21 Haziran 2013

Clinique Online: Bikini Çantası

Clinique`e bayılıyorum bildiğiniz gibi. Online site açıldığından beri de, mağazalardan alışverişi bıraktım, mağazadan gidip rengine bakıp onlinedan alıyrum :) 

Şu aralar "bikini çantası ya da plaj terliği hediye" kampanyası var. Çanta gözüme çok tatlı gözükünce, güneş kremi de hep ihtiyaç olunca almadan duramadım. 



City Block Sheer, hafif renkli, yağsız güneş kremi. Geçen yaz da 40 sfp`lik versiyonunu almıştım. Cildim yağlı olduğundan, ve güneş kreminin üzerine makyaj yaptığımdan, yağlı güneş kremleri kesinlikle çekilmiyor...


Hediye kampanyası "1`i güneş ürünü olmak üzere 2 ürün alışverişine" şeklinde olunca, 2. ürün olarak da Chubby Stick Mightiest Marachino`yu tercih ettim. Pembe tonlu güzel bir kırmızı. 


Bikini çantasına da bayıldım bu arada. Gerçi ben kendisini makyaj çantası olarak kullanacağım.


Alışveriş sonunda seçtiğim testerlar da erkek nemlendirici krem ve nemlendirici lip balm`dı. Pore Refining fondöteni de onlar göndermiş. Yine memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Bu Clinique online alışverişleri benim için tehlikeli bir hal almaya başladı. Ne zaman canım sıkılsa soluğu sitede almaktayım, sonum hayrolsun :)

Clinique online alışverişinde hediye kampanyasının ayrıntısı burada, ayrıca mağazalardaki Clinique standlarında da, 2 güneş ürünü alışverişine bu çanta, 3 güneş ürünü alışverişine büyük boy pembe bir çanta hediye. 

Bu arada Clinique`in ojeleri de gelmiş Türkiye`ye, denemek için yanıp tutuşsam da ojeye 29TL verip vermeme konusu düşünmekteyim :)

6 yorum:

  1. Benim Clinique ürünleri ile pek aram yoktur normalde, ama bu ara yavaş yavaş tekrar denemeye başladım ürünlerini :) Erkek serisinin göz kremiyle başladım, antioksidan içerikli nemlendiricisini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çoğu demirbaş ürünüm Clinique benim, erkek serisini bilemiycem tabii ama sevmediğim ürünü çok az :) gerçi ben de artık farklı markalara yönelmek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Bende yaptım bugün ihtiyaç alışverişi malum gene tek tük yerde indirim var :) Güle güle kullan canım aldıklarını plaj çantan çok şeker .

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim :) ben de yves rocher'dan sampuan stokladim :) fena degildi indirimi. Sen de gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. çook seviyorum Chubby Stick ' leri :) Hepsini güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  6. @ayşe özdemir: ben de bayılıyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli