21 Aralık 2017

Kiehl`s // Advent Calendar 2017



Bu Advent Calendar olayı her yıl bakıp bakıp iç geçirip, sonra da "aman boşver, ona o kadar para vereceğime gerçekten ihtiyacım olan 2-3 ürünü alırım" diyerek, kıyıp alamadığım ürünlerdendi. Bu yıl da muhtemelen öyle olurdu ama neyse ki eşimden hediye geldi :) İyi ki de gelmiş çünkü bu takvim olayını çok sevdim, hatta içinden çıkan çoğu ürün bildiğim, denediğim ürünler olsa da, açması  kurcalaması çok zevkli oldu. Her yıl gözüme kestirdiğim bir takvimi almayı planlıyorum bundan sonra. 

Kiehl`s in takvimine ve içindekileri gelecek olursak;


Kiehl`s bu yıl bir grafik tasarımcıyla çalışmış ve cıvıl cıvıl, eğlenceli bir ambalaj hazırlamış. Kutusu da kocaman, hem içi hem dışı hem de boyutu göze hitap edecek şekilde olmuş. İçinde çeşitli boylarda 24 farklı ürün var ve fiyatı 309TL. 




İçinden çıkan 24 ürün topluca bu şekilde. Kiehl`s paket içeriğinin 750TL değerinde olduğunu belirtmiş. Şu an online satışta tükenmiş gözüküyor ama mağazalarda ulaşılabilir sanıyorum. 

Ben ürünleri tam boylar, tatmin edici seyahat boylar, biraz daha küçük deneme boylar ve tek kullanımlık poşet testerlar diye kategorilere ayırarak fotoğrafladım;



Takvimin içinden 8 adet seyahat boy ürün çıktı, boyutları ortalama 30ml civarında. 1 şampuan, 1 saç kremi, 1 vücut kremi (Creme de Corps efsane kokuyor) ve 5 cilt bakım ürününden oluşuyor. Boyut itibari ile anlamaya yetecek ama sıkmadan da bitecek, kullanışlı kıvamdalar. 


Tam boy ürünler; 4 adet. El kremi, yüz yıkama jeli, lip balm ve markanın en sevilen avokadolu göz kremi. Bu kısım çok tatmin etti mi derseniz, aslında etmedi. Sanki olabilecek en uygun fiyatlı ürünler seçilmiş gibi geldi bana. Yine de bu 3 ürünün toplam satış fiyatı 250TL civarında yapıyor. 


Bunlar da 5ml-15ml arasında değişen boylarda daha küçük boy ürünler. 1 tanesi göz kremi, 3 tanesi serum, 2 tanesi de nemlendirici gördüğünüz gibi.

Geriye kalan 6 ürün de tek kullanımlık poşet testerlar. Onların fotoğrafını çekmeyi unutmuşum malesef. Tam ürün isimlerine ve boyutlarına şu linkten bakabilirsiniz; Kiehls Advent Calnedar 2017 İçeriği

Özet olarak daha fazla serum ya da hedefe yönelik ürün olabilirdi diye düşünüyorum. Poşet testerların sayısı da daha az olabilirdi. Çünkü zaten Kiehl`s 2-3 ürün alışverişinize bolca poşet tester hatta bu mini boy ürünlerden veren bir marka (en azından benim şimdiye kadar ki bütün alışveriş tecrübelerim bu şekildeydi). 

Yine de 309TL için kötü bir paket değil diye düşünüyorum. Çok çok avantajlı değil ama ederinin de altında değil kesinlikle. Ürün ambalajının ve topluca almış olmanın verdiği mutluluğu da ekleyince alındığına hiç pişman olmadığım ve oldukça mutlu eden bir paket oldu benim için.

"Advent Calendar" olayı hakkında siz ne düşünüyorsunuz ? Aynı anda bir sürü ürünü denemek için güzel fırsat mı yoksa 3-5 deneme ürüne o kadar para vermem mi ?

Gerçi bizde çok yaygın bir durum da değil, çok fazla gelmiyor bu tarz ürünler sanıyorum. Ben bir Kiehl`s de bir de L`occitane`da gördüm bu yıl sanki. Bu yıl tercihimi Kiehl`s den yana kullanmış oldum ama önümüzdeki yıllarda da devamını getirmeyi düşünüyorum 


2 yorum:

  1. Merhaba, bu advent calendar uygulaması gerçekten de bizim ülkemizde pek yaygın değil. Aksesuarlarda H&M, Accesorize 'da bu tarz setler gördüm ancak kozmetik namına Kiehl 's ve L'occitane hariç pek bir şey göremedim :( Ben bu tarz içerisinde çeşitli deneme boy ürün bulunan setleri çok seviyorum, Kiehl 's de çok güzel görünüyor. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler 😊 ben de 2sini gordum sadece. Yayginlasir belki zamanla diyecegim ama kozmetigin ulkemizdeki durmayan fiyat artisi ile zor gozukuyor 😐

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli