25 Şubat 2015

MAC // Pro Wedges Makyaj Süngeri

MAC Pro Wedges Makyaj Süngeri, 29 TL


Mac`in bu minik makyaj süngerleri ile tanışmam, orada makyaj yaptırdığım sırada yüzümde kullanmaları ile olmuştu. Fondöten uygulaması için Mac Duo Fiber 187 numaralı fırça kullanılmış olmasına rağmen, ufak rütüşlar ve burun kenarları için bu minik süngerleri kullanmıştı MUA. 

Daha sonra incelediğimde sayıca bol, fiyat olarak uygun ve çantada taşımaya -kısmen- müsait bir ürün olduğunu gördüm. 




Öncelikle evden çıkarken yapacağım ten makyajı için sünger tercih etmeyenlerden olduğumu belirtmem gerek sanıyorum. Uygulamaları her ne kadar pratik olsa da, muhafazası fırçalar kadar kolay olmuyor bildiğiniz gibi, bir de kirli görünümünü sevmiyorum. Hemen kullanım sonrası yıkamak her zaman mümkün olmadığından, bir süre sonra geçmeyen fondöten lekeleri sininirimi bozmaya başlıyor ve üründen soğuyorum. 

Fakat gel gelelim, bazen ofiste ya da dışarıda ten makyajımı tazeleme ihtiyacı hissetiiğimde (ya da güneşten etkilenmemek için güneş kremimi tazeleme ihtiyacı için de geçerli) yanımda fırça bulundurmam mümkün değil. Başlarda eski usul parmaklarımla uyguluyordum ama, o da hoşuma gitmiyor. 


Mac Pro Wedges süngerler tam da bu ihtiyacıma cevap verdiler. 
"Doğal lateksten yapılmış, likit, krem ya da toz ürünleri uygulamak için uygundur" şeklinde tanıtılmış sitesinde.


Ben daha çok likit fondöten için kullansam da, diğerleri için kullanmakta bir sakınca görmüyorum. 
Uygulamanın sonucu muhteşem olmasa bile, gayet tatmin edici. Süngerlerin boyutu aşağı yukarı baş parmağım kadar, eğimli bir kesimi olduğundan, kıyısı köşesi farklı boyutlarda ve bu sayede oldukça pratik oluyor. 

Likit fondötenimi aşırı emmiyor, ürünü ısraf ettiğim hissine kapılmama sebep olmuyor. 
Ürünü kullanırken dikkat ettiğim nokta ise; makyaj çantamın bir gözünü sadece bu süngere ayırıp nispeten daha hijyenik tutmaya çalışmak. Ya da sünger için minik bir ambalaj ayarlayıp, onun içinde muhafaza etmek de mantıklı. 

Bir süngeri 2-3 kullanım sonrası yıkayıp tekrar kullanıyorum ya da -çoğunlukla- 2-3 kullanım sonrası atıp yenisini koyuyorum çantama. Ürün yaklaşık 20`li bir paket içinde satılıyor, fiyatı makul. Düzenli şekilde her gün de kullanmadığımdan çok fazla ısraf olmuyor. 

Yani makyaj masamdaki fırçaları düzenli yıkamak zaten yeteri kadar iş yaratırken, bir de çantamdakileri hatırlayıp yıkamak zor geldiğinden, benim için uygun bir çözüm oldu bu şekilde. 

Fırça ya da daha popüler olan makyaj süngerleri yerine daimi olarak tercih edilir mi emin değilim. Benim için daimi kullanmak adına küçük ama çantada taşımak ve sık sık yenisi ile değiştirmek adına çok kullanışlı bir çözüm oldu. 


7 yorum:

  1. Bu sungerlerin neredeyse birebir aynisi Gratislerde de bulunuyor. Ben de disarida kapaticimi tazelemek istedigimde yada makyaj sungerimi islatmaya usendigimde kullaniyorum cok memnunum. Gratislerde satilan 32 li ve cok daha uygub fiyati var . Belki bakmak istersin :)

    YanıtlaSil
  2. denk gelmemiştim ben, bu paket bittikten sonra bakayım mutlaka, teşekkürler. Kalitesi biraz daha düşük olsa bile her dakika kullanmadığımdan sorun olmaz sanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende de var bu süngerlerden ama ben Gratisten almıştım. Yanımda aynı hijyenik nedenlerden dolayı taşıyamıyorum bende. Ama iş yeri için süper oluyor.

    YanıtlaSil
  4. gratise çok sevimli kutular gelmiş. Onların içinde temiz bir şekilde taşıyabiliriz ^.^

    YanıtlaSil
  5. Ben en son Sephora'dan almıştım, fiyatı uygun ve performansı güzeldi.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, ben Kanada'da yaşıyorum, söylemeden geçemedim ama bu süngerler macten alındığına değecek türden değil maalesef. Ben süngerleri genel olarak touch up türünden düzeltmelerde veya kapatıcı uygulamalarında kullanıyorum fakat marka olarak mac yerine drug store veya walmart süngerleri kullanmak çok daha karlı oluyo, kalite farkı hiç yok desem yeridir.

    YanıtlaSil
  7. Evet yorumlardan anladığım kadarı ile daha uygun fiyatlı alternatifleri de varmış ama hiç denk gelmedim. Hatta bu haftasonu özellikle baktım gartise, bu şekilde çoklu bir paket aradım ama göremedim. Görürsem alacağım mutlaka

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli