17 Mayıs 2017

MAC // Extra Dimension Show Gold Aydınlatıcı


MAC`in Extra Dimension serisini oldukça beğendiğimi belirtmiştim. Aslında hiç tarzım olmayan bu aydınlatıcıya dayanamamış olmam da kanıtı sanıyorum. Mağazalarda koleksiyona ait 3 farklı renk bulunuyor, aslında bu üçlü "skinfinish" olarak geçiyor, online olarak satılanlar ise "higlighter" olarak geçiyor. 





Gold olan hiç bir şeye sıcak değilim aslında (çeyrek, yarım vs hariç 😃) ama "show gold" rengi sarı olmanın dışında çok hoş ve bariz pembe yansımalara sahip. Parmağımdaki swatch`da çok belli olmasa da, bir altta elimdeki fotoğrafta pembe yansıması çok bariz. 




Renginin ışığa göre değişen, alışılagelmişin dışında bir highlight rengi olmasına bayıldım ama aynı zamanda bariz simli bir ürün. Seveni vardır mutlaka ama ben o sınıftan değilim. Yine de renginin hatırına, ara ara değişiklik de iyidir diyerek kullanıyorum. 

Yine bu simlerden dolayı tüm yüze uygulanabilecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum, bence bu da "aydınlatıcı" olarak adlandırılmalıydı.

Son olarak ürün 9g ve 112TL (21 Mayıs`a kadar %20 indirim mevcut) 

6 yorum:

  1. Bu aydınlatıcı bende de var; ilk çıktığında o pembe yansımalarına hayran kalıp almıştım. Ama dediğin gibi simli yapısı beni de rahatsız ediyor. Yine de, aşırı aşırı belli olmadığı için, günlük olmasa da, özel zamanlarda kullanmayı seviyorum; zira tam istediğim gibi "cayır cayır" duruyor! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Haha evet oyle duruyor gercekten, ben 2 kere gunluk olarak da kullandim 🙈🙈

    YanıtlaSil
  3. Bende de Soft Frost rengi var. Serideki diger aydinlaticilarin aksine Soft Frost daha az pigmentli ve daha az sim iceriyor. Beni etkileyen yani ilginc rengi olmustu aslinda. Mor, pembe, mavi degisik bir yansimasi var. Arada sirada (ozellikle aksamlari) kullanmayi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyon muydu o da? Bunun simleri olmasaydi her gun kullanabilirdim ama iste 😀 merak ettim baktim soft frost'a ama gozumuyor su an online'da

      Sil
  4. simli simli tam bana göre :-)) bu extra dimension serisini toptan alıp kurtulacağım sonunda :-)))

    YanıtlaSil
  5. Öyle bir imkan olsa ben de hayir demezdim vallahi 😀

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli