7 Aralık 2018

Dermalogica // Special Cleansing Gel



Dermalogica Special Cleansing Gel bir Dermalogica alışverişinin hediyesi olarak elime geçmişti. Deluxe boy olmasına rağmen kıvamı yoğun olduğundan birkaç ay rahatlıkla kullanılabilecek bir miktardı. Ben de bir süredir temizleme jeli olarak bunu kullanıyordum ve bitince vakit kaybetmeden hakkındaki fikirlerimi aşağıya ekledim.  


Dermalogica Special Clenasing Gel`in temel vaadi "sabunotu ile cildi doğal bir şekilde temizlemek, lavanta ve melissa özü ile de yatıştırmak" ayrıca "suni renklendirici, koku ve sabun içermez" demişler. 

Ürün özel olarak bir cilt tipine hitap etmiyor, tüm cilt tipleri için uygun. Benim cildim bu aralar akneye eğimli ve karma. Genel olarak yağlı cilt tipleri için olan temizleme ürünlerini kullanmaya alışkınım. 

Special Cleansing Gel`in kullanım sonrası bıraktığı arındırma hissiyatını oldukça ortalama buldum ama bunda genelde daha agresif temizleyicileri seviyor olmamın da etkisi var. İçerikte orta sıralarda olan lavanta ve melissa bitki özlerinin cilde olumlu faydası olmuştur mutlaka inanıyorum ama benim için o anlamda da gözlemlenebilir bir etki olmadı. Ayrıca lavantalı bir üründen daha güzel kokmasını bekliyor insan ama içeriğe bakmasam lavantalı olduğunu kesinlikle anlamazdım, ilaç kokusu vardı daha çok. 

Yukarıda da değim gibi ürün kıvamlı bir yapıda ve az miktarı yeterli olduğundan oldukça bereketli eğer sevseydim (ve içeriğine de bakmasaydım) fiyatını çok sorun etmezdim çünkü standart bir temizleme jeline göre daha uzun gideceği düşünüyorum. 

Ürünün içeriği de aşağıdaki gibi;


İçerik konusunda bir uzmanlığım yok maalesef ama son yıllarda hem yediğim içtiğim şeylerin hem de kullandığım ürünlerin içeriğine bakma alışkanlığım iyice oturdu. İçerik konusunda seçici davranmak uzmanlık da istemiyor çoğu zaman zaten. 

Dolayısı ile bu ürüne baktığımda bitki özlerinin ve lavanta yağının orta sıralarda olması artı puan olsa da, sudan sonra temel malzemenin SLES olması ve 2 çeşit paraben içermesi tam bir hayal kırıklığı. 

Son olarak ürünün 250 ml fiyatı 300-400TL arasında değişiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli