9 Ocak 2019

Mac Cosmetics // Liptensity Lipsticks



Mac Cosmetics`in Liptensity Ruj serisinden 5 rengini deneme fırsatı buldum. Genelde MAC`de uzun yıllardır elim hep mat seriye gitmiştir, bir de ambalaj olarak bunlara çok benzeyen "Pro Lonwear Lipcream" serisini oldukça başarılı buluyordum ama Liptensity serisi de beğendiğim seriler arasına eklendi bu yıl.




Liptensity rujların yapıları yoğun ama kremsi. Pigmentasyonları da yüksek ve tek katta güzel renk veriyorlar.  Hem yapı hem de görünüm olarak mat ile satin seri arasında diye tanımlayabileceğim, sürümü rahat, kullanımı rahat güzel bir seri olmuş. Mat seriye göre çok daha kolay sürülüyorlar ve çok daha yumuşak bir tutumları var, görünümleri de daha canlı. Kalıcılıkları ortalamanın üzerinde ama yeme içme sırasında siliniyor ve bardağa vs fazlasıyla bulaşıyor. Bulaşma ve kalıcılık anlamında mat seriden gerideler. Yapılarının yumuşaklığı ve bitim konusunda da satin rujlara benziyorlar. Fakat pigmentasyon, yapılarının kremsiliği ve doygunluğu konusunda da satin seriden daha iyiler. 

Mac bu seri için "jel bazlıdır ve dudağa uygulandığı anda eriyerek saten bir uygulama sağlar" derken de yoğun ve kremsi yapısını vurgulamak istemiş sanıyorum zira hissedilir bir jel kıvamı ya da erime durumu yok, bu tanımlamayı okuyunca kafanızda çok farklı bir şey canlanmasın.

Liptensity serisinde 30`un üzerinde renk var, benim denediğim renkler ise aşağıdakiler. 

Double Fudge, Toast and Butter, Smoked Almond, Doe ve Driftwood
5 rengi de ayrı ayrı beğenmiş olmakla birlikte, bir tanesini seçecek olsaydım "Toast and Butter"`ı seçerdim sanıyorum. "Peachy Cinnamon" dedikleri renk çok hoş ve çok kullanışlı olmuş bence.

Mac Liptensity Lipstick`ler 3,6 g ve 109TL, şu sıralar bazı renkleri ise 88TL`ye düşmüş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli