7 Ağustos 2014

Chanel // Krem Allık // Inspiration 64

Chanel Krem Allık... Yine bir yerlerde yazısına rastlamış olma ihtimaliniz çok yüksek olan popüler ürünlerden bir tanesi. Bu popülarite cidden ilginç bir olgu. Çok sık olmamakla birlikte beni de alıyor rüzgarına arada...


Övülmelere, bayılmalara dayanamayıp aldığım ilk Chanel ürünüm kendisi. Gördüğünüz gibi minicik bir ürün. Sadece 2.5 gram. "Buçuk" nedir yani insan onu "3" yapar! "Neyse" dedim, "Bu kadar methediliyorsa vardır mutlaka bir hikmeti, nelere vermedik ki para, buna da verelim."


**Plastik ambalajında ekstra kaliteli bir durum yok ama kadife kesesi şık, güzel hissettiriyor. 


** Chanel Krem allıkların 4 rengi mevcut, bendeki 64 numara Inspiration

**Bana göre en risksiz renk, çoğu zaman, çoğu tende hoş duracak tatlı bir pembe
**Kalan 3 rengi de çok güzel bu arada. Hepsi de alınabilecek renkler.


** Yapısı da övüldüğü kadar var; garip kadifemsi bir yumuşaklığı var. Çoğu krem allık gibi ıslak ya da yağlı değil. Krem gibi de değil, tanımlayamadığım şekilde toz allığı kedifemsi bir yapıya sokmuşlar gibi.


**Inspiration renginin benim tenimde duruşu bu; yoğun sürülmüş ve biraz hafifletilmiş hali bu şekilde.
**Herhangi bir ışıltı içermiyor, mat bir ürün.
**Yapısından dolayı, sürdükten sonra herhangi bir ıslaklık, ağırlık, yapışkanlık vs yok tabii ki


** Kalıcılık konusunda benim tenim de çok başarılı olamadı ama maalesef (Yağlı cildim var)

**Ortalama bir allıktan biraz da fazla belki, ama o kadar. Sabah sürüyorum akşama kadar kalıyor gibi bir durum yok. 

**Hangi cilt tipine, hangi ürünün üzerine uygulandığı da önemlidir mutlaka kalıcılık konusunda ama "çok kalıcı olacak" gibi bir beklentiyi karşılamama ihtimali var yani.

** Özet olarak; kullanım sırasındaki hissiyat çok hoş, renklerini de çok güzel verdiği için, toz allıklara kıyasla daha canlı duruyor rengi.

**Sahip olmaktan ve özel zamanlarda kullanmaktan mutlu olsam da, uğruna ayılıp bayıldığım bir ürün olmadı...

** Bu bittiğinde, bir buhran anında farklı bir rengini de alma ihtimalim büyük! İnsanoğlu işte :)

[Fiyatını tam hatırlayamasamda 105-110TL civarındaydı sanki ve Sephora tüm ürünlere de hatırı sayılır bir miktar zam yapmıştı sanki geçen hafta...]

4 yorum:

  1. En son baktığımda 128 lira civarındaydı fiyatı. Gramı az olduğu için tereddüt ettim ama yapısına bayıldım diyebilirim. Özellikle bu rengine aşık oldum galiba :) Alınacaklar listesinde en üst sırada kendisi <3 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ceyda; teşekkür ediyorum. Ben %20lik bir Sephora indirimine denk getirmiştim :))

    YanıtlaSil
  3. Yapısı çok hoş duruyor gerçekten, en kısa zamanda ben de inceleyeceğim. Güle güle kullan :)

    theericaceae.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canim, bu allik hakkinda genelde güzel yorumlar okuyorum. Bazende insan kullandikca ürünü sonradan seviyor, banada bazi ürünlerde öyle oldu, bakarsin sonra favorin olur :) Ben maalesef simdiye kadar aldigim her Chanel ürününü pek begenmedim, ne cok iyi nede cok kötü ürünlerde, bu yüzden daha cok favori ürünlerimin markalarina yogunlasmaya karar verdim. Tabii ilerde yine Chanel alirsam, oda dedigin gibi insan hali ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli