29 Aralık 2018

2018 Favorilerim // Makyaj Ürünleri



2018, her yeni çıkan ürüne saldırmadığım, biraz daha elimdekileri tüketmeye ve azaltmaya yöneldiğim ve bu konuda da nispeten başarılı olduğum bir yıl oldu. Dolayısı ile makyaj ve cilt bakım ürünleri çekmeceme eklenen çok fazla yeni ürün olmadı. Fakat çekmeceleri açıp şöyle bir baktığımda, uzun süredir beğenerek kullandığım ve bittiği anda yenilerini almak isteyeceğim ürünleri toparlayıp kısa kısa bahsetmek istedim. Bu postta sadece favori makyaj ürünlerim var, bir bir sonraki postta ise favori cilt bakım ürünlerim olacak.




Urban Decay All Nighter Makyaj Sabitleme Spreyi; uzun zamandır methini duyuyor olsam da denemek ancak bu yıl kısmet oldu. Ten makyajını sabitleme performansını gerçekten beğeniyorum, bittikçe alacağım ürünlerden bir tanesi.

Shiseido Synchro Skin Fondöten; çok ince fakat çok kapatıcı, kalıcılığı da çok güzel. Son zamanlarda en başarılı bulduğum fondötenlerden bir tanesi oldu fakat bu yağlı cilt versiyonu. Kuru hatta normal ciltlilerin uzak durması gerekiyor, onlar için aynı seriden Synchro Glow daha doğru bir seçim olur.

Charlotte Tilbury Magic Fondöten; Shiseido için söylediklerimin aynısı bunun için de geçerli olmakla birlikte, Charlotte bir tık daha natural bitişli, biraz daha aydınlık ve canlı duruyor, tüm cilt tiplerinin seveceğini düşünüyorum.

Real Techniques Expert Air Cushion Sponge; laf olsun diye alınmış bir ürün olmasına rağmen, aldığımdan beri fırçalarımdan ve süngerlerimden daha çok kullanmışımdır. Bence her türlü fondöteni çok güzel ve pratik şekilde uyguluyor. Tek eksisi dayanıklı bir şey olmaması sanırım (gerçi benimki 4-5 aydır sağlam).



Lancome Monsieur Big Maskara; ilk aldığımda çok ayılıp bayılmamıştım buna açıkçası ama biraz bekledikçe daha güzel oldu. Benim kirpiklerimi çok güzel uzatıyor ve dolgunlaştırıyor. Bittiğinde tekrar alacağım muhtemelen. Tek eksisi yanındakilere göre biraz daha zor arınıyor olması sanırım. 

Essence Lash Extension Maskara; uygun fiyatlı maskaralar içinde uzun zamandır en sevdiklerim bu ikisi sanıyorum. Neredeyse lancome kadar iyiler, sadece dolgunluk verme kısmında bir adım geride kalıyorlar. 

Essence The False Lashes Maskara; bir üst satırdaki maskaraya göre çok bariz bir farklı yok, bunu da severek kullanuyorum. Bu yıl denediğim uygun fiyatlı Maybelline ve Loreal maskaraların hepsinden daha başarılı buldum bu ikisini ki Essence`ların fiyatı daha uygun.

Benefit Ka-Brow Kaş Pomadı; bence çok çok başarılı bir ürün, hem doğal duruyor hem de kolay uygulanıyor. Ben ambalajı açalı bir hayli vakit geçti, yapısı biraz sertleşti ama kullanmaya engel olacak kadar değil yine de. Bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım ama daha hızlı tüketmek adına küçük boyunu tercih edebilirim. 

Mac Şeffaf Kaş Jeli; benim için demirbaş. Elimde hala eskisi var, bitmek üzere olunca yenisini de stoklamıştım. Kazık gibi olmadan kaşlarımı sabitlediği için seviyorum, bittikçe yenisini alacağım sanırım (Benefit`in çok sevilen kaş jelini buna göre daha sert tutuşlu bulmuş ve rahatsız olmuştum bu arada).

Benefit Boi-ing Concealer; yine çok çok severek kullanıyorum, bitmek üzere ve yenisini sipariş vereceğim. Çok fazla kapatıcılığa ihtiyaç duymayanların seveceği, hızlıca hafif renk eşitlemesi ve aydınlık sağlayan bu arada da hafif nemlendiren bir ürün. 

Loreal Eye Paint 306; son birkaç ayın popüler ürünlerindendi, denk gelmişsinizdir belki. Hem rengi çok kurtarıcı hem de yapısı başarılı. Makyaj yapmaya üşenilen günlerde tek başına da kullanılıyor, baz rengi olarak da kullanılıyor. Sanırım artık yenisi üretilmiyormuş, ben 1 tane yedek alıp çekmeceye attım. İndirim döneminde denk gelirseniz kaçırmayın.



Mac Extra Dimension Faux Sure Allık; belli belirsiz ışıltılı yapısını ve rengini çok beğeniyorum, en uzun süre üst üste kullandığım allık oldu sanırım kendisi. Hemen her gün elim buna gidiyor ona rağmen gram eksilme yok. Ayrıntılı yazısı isminin üzerine tıklayabilirsiniz.

Chanel Destiny Krem Allık; yapış yapış olmayan ve kolay dağılan yapısı başarılı ama asıl rengi için favorilerim içinde sanıyorum. Özellikle benzer tonlarda makyajlarla çok hoş duruyor. Bütün allıklarımın içinden seçmem gerekirse hiç düşünmeden bu ikisini seçerim sanırım. Yalnız Chanel Mac`in aksine hızla tükeniyor, o yüzden onu kullanmaya kıyamıyorum.


Mac Retro Matte Likit Ruj/ Brunt Spice; bu 3 ruj da hem yapılarının güzelliği hem de renklerinin muhteşemliği için listeye girdiler. Bu yıl en severek kullandıklarım oldular, önümüzdeki yıllarda da aynı olacak büyük ihtimalle. Mat, kalıcı ve konforlu Retro Mat serisinin yazısını eklemiştim, ürün isminin üzerine tıklayabilirsiniz

Charlote Tilbury Walk of Shame Ruj; bu ise efsane bir kiremit kırmızı. Çok güzel bir kırmızı ama günlük de rahatlıkla kullanılabiliyor. Kalemsiz sürülebilir olmasını ve tereyağı gibi olmadan yumuşacık olan kıvamını oldukça başarılı buluyorum, parasını hak ettiğini düşünüyorum. Fakat kalıcılık konusunda çok başarılı değil ( GOT`ın efsane sahnesi Walk of Shame`i hatırlayanlar?).

Mac Liptensity Toast and Butter Ruj; liptensity serisi de oldukça kremsi ve yoğun yapılı bir seri, özellikle kışın sürmesi keyifli oluyor, bu nude kahve rengine ayrıca bayılıyorum. 

Nuxe Lip Balm; şimdiye kadar almadığıma çok pişman olduğum bir ürün. Hem içeriği temiz, hem de oldukça yoğun ve etkili bir lip balm. Elle sürüldüğü için yanında taşımaya pek uygun bulmadığımdan geceleri kullanıyorum.  

Yazının başında da dediğim gibi çok fazla alışveriş yapmadığım bir yılın favorileri bu kadardı. Geriye kalan cilt  ve diğer bakım ürünlerinin yazısı da 2. bölüm olarak bir sonraki postta olacak.

Instagram 👉 @modamasallari 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli