28 Ağustos 2014

ELCA Store // Ağustos 2014

ELCA Store; Clinique, Bobbi Brown, Mac, Estee Lauder gibi gibi bir sürü sevdiğim markayı tek çatı altında toplayan şirketin outlet kozmetik satış mağazası bildiğiniz üzere. Sadece hafta içi açık olduğundan, gitmek her zaman mümkün olmuyor. Bu hafta imkanım olunca, 1 günümü burada değerlendirmek istedim. Alınabilecek oldukça fazla şey vardı şansıma ama hem benim hem de eşimin parfüm ihtiyacı olunca, makyaj malzemelerine pek yer kalmadı.



Tommy Hifiger Brights EDT, 100ml, 79 TL 

DKNY Tart Key Lime EDP, 50ml, 69TL

Parfüm seçeneği oldukça fazlaydı hatta Jo Malone parfümler de mevcuttu. Ben daha aşına olduklarımdan seçim yaptım. Outlet mağaza olmasından ötürü, parfümlerin ağırlaşmış olabileceği de geldi aklıma ama öyle bir sıkıntı çıkmadı açtığım paketlerde. 2 parfümün de kullanım sürelerini kontrol ettim, 1 yıldan fazla ömürleri vardı sanırım.


Estee Lauder Double Wear Light Fondöten, 30 ml, 70TL
EL`ın double wear`ını çok beğeniyorum. Light olan versiyonunu da denemek istiyordum ne zamandır. Normal satış fiyatı 130TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Kendime uygun bir renk de bulunca hemen aldım.

Clinique Anti Blemish Fondöten, 30ml, 60TL
Bu da çok beğendiğim ve birkaç kutu bitirdiğim fondötenlerden. Zaten ilk tanışmam da bir önce ELCA Store alışverişimde olmuş. Piyasada 90TL, Estee`ye kıyasla çok uygun sayılmaz ama mağazada genel olarak Clinique`lerin fiyatları böyle. Piyasa fiyatlarından %30 daha uygun gibi. Diğer markalar %40 hatta %50 indirimli gibi ama Clinique ürünlerinde çeşit daha fazla oluyor. Örneğin cilt bakım ürünlerinin hemen hepsi mevcuttu. MAkyaj malzemesinden ziyade, cilt bakım ürünü yedeklemek için de ayrıca gidilmeli.


MAC Mineralize Göz Farı, Thunder&Rain, 20 TL
Son anda öylesine sepete attığım bir üründü ama renklerine bayıldım, bunun haricinde MAC standında Stroke of Midnight koleksiyonunun hemen hemen tüm parçaları vardı. Aklımda kalan yüz paletleri 70TL`ydi. Diğer setleri de 60-80TL arasındaydı. Koleksiyon ürünleri haricinde alınacak bir şey yoktu MAC`den.


Bobbi Brown`da ise birkaç çeşit fondöten, renkli nemlendirici, CC krem, ruj ve allık çeşitleri vardı. Ama indirimli fiyatları bile bana fazla geliyor açıkçası. Öyle olunca çok emin olmadığım ürünleri almaya gitmedi pek elim. Rujlar, allıklar 53TL, kremler ve fondötenler 80-90TL civarındaydı.

Mağaza hakkında daha detaylı bilgiyi ve nasıl gidilir konusunu da bir önceki alışveriş yazımda yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

PS: Bir önceki gidişimde neler almışım diye ben de baktım eski yazıya da, aldıklarımın içinde sadece fondöteni kullanmışım :/ Bu sefer fazla dağılmadan tam kullanacağım şeyler almakla iyi yapmışım. Bu mağazada en zor olanı; "nası olsa uygun" ya da "bir daha kim bilir ne zaman gelirim" iç seslerini bastırmak sanırım :)

7 yorum:

  1. DKNY Be Delicious serisinin tamamına bayılıyorum. Lime'yi kullanmadım,kalıcılığı nasıl? bu arada fondötenler de süper olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Elca store hala Ayazağa da mı?
    bildiğim kadarıyla Anadolu yakasında bir yere taşınmıştı.

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Nilgün; parfümü henüz kullanmadım ama dün denediğim kadarıyla orta gibi, teşekkür ederim.

    Adsız; evet hala ayazağada, Sun Plaza`da aynı yerinde

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman Elca'ya gitsem birşey bulamıyorum bende artık gitmiyorum ama sen şanslıymışsın ki güzel şeyler bulmuşsun.:)
    Hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Elca çok merak ettiğim yerlerin başında geliyor.Neyse ki yeni evime çok yakınmış.Yerleşir yerleşmez gidip bir göz atacağım.Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  6. Melal: teşekkür ederim, özellikle fondötenler çok iyi denk geldi

    Filiz; ooo süper :) bana da yakın olsa kozmetik masrafım ciddi azalırdı herhalde

    YanıtlaSil
  7. İstanbula gidip geliyorum bir bana nasip olmadı şu elcaya uğramak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli