4 Mart 2015

Bitenler // Mart 2015

Hem başkasında okumaktan, hem de kendim yazmaktan en keyif aldığım şeye, bir bitenlere daha hoş geldiniz!


Aussie 3 Minute Miracle Yoğun Saç Kremi; Bu kremi beğenerek kullandım. Bir çok saç kremine göre daha yumuşak yapıyordu saçlarımı, elimdeki bitmeden yedeğini de almıştım hatta. Ambalajı vs. çok pratik geldi bana, üzerine ayrı bir post hazırlamayı da düşünüyorum. Denemediyseniz, indirim zamanı denenecekler listenize ekleyin derim. 


Clear Saç Dökülmesine Karşı Şampuan; Sıklıkla kepek problemi yaşayan biriyim, saç derim kuru olduğundan ve çok sıcak suyla yıkanmayı sevdiğimden sanıyorum. Bu yüzden 1 şişe normal şampuan bitti mi 1 şişe kepek şampuanı açıyorum peşine. Genelde kepek şampuanlarını sevimsiz buluyorum ama Clear`ın bu tipi çok hoşuma gitti, sakız rengi gibi çok tatlı bir pembe, güzel kokuyor. Kepek şampuanı kullanıyormuşum gibi gelmedi, saç dökülmesine bariz bir etkisi olmadı bende ama kepeği engellmede başarılı. Tekrar alınacak. 

Nivea Duşta Vücut Kremi; seveni çok olan bir ürün ama nedense ben pek ısınamadım. Pek vücut losyonu kullanma alışkanlığı olan bir insan değilim belki de ondandır. Yine de fikir iyi ama nemlendirme etkisi zayıf bana göre. Ballı denilmiş ama baldan ziyade garip bir kokusu var, bir de en en en sinir olduğum şey ergonomik olmayan ambalajı. Eliniz krem dolayısı ile kayganken, tekrar almak istediğinize ambalaj elinizden kayıp gidiyor. Son olarak akışkan kıvamlı herhangi bir vücut losyonu da duşta bu şekilde kullanılabilir diye düşünmekteyim. 

Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi; ilk çıktığı zamanlardaki kadar bayılmıyorum artık sanırım ama yine de yedeğini tutuyorum elimde. Saçlarımın yumuşak ve şekillenmeye musait olduğu zamanlar işe yarıyor, kabarık ve elektriklenmeye musait saçlarımda pek işe yaramıyor. 


Kiehl`s Ultra Light Daily UV Defense; geçen baharda açmıştım bu paketi, şimdiye kadar da hemen hemen her gün kullandım. Oldukça uzun süre gitti, SPF50 PA+++ olması ayrıca avantaj güneşten cidden korunmak isteyenler için. Yağlı cildimde herhangi bir parlama, sivilcelenme vs. yapmadı, fondötenin altına da sorunsuz kullanıyordum. Muhtemelen yaza doğru yeniden alacağım. 

Estee Lauder Double Wear Light Fondöten; şu fondöten karşılaştırma yazımda daha ayrıntılı bahsetmiştim. Yağlı ciltlere uygun, mat bitişli, kapatıcılığı yüksek, kalıcılığı orta-iyi arası bir fondöten. Kullanım sırasında iyi anlaştık ama fitayı oldukça yüksekti, 140tl civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam, fiyatından dolayı tekrar alacağımı sanmıyorum, gerçi buna elca`da yarı fiyatına denk gelip almıştım, tekrar denk gelirsem alırım tabii.

Clinique DDM-gel Nemlendirici; yine uzun süredir kullandığım ürünlerden birisi, yağlı ciltler için hazırlanmış bir nemlendirici. Çok ekstra harika bir özelliği yok nemlendirici olarak bakıldığında ama benim cildimi hiç yağlandırmadan nemlendiriyor bir de genellikle kullandığım Clinique Even Better leke serumunun altına sürdüğümde, serumun daha etkili olduğunu düşünüyorum. 

H2O+ Spa EL Tırnak Kremi; makyajtrendi.com alışverişlerinden gelen testerlar içindeydi. Bu marka ile ilk tanışmam oldu. Fena bir el kremi değil ama tekrar alayım dedirtecek bir özelliği de olmadı. Tırnak ve kütiküllerde de kullanılmasını belirtmiş üzerinde ama ben bir etkisini görmedim. 


Tom Ford Velvet Orchid; çiçeksi kokuları pek sevmememe rağmen bu koku bana çekici geldi, biraz ağır gibi ama güzel bir kış parfümü olabilir. Fiyatı da biraz yüksek gerçi, onun için alacağımı sanmıyorum, yüne de aklımın bir köşesinde dursun. 

Benefit They`re Real Remover Göz Makyaj Temizleyicisi; 2 kullanımlık bir testerdı, çok çok başarılı bulmadım. Sıradan geldi bana. 

Estee LAuder Modern Muse; bu da son zamanların popüler parfümlerinden ama yine çiçeksi bir kokuydu hatırladığım kadarı ile benim aklımda yer etmedi. 

Kiehl`s ambalajı hariç (onları mağazaya geri götürüp seyehat boy ürünler ile değiştirmek için saklıyorum) hepsi çöpe gidiyor, ben ferahlıyorum, yenilerini açıyorum ve kelimenin tam anlamı ile ağzına kadar dolu olan stok çekmecemi birazcık daha rahatlatıyorum. Farkında olmadan çok fazla stok yapmışım çünkü yine :/

6 yorum:

  1. bu stokçu zihniyetimiz ne zaman bitecek =D Kiehls şehrimde yok. İstanbul'a gidince bir cilt analizi ile belirli ürünleri kullanmak aklımda. Genelde memniyeti yüksekk bir marka

    YanıtlaSil
  2. Ayy benim stoklarim da azalacak mi diye kara kara dusunur oldum:)

    YanıtlaSil
  3. @Sena Dursun; kesinlikle, tarihleri geçecek diye tasalanmaya başlıyprum bir süre sonra.

    @yabanmersini; sanırım bitmeyecek, indirim vs diye stoklamayı çok seviyorum, bir iki kere stoklamaığım ürün bitti ve indirmsiz fiyattan almak zorunda kaldım yakın zamanda, oyle olunca daha da teşvik oluyor insan indirim zamanı. Kiehls benim de çok yakınımda değil, telefonla sipariş verdim bikaç kere. Memnuniyetim çok yüksek değil, her ürünü bana uymadı ama uyanı da baya sevdim.

    @balböceği ile kozmetik; umarım azaltırız en kısa zamanda, benimkiler de pek azalacak gibi durmuyor

    YanıtlaSil
  4. kiehls olan güneş koruyucu mu acaba? ben de bitince onları da atınca nasıl rahatlıyorum ^.^

    YanıtlaSil
  5. Siri Yaşam; evt yüksek korumalı güneş kremi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli