31 Aralık 2018

2018 Favorilerim // Bakım Ürünleri

   

2018 yılında severek kullandığım ürünlerin makyaj bölümü hemen şuradaydı, bu postta da makyaj ürünleri dışında kalan ürünler var.  Hiç uzatmadan başlıyorum bahsetmeye;




The Ordinary Hyaluronic Acid + B5; hyalüronik asit artık hepimizin faydalarını ezberlediği bir ürün malum. Ordinary`ninki de hem uygun fiyatlı oluşu hem de etkili oluşu ile ciddi anlamda favori. Ben sadece kışın, nemlendiricinin altına kullanıyorum. Bu şişem bitmek üzere, yerine yine Deciem`in Niod`unu deneyeceğim ama bunu da yedekledim. Detaylı yazısını yazmışım, okumak için ürünün ismine tıklayabilirsiniz. 

Kiehl`s Daily Reviving Concentrate Serum; yine kış dönemi favorilerimden. Kiehls`den vazgeçemeyeceğim tek ürün olabilir sanıyorum. Genelde makyajın altına cildimi nemlendirmek için kullanıyorum ve bana tam kıvamında geliyor. Yağlı his bırakmıyor, sivilceye, parlamaya neden olmuyor ve nem verdiğini de hissettiriyor. İçeriği ve kokusu da eklenince baya baya sevdiğim bir ürün. Yine yazısı mevcut, okumak için ürün ismine tıklayabilirsiniz.


Lush Let The Good Times Roll; orijinal ambalajı geri dönüşüme verildiği için (Lush 5 adet temiz siyah maske kutusuna, 1 adet ücretsiz maske veriyor) böyle bir kavanozda kendisi. Genelde Lush`ın peelinglerini ve maskelerini çok beğenerek alıyorum, ilk birkaç hafta aynı şevkle kullanıyorum ama daha sonra "o kadar da güzel değilmiş sanki" ye dönüyorum. Fakat bu peelinge hala ilk gün ki kadar sevgi besliyorum. Kremsi bir peeling, tanecikleri orta büyüklükte. Bence güzel arındırıyor, kullandıktan sonra da bariz nemli bir his bırakıyor. Özellikle cildimin kurumaya başladığı dönemlerde hoşuma gidiyor bu durum.  Bir de kokusu bana göre efsane. 

Braun Face Yüz Epilatörü; aslında keşke bunun için ayrı bir yazı hazırlamış olsaydım. Bir hayli memnunum çünkü kendisinden. Şöyle ki dudak üstü tüylerini kendim alamıyorum. Bantlar, yara ya da alerji yapıyor, ip konusunda beceriksizim, cımbız çok uzun sürüyor ve acıtıyor. Dolayısı ile bu iş için sıklıkla kuaföre gidiyordum. Hem fiziksel olarak hem de maddi olarak bu iş hep angarya gelirdi bana. Braun bu sorunumu hallettiği için baş tacı yaptım kendisini. Çok acısız diyemeceğim ama güzel alıyor ve diğer yöntemlere göre daha az kızarıyor benim cildim. Üstelik baya da pratik, makyaj öncesinde birkaç dakikada halledebiliyorum işimi. Bunun başına bir şey gelirse koşa koşa yenisini alırım. 

Cyrene Facial Treatment Essence; özellikle seçtiğim bir ürün değildi aslında bir paketin içinden çıkmıştı. Probiyotikli içeriği nedeni ile kullanmak istedim, tonikten biraz daha koyu, serumdan da akışkan bir yapısı var. Cilt tarafından kolay emilen bir ürün değil, emilmekten ziyade cildinizde kuruyor gibi. Kuruduktan sonra da hafif yapışkan bir his bırakıyor. Ben serumun altına kullanmaktan oldukça memnunum ama... Serum olarak uzun süredir Estee Lauder ANR kullanıyorum, tek başına kullandığımda çok belirgin bir fark yaratmazken, altına Cyrene`nin bu ürününü kullandığımda, sabahları bariz şekilde daha canlı, aydınlık ve yumuşak bir cilt ile uyanmış oluyorum. Dolayısı ile bittiğinde niacinamide ve probiyotik içerikli bir ürün arayışına gireceğim (muhtemelen manyo-factory galactomyces niacin special treatment essence ya da manyo-factory bifidalacto complex olacak)

Skinceuticals Sheer Mineral Uv Defence; bu güneş kreminden de bir hayli memnun olduğumu çok sefer belirtmişimdir, tüm yıl istisnasız her gün kullandığım bir ürün olduğu için bu listeye girmese olmazdı. Bu kadar kullanmama rağmen oldukça uzun gitti. Bir ara gaza gelip Dermalogica`nın güneş kremini almıştım Amerika`dan hala da elime ulaşmadı. Onu beklediğim için yenisini almıyorum şu an ama ilk fırsatta geri döneceğim bir güneş kremi kendisi. Detaylı yazısı için ürünün ismine tıklayabilirsiniz.


Lush Lemony Flutter Cuticle Butter; limonlu kütikül kremi Lush`ın kült ürünlerinden aslında ama ben ancak bu yıl edinebildim. Bu da bittikçe alacağım bir ürün olacak. Çünkü çok yoğun ve güzel yumuşatan bir krem. Sadece tırnak kenarlarına değil ellere ya da vücuda kullanıma da uygun. Yoğun olduğu için sadece tırnaklara kullanarak çok uzun süre idare edilir çünkü oldukça az miktarı yeterli oluyor. Her dakika bulamayacağım bir ürün olduğu için el kremi niyetiyle kullanarak tüketmiyorum, dayanım ömrü de uzun olduğu için sadece tırnaklarıma kullanıyorum.

Mavala Tırnak Sertleştirici; yine bitince almak isteyeceğim ve parasını hak ettiğini düşündüğüm bir ürün olduğu için bunu da ekledim son olarak. ayrıntılı yazısını da yazmıştım, okumak için ürünün ismine tıklayabilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------

Bütün yıl severek ve sıklıkla kullandığım, yangından ilk kurtarılacaklar listem böyleydi. Sağlık ve huzur hep liste başı olmak kaydı ile daha bilinçli tüketeceğim ve daha sade bir yıl yıl diliyorum hem kendime hem size ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli