25 Haziran 2013

SALLY HANSEN: nstant cuticle remover/ oje çıkarıcı

Sally Hansen`in en popüler ürünlerinden birisi Instant Cuticle Remover. Ben de uzunca bir süredir kullanıyorum, oldukça pratik bulduğum ürünlerden.


Tırnak etlerine sürünce anında bir yumuşama sağlıyor. Bu şekilde tırnak etleri daha kolay temizleniyor. Sürdükten sonra oldukça hızlı şekilde etki ediyor, tırnaklarda fazla bekletmemek gerekiyor...



Ambalajının üzerine de özellikle not düşülmüş, ürünü tırnaklarınızda fazla bekletmeyin diye. 


Ürünü pratik bulsam da, son zamanlarda uygulamayı unutuyorum, bir de içeriğine dikkat ettikten sonra birazcık soğudum açıkçası.


Yine uzun zamandır gözüme takılan Sally Hansen ürünlerinden birisi de asetonlarıydı. Çalışmaya başlamamla birlikte daha sık oje değiştirir oldum, daha kaliteli aseton kullansam, tırnak etlerim daha az yıpranır mı acaba diye düşünüyordum.


Hem bu düşünce ile hem de meraktan aldım bu asetonu. Fiyatı 13 lira, tek başına düşünüldüğünde yüksek bir rakam değil ama sıradan bir asetonun 4-5 katı. Ayrıca ürünün üzerinde "oje çıkarıcı" yazması da, sanki asetonsuzmuş gibi bir yanılgıya düşürmüştü beni. Aceleyle alıp, içeriğine bakmamıştım.


Tırnak etlerimi sıradan bir asetona göre biraz daha yumuşak tutuyor ve rahatsız edici aseton kokusu yok, bunlar sevdiğim yanları ama bitince yenisi almayı düşünmüyorum.


Cuticle Remover`ı içerik takıntınız yoksa deneyin derim.


9 yorum:

  1. Katikül jeli alınacaklar listemde ama oje temizleyiciyi aseton içeren formülüyle bence gereksiz pahalı.

    YanıtlaSil
  2. Cuticle remover ihtiyacım vardı, tavsiyen çok iyi oldu.:))

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Neden fazla bekletilmemek gerekiyor acaba onu çok merak ediyorum doğrusu? :/Jelin fiyatı nekadar canım,gerçekten etkilimi? merak ettiğim bir ürün,çok saçma ama hiç aklımda yokken rüyamda görmüştüm bunu hatta:))

    YanıtlaSil
  4. @makyaj kelebegi: aynen bence de gereksiz pahali

    @Drama queen: :))

    @Madam kokos: dedigim gibi yumusatiyor tirnak etlerini, bence icerigi zararli oldugu icin fazla bekletmeyi demisler :) alali baya oldu net hatirlamiyorum ama 20-30 lira arasinda olmasi lazim. Oldukca uzun sure kullanilacak bi miktar ama

    YanıtlaSil
  5. Ben biryerde 50-60 lira diye duymuştum canım eğer 30 Liraysa iyi yani alınabilir zaten jel kıvamlı.Peki tırnağı ittirince yerinden sökülüyormu hemen yoksa diplerde kötü bir görünüm sergiliyormu ?

    YanıtlaSil
  6. @madame kokos: yok o kadar yuksek degil fiyati. Yerinden sokulmuyor aslinda ya. Daha kolay sekilde geriye itilmesini sagliyor. Yani soyle dusun; manikure gittiginde 10 15dk elini sicak suda bekletiyosun ya, o etkiyi 30sn.de yapiyor

    YanıtlaSil
  7. Hım!!şimdi anladım,çünkü geriye itilince tırnakta kötü bir görüntü oluyor yani etleri alınınca daha güzel gözüküyor tabi,sen tekrar alırmısın bu ürünü?alayımmı acaba kararsızım (:

    YanıtlaSil
  8. @madame kokoş: ben içeriğini sevmedim o yüzden bi daha almam sanırım ama elmdeki bitene kadar kullanıcam. Sen bilirsin, beğenmezsen verdiğin paraya çok acımıycaksan al :)

    YanıtlaSil
  9. Ozaman ulaşılmaz harika bir ürün değil bu canım,düşüneceğim çok teşekkürler yardmcı olduğun için.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli