19 Ocak 2015

Clinique // Chubby Stick Baby Tint

Bloguma devamlı göz atanlar, Clinique markasını sevdiğimi bilirler. Elimde bir çok cilt bakım ve makyaj ürünü mevcut. Chubby ailesini ya da ona benzer, dolgun, kalem formundaki rujları da çoğumuz seviyoruz zaten. Yakın zaman önce Clnique, Chubby ailesine bir üye daha ekledi. Baby Tint`ler;




Bahsettiğim Clinique sevgim yüzünden, heyecanlanarak almıştım ama heyecanım biraz boşa çıktı. Aslında ürün tanıtımında "Nemlendirici Dudak Parlatıcısı ile dudağınızın en doğal tonunu yakalayıp, bebeksi bir görünüme sahip olabilirsiniz." denmiş, yani fazla renk vermeyeceğinin sinyali açıkça mevcut ama ben yine de biraz daha fazlasını beklemiştim. 


Bendeki renkler; "02 coming up rosy" ve "01 poppin` poppy"




02 coming up rosy pembe-kırmızı arası bir renk, 01 poppin` poppy ise daha turuncumsu fakat çok fazla renk vermediklerinden, dudağın üzerine uygulandıklarında, ikisi arasında bariz bir renk farklılığı olmuyor. 

* Pigmentasyonu az demek doğru olmayacak sanıyorum, çünkü doğal duruş için tasarlanmış, parlatıcı sınıfına koyulmuş bir ürün. O yüzden hafif bir renk veriyor demek daha doğru olacak. Swatchlarda gördüğünüz 4-5 kat sürülmüş hali.

*Islak bitişli.

*Anlık nemlendirmesi güzel.

*Kalıcılık anlamında ise standardın üzerinde değil. 

*Ambalajı diğer Chubby`ler gibi asansörlü olduğundan kullanımı kolay. 

* Ürün 3g ve 59TL

Genel olarak belirgin dudak ürünü sevmeyenlerin veya bulunduğu ortam dolayısı ile -lise gibi- kullanamayanların seveceğini düşündüğüm bir ürün ama yine de fiyatı oldukça yüksek. Markasının Clinique olması dışında, 3`te 1 fiyata satılan muadillerinden pek bir farkını göremedim ben açıkçası. 

Güzel bir ruj söz konusu olduğunda bu fiyatı çok yadırgamıyorum. (bir çok firmanın bu fiyata ruj satması da etkili sanıyorum, hepsi birden 100TL`ye çıkarsa fiyatlarını, bir süre sonra onu da yadırgamayacağız sanki) Neyse, bu sınırlarda fiyat ödediğim rujların (istisnasız hepsi değil tabii) duruşu ve kalıcılıkları ile fiyatlarını nispeten hak ettiklerini düşünüyorum ama bu ürün için öyle olmadı düşüncem.

Ben günlük makyajımda parlatıcı gibi belli belirsiz dudak ürünlerini tercih etmediğimden, sevmediğim bir ürün oldu. Clinique Chubby ailesinden favorim hala Chubby Intense`ler.


2 yorum:

  1. Ben 01 renkli olani aldim ve hic begenmedim. Cok guzel nemlendiriyor ama dudaklarima gore biraz rengi fazla kirmizi geldi :(

    www.theladiesdelight.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baby tint'lerden olduguna emin misiniz? 01 numara parlatici gibi duruyor, rengi varla yok arasinda

      Sil

Yorumlarınız değerli