13 Mayıs 2017

Bitenler // Mayıs 2017


Kruidvat Pamuk; ben ilk defa kullandım ama oldukça beğendim, geç kalınmış bir keşif sanırım :)

My Konjac Sponge; daha önce Benri`nin çok daha uygun fiyatlı olanını denemiştim, bu fiyat olarak ondan baya yüksek olmasına rağmen tekrar alacak kadar beğenmedim.

Kiehl`s Ultra Facial Oil-Free Yüz Yıkama Jeli ve Toniği; bunlar çok uzun zaman öncesinden kalmış olduğu için artık mecburen atılıyorlar. Instagram`da da yazmıştım, o zaman aldığım fiyata baktım da, tam olarak altın kuru ile aynı orana yükselmişler. Jeli çok sabunumsu bulmuş, toniği ise sevmiştim diye hatırlıyorum.

Palmolive Feel the Massage Duş Jeli; bu aralar hep palmolive kullanıyoruz, fena değil bence.





Sephora Kaş Kalemi/06; ben bu kalemden aşırı memnunum. Yumuşak olması kolay uygulama sağlıyor ve rengi bana tam uyuyor. Fakat benim beğendiğim yumuşaklık, çabuk tükenmesi anlamında bir dezavantaj da olabilir ama ben tüm kaş doldurmadığım için 5-6 ay kadar kullandım. Hatta bundan sonra aldığım Benefit`in aynı formdaki kaş kalemini sert olması sebebi ile sevemedim.

Nars Light Reflecting Loose Powder; bu en meşhur transparan pudra sanıyorum ki. Ben de hemen herkes gibi oldukça memnunum. Daha önce preslenmiş versiyonunu da kullandım ama bunun gramajı daha yüksek, çok daha uzun süre gidiyor. Çok sık kıllı bir fırça ile uygulamak yerine, daha seyrek ve farklı uzunluklardaki kıllardan oluşan duo fiber bir fırça ile uygulayınca tozutma sorunu da rahatsız edici düzeyde olmuyor. 

Marvis Whiteing Mint Diş Macunu; daha önce de belirttiğim üzere bunları seviyorum, ama yurt dışından uygun fiyata almıştım, buradan almıyorum. Bu çeşidi de standart beğenimi kazandı, herhangi bir beyazlatma etkisini görmedim. 

Nars Oje; bir set içinde satın almıştım, 3 yıl kadar oldu sanırım, kıvamı koyulaştı, düzgün sürülmüyor. Almaya değecek çok başarılı ya da farklı bir yapısı yoktu.

Dior Fondöten?; ayrı bir yazı konusu olur sanıyorum ama olumlu anlamda değil! Geçenlerde ne zamanıdr çok istediğim Dior Air Nude Serum fondöteni Boyner`den alma gafletine düştüm. Aldıktan sonra kontrol edince 26 ay öncesin üretimi olduğunu gördüm ve iade etmek istedim. Biraz sıkıntılı olsa da iade etmeyi başardım. Onu alırken "tavsiye edeceğiniz farklı bir fondötenin de testerını istiyorum" demiştim. "Yok, mok, vs" gibi klasik geçiştirme çabasından sonra bu şişenin içine bir fondotenden 2-3 pompa sıkıp verdi. Sorun şu ki; bu şişeden çıkmıyor dibinde çok az olduğu için, zaten içine koyduğu da hangi fondötendi, hangi renkti, bu şişedeki ile karışıp rengi ve yapısı değişmedi mi? Koskoca Boyner Dior standında tester ya da adam gibi bir tester kabı yok! 

Korres Kivili Peeling; olsa da olur, olmasa da olur bir üründü.

Eyüp Sabri Tuncer Tıraş Kolonyası; ambalajını çok sevimli bulduğum için kendi sitelerinden satın almıştım, eşim tarafından bir şikayet gelmediğine göre güzeldi herhalde.

8 yorum:

  1. Palmolive Feel the Massage Duş Jeli bizim de bu aralar severek kullandığımız bir banyo ürünü oldu. Sephora Kaş Kalemi 'ni severek kullanıyordum ABH 'yi alana kadar ben de, gayet başarılı bir ürün. Nars Light Reflecting Loose Powder ne zamandır listemde ama elimde YSL var, azalınca bunda aklım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nars'in yenisini almayacagim simdilik, marc jacops almistim gerci transparan degil ama yine de o bitince donerim nars'a

      Sil
  2. Dior'un yaptığına şok oldum şu an direk Boyner'e şikayet etmek lazım ne demek tester yok ve kullanılmış bir şişeye tester koymak da neyin nesi terbiyesizlik bence 😡😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyner sikayetleri ciddiye alan bir marka degil bence. Daha once basima yine benzer bir olay gelmisti sikayet mailime donus bile yaadilar

      Sil
  3. Dior ile ilgili duruma şok oldum. o_O
    Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyner kozmetik reyonlarından uzak durma sebebim artık...

      Sil
  4. Boyner gibi zincirlerin kozmetik konusunda bu kadar özensiz ve tüccar zihniyetinde olmasından nefret ediyorum! Gerçekten saçmalık!
    Sephora kaş kalemini kullandığımda ben de sevmiştim bu arada :)

    Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyner Kozmetik ile yaşadığım ilk kötü tecrübe değil maalesef, bu kadar büyük zincir mağaza bunu yapıyorsa diğerleri neler yapmaz dedirtiyor.

      Evet kalemi sevdiğini hatırlıyorum :) benimkinin yedeği duruyor, Benefit bitince onu açıcam hemen.

      Sil

Yorumlarınız değerli