11 Ağustos 2012

Tecrübe İle Sabit #14

Sonunda benim de biten ürünlerim birikti :) Gerçi bitmeyecek ürünler değil ama Kozmetik manyaklığından dem vurduğum postumda yazdığım gibi artık almıyorum. Evdeki stoklar tükenmeden yeni ürün yok. O günden beri bir çöp bile almadım. Yaşasııın... 





Saç ürünlerinden başlayalım; 
Down Under Natural`s Şampuan: Parabensiz olması ve sempatik şişeleri dolayısı ile ne zamandır ilgimi çeken markayı ancak deneyebildim. Boyalı saçlar için, güçlendirici versiyonu benim kullandığım. Yakın zamana kadar saçlarımı sık sık boyuyordum (ama artık boya da elveda dedim, o ayrı mevzu) fena bir şampuan değil, kokusu hoş, yoğunluğu biraz düşük gibi. Çok artı bir özelliğini görmedim ama parabensiz olması dolayısı ile tekrar tercih edebilirim.


Avon Naturals Saç Maskesi: Günlük kullanım için saç maskesi ya da saç kremi gibi bir şey. avon`un bazı saç ürünleri çok güzel oluyor ama bu ürünü hiç sevmedim ama saç kremim bitmişti, yenisini almadım ve bunu bitirdim. Kendimle gurur duyuyorum :)) Orta dereceli bir saç kremi gibi işlev gördü ama bakım maskesi değil kesinlikle.

Yves Rocher Brillance Parlaklık Veren Saç Maskesi: İndirim zamanında denemek için almıştım. Saçlarımda matlık gibi bir problemim yok ama saç kremidir sonuçta diye düşünmüştüm. Saçımı yumuşatmasından memnun kalmadım ben, parlaklık üzerine de pek bir faydasını göremedim. Yoğunluğu da çok düşüktü, o yüzden çok çabuk bitti. Bu ürünün sadece kokusuna bayıldım. Duştan sonra da saçlarım mis gibi kokuyordu.


C-LAND AÇmur Maskesi: Lila Kutu`dan çıkmıştı. Ölü Deniz mineralleri içeriyormuş. Fiyatı 5 lira normalde. Bu fiyata göre gayet güzel bir maske bence. Tek paketi 2 seferde kullandım rahat rahat. Hafif bir yanma yapıyor, temizlemesi de sevdim. Kullandıktan sonra aydınlık bir yüz bırakıyor.

Bioderma Sebium Gel Commant Purifiant: Yağlı-karma ciltler için pilling kremi. diğer pillinglerden biraz farklı. Tanecikleri küçük. Tam olarak tuz gibi. Bu ürünü kullanmayı de sevdim. Tester paket olmasına rağmen 3-4 sefer kullandım. evdeki pillingler bittikten sonra alacağım bir ürün olabilir.


İki maskenin de içeriği bu şekilde.



Bitirdim, boşları attım, yazısını yazdım, rahatladım... Yer açıldı, ziyan olmadı daha önemlisi yenilerini almaya biraz daha yaklaştım :) Darısı diğer stokların başına...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli