümden beri renkleri aklımı çalmıştı. NYX çok aşina olduğum bir marka olmadığı için yapısı ile alakalı tereddütlerim vardı. Zaten uzun süre stokta olmadığı için çok da düşünmeme gerek kalmamıştı ama alışverişe meyilli olduğum bir günde stoğa girdiği haberini alınca dayanamadım.



Beğendiğim renkler dönem dönem değişiyor, bu aralar bu sıcak kahve/kızıl tonları hem farlarda hem de rujlarda hoşuma gidiyor. Renkler ise hemen aşağıda gördüğünüz gibi;


Dış ambalajı biraz daha sağlam olabilirmiş, olası ufak bir zorlamada kırılır hissiyatı çok yüksek fakat pigmentasyonları oldukça başarılı ve yapıları da yumuşak. Dış ambalajı saymazsam kalite anlamında beklentimi karşıladığını söyleyebilirim. İndirim döneminde benzer fiyat skalasına giren The Balm paletlerle kıyaslarsam yapılarını daha başarılı buldum.

Palete baktığımda renkler bir arada gözüme oldukça hoş gözüküyor ama kullanımda birbirlerinden pek ayırt edemiyorum. Açık renkleri de oldukça standart. Yani paleti asıl alma sebebim o toprak tonları ama günlük ortalama bir makyajda paletteki değişik farklı kızıl tonlarını kullanıyor olmama rağmen hep aynı duruyormuş gibi geliyor bana. Ustalıkla ve incelikle makyaj yapanlar için bu durum geçerli olmayabilir tabii ama ben o sınıfa girmiyorum.  

Ben nyxcosmetics.com.tr adresinden 65TL`ye satın almıştım, genelde stokta bulunmuyor ama "haber ver" butonuna tıklayarak geldiğinde haberdar olabilirsiniz. 



5 yorum:

  1. bayılıyorum bunun renklerine elimde çok benzerleri olmasa çoktan almıştım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda benim de benzer tonlarda 1 tane vardi, ben de almasam olurmus ama dayanamamistim 😊

      Sil
  2. Güle güle kullan. Ben bu paleti ilk çıktığı gün denk gelip aldım aslında bekliyordum gelmesini ülkemize de. Ben çok sevdim ve dediğin gibi pigmentasyonu oldukça yüksek.
    Güle güle kullanalım

    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim nyx'den denedigim henuz 2.urun oldu, pigmentasyonlari bu kadar basarili beklemiyordum acikcasi ✌

      Sil

Yorumlarınız değerli