29 Ocak 2015

Clinique // Anti-Blemish Pudra Fondöten


Bir önceki postta yaptığım "vay efendim şöyle Clinique severim" girizgahını pas geçiyorum burada. Yakın zamanda Clinique`in beni 2. hayal kırıklığına uğratan ürünü oldu. Aslında bu sefer sorun üründe değil de, online satış sitesinin yetersizliğinde sanıyorum.




Likit Anti-Blemish fondöten, favorilerimden (yağlı bir cildim var ve mat ürünlerden hoşlanıyorum). Son zamanlarda biraz ara vermiş olsam da, 3-4 tüp bitirip yenisini almıştım sanıyorum.  O ürünü beğenerek kullandığımdan, yeni çıkan pudra-fondöten versiyonunu da denemeden duramadım.


*Kapatıcılığı bir pudraya göre yüksek, fondöten olarak kullanılabilecek gibi gerçekten. 
*İstenmeyen pudramsı bir görüntü oluşturmuyor ona rağmen, fix plus gibi bir ürünle çok daha hoş olabilir ama olmadan da, rahatsız etmiyor.
*Diğer anti-blemish fondöten gibi, yağlı ciltlere uygun bir ürün. Normal ciltler de sevebilir ama kuru ciltlere çok uygun olacağını sanmıyorum.


*Bu üründe de, klasik anti-blemish fondötende olduğu gibi sivilceli ciltler için uygun olduğu ve sivilceleri tedavi ettiği belirtilmiş. Bu ürünü kullanmaya yeni başlamış olmama rağmen, likit versiyonu deneyimlerime dayanarak; sivilceli ciltlere uygun olduğu konusunda hem fikirim. Yağsız, mat bir ürün olduğundan ben de hiç bir zaman sivilcelenme, yada sivilcenin üzerine uygulandığında olumsuz bir etki yaratmadı. Fakat geçirme konusunda hiç etkili olduğunu düşünmüyorum. zaten böyle bir beklenti içine girmek de saçma bana göre.


*Kadifemsi bir yumuşaklığı var, dokusunu oldukça sevdim.
*Ambalajı da gayet pratik, sünger hijyen açısından pek tercih edilme de, çantada taşımak için ideal. 
Aynalı, kullanışlı bir ambalaja sahip. 


*Ürün 10 gram ve 109 TL, likit fondöteni 30ml ve 89tl. İndirime denk getirip alındığında makule biraz daha yakın oluyor ama 109 tl biraz fazla olmuş bana göre. "Üzerine biraz daha koyup high-end ürünlere yönelirim" dedirtecek fiyat aralığında. Hoş her high-end ürün de mükemmel performans sergilemiyor.


* Ürünün yapısını beğenmeme rağmen renk seçimim çok kötü olmuş. bu konuda site hiç açıklayıcı değil maalesef. Clinique onlie satış sitesi, stantlardan alıma göre daha avantajlı oluyor genellikle ama renk konusunda kesinlikle daha açıklayıcı olmaları gerekiyor.

*İnternet sitelerinde bu ürün için 4 renk gösterilmiş. Benim aldığım renk "neutral" diye isimlendirilen ve ilk sırada sunulan, diğer 4 seçeneğe göre de daha açık gözüken bir renkti. Üstelik renk 09 numaraymış ama sitede numarası da yazmıyordu. 9 numarayı görseydim, almazdım.

*İnternetten swatchlara bakmadan acele bir şekilde almak benim hatam oldu tabi ama sonuçta yeni çıkan bir ürün, ne kadar swatch bulabileceğimi de bilmiyordum. Sitede en azından "açık ten/ bej alt tonlu" "koyu ten/pembe alt tonlu" gibi bilgilendirmeler yapılmalıydı. Hiç olmadı numarası belirtilmeliydi diye düşünüyorum. Sitede gösterilen renklerin bire bir gerçeği yansıtmasını beklemiyorum tabi ama bu kadar da yanıltıcı olmamalıydı. Şu an tüm yüzüme uyguladığımda, tüp patlamış gibi bir görünüm oluyor ne yazıkki.

*Yazın bronzlaşmayı da pek sevmeyen bir insan olduğum için, şimdilik bronzer olarak kullanıyorum ama hem ürünün performansına yazık oluyor hem de bronzera hiç ihtiyacım olmadığından, tamamen boşa giden bir para oldu benim için. 

* Ürünü incelemek isterseniz, şuradan ulaşabilrisiniz

*İçeriği de aşağıdaki gibi;






4 yorum:

  1. Böyle bir ürün arıyordum son zamanlarda buna bakabilirim o halde. Ama renk konusu çok sıkıntılıymış cidden, bence en iyisi gidip mağazada denedikten sonra siteden satın almak. Yazık olmuş yani verdiğiniz paraya, böyle bir ürünü başka ürünlerle karıştırma imkanı da yok sanıyorum ki

    YanıtlaSil
  2. Claret Red; evet kesinlikle bakmadan alınmamalı, benim aceleci bir anıma geldi ne yazık ki :( Bi süre bronzer gibi kullanırım, belki daha sonra ezip daha açık bir pudra ile karıştırabilirim. Hiç kullanamamaktan iyidir

    YanıtlaSil
  3. Mağazada gidip deneyerek aldım. Mağaza görevlilerin söylediği hiçbirşeyi yapmama taraftarıyım. Çünkü hiçbir şekilde size uygun biçimde yardımcı olmuyorlar. Bu sebeple bana hiç uygun olmayan bir renk almış oldum. Üstelik renk skalası da anladığım kadarıyla pempe alt tonlu. Benim yüzümde kırmızılıklar var olduğu için,sürünce iyice kırmızı bir görüntü çıkıyor ortaya.Sarı alt tonlu istiyorum dememe rağmen clinique görevlisi beni hiç şaşırtmadı ve her zamanki bana hiç uymayacak bir ürünü üstün bir başarıyla bana sattı. Bir de bana kalırsa, yapısı biraz yoğun. Yüzde yokmuş gibi bir his vermiyor. Yoğun bir tabaka hissi yaşatmıyor değil.

    YanıtlaSil
  4. Genelde stant çalışanlarında öyle bir durum oluyor maalesef. Hatta x markasının bir ürününü soruyorum y markasını satmaya çalışıyor ısrarla falan. Yine de benim buradaki mağazada güvendiğim bir çalışan var, ona danışıyorum genelde ama dediğiniz gibi internetten bakıp araştırmak daha sağlam oluyor genelde.

    Clinique`in ten ürünleri bej ve pembe alt tonlu genelde. Sarı alttonlu pek ürününü görmedim. Bahsettiğiniz his de kapatıcılık da sağlasın diye sanıyorum. İncecik bir pudra değil ama beni rahatsız edecek bir maskeleme de yapmadı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli