20 Şubat 2015

MAC // Mineralize Skinfinish Lightscapade Aydınlatıcı

M.A.C. Mineralize Skinfinish Lightscapade, 10g, 89TL


Bir ara aydınlatıcıların günlük makyaj için abartılı olacağını ve zaten çok düzgün olmayan yüz hatlarımda daha da dikkat çekip kötü görüneceğini sanıyordum ama zaman içinde insanın algıları makyajla alakalı bile değişebiliyor, garip.



Aydınlatıcılara yavaş yavaş ısınmaya başlayınca, bu sefer de fazla sim içermeyen, doğal duracak ürünlere bakınmaya başladım. Son zamanlarda denediğim ve alıcı gözüyle baktığım aydınlatıcılar içinde Mac Lightscapade bana çok cazip göründü. 


Mac`in Soft and Gentle`ı ve Lightscapade`i oldukça popüler olan aydınlatıcılar. Soft and Gentle`ı denemedim ama mağazada baktığım kadari ile, daha simli ve sarı tonlu bir aydınlatıcı. Lighscapade ona göre daha az sim içeriyor ve beyaza daha yakın bir renk. Ten ürünlerinde pembe/bej tonlu ürünler tercih ettiğimden bunu daha çok beğendim. 


Çok uzun uzun söylecek birşeyim yok sanıyorum bu ürünle ilgili. Aşağıda swatchlarından da göreceğiniz üzere, dozunda bir sim içeriyor. Çok dikkat çekecek, ışıl ışıl bir ürün değil. Yüzünüce sürdüğünüzde de simlerin görünümü daha da az belirgin hale geliyor. 

Bu durumda günlük makyaj için de ideal bir ürün oldu benim için. Yapısı yumuşak ama öyle çok kadifemsi bir dokusu yok. Kullanım sırasında da, kullandığınız fırçaya göre biraz tozutabiliyor ama yumuşak bir fırça kullanırsanız sorun olmuyor. 


10 gramlık büyük bir ambalajda, kullan kullan bitmeyecek cinsten yine. Bir de klasik simsiyah Mac ambalajlarından biraz daha farklı bir ambalajda. İnstagram`da paylaştığımda, "Flormar`a benzemiş" yorumu gelmişti. Flormar`ın buna benzer ambalajları var mı çok bilmiyorum ama bende de, drug store ürün duygusu uyandırdı bu ambalajı ile. 


Ambalaj tasarımı göreceli bir kavram olduğundan, onu olumsuz bir özellik gibi sayamacağım. Onun dışında tek olumsuz tarafı kalıcılığının düşük olması bana göre. Sabah sürdüğümdeki görünümü öğlen tamamen kaybetmiş oluyorum. Gün arasında tazelemek gerekiyor ama onunla uğraşacak vaktim olmuyor tabii. 


Bu ürünle ilgili bir de şöyle bir mevzu var; geçtiğimiz aylarda çıkan "Lightness of Being" koleksiyonunda, Lightscapade aydınlatıcı yeni bir görünümle tekrar piyasaya sürüldü. Örgüye benzer, çok hoş, dokulu bir göürünümü vardı. Temptalia`dan okuduğum kadarı ile de, eski versiyonundan daha başarılıydı. Onu almak maksadı ile gitmiştim aslında ama bir türlü bulamadım. Taksim mağazasında bir çalışan tarafından "öyle bir ürün yoktu" şeklinde bilgilendirildim. Başka bir mağaza çalışanı bir sorun için gelmediğini söyledi. İnternet satışında da, koleksiyonun çıktığı ilk gün tükenmiş olarak gözüküyordu. Gören duyan oldu mu. 

İçindekiler listesi de bu şekilde; 


4 yorum:

  1. M.A.C'in neredeyse bütün aydınlatıcılarını almış biri olarak tam bir Soft and Gentle aşığıyım. Bunda cildimin sarı alt tonlu olması ve birazcık(!) ışıltı sevmem etkili olabilir. Hafifçe ıslak fırçayla kullandığımda tüm gün görünümü bozulmuyor ama metalik etki de artıyor tabii.. Lightscapede maalesef online satışa çıktığı gün bitti ve yetişemedik, ayırtan alan kişiler olmuş ama şehir efsanesi değilmiş :)) mağaza çalışanları hala bilmiyorsa diyecek lafım yok:)

    YanıtlaSil
  2. Internetden takip edenler genelde Mac magazalarinda calisanlardan daha bilgili olabiliyor :D Cok cabuk satiliyor zaten limited edition ürünler, cok güzel bence pudra, güle güle kullan :) Rengi kullandigim Becca Shimmering Skin Perfector Pearl e cok benziyor, sadece o krem gibi sürülüyor, benim ciltde kuru oldugu icin daha iyi oluyor, gerci mac in de var kremsi bir higlighter i hatta pearl di ismi galiba onunda. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aydınlatıcıyı aldığım günden beri keyifle kullanıyorum.Asla fazla kaçmıyor.beni zor durumda bırakmıyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende pearl var ama bunu da internet sitesinden yakalayabilirsem almayi düşünüyorum çok merak ettim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli