6 Mart 2015

Benefit // Cheeky Sweet Spot Allık Paleti

Benefit Cheeky Sweet Spot, 36$

Yanlış hatırlamıyorsam geçtiğimiz Kasım gibi piyasaya çıkmıştı bu palet, ülkemize de gelmedi diye biliyorum. Hoş gelseydi de 100 liranın çok üzerinde satılacaktı muhtemelen ve bir anlamı olmayacaktı. Ürünün Amerika fiyatı 36$`dı. Ben aldığımda dolar bu kadar yüksek de değildi, o yüzden bana oldukça makul bir fiyata gelmiş oldu. 




Hemen baştan söyleleyim ürünlerin performansları çok iyi değil ama buna rağmen tam bir mutluluk kaynağı. Gördüğünüz üzere kutunun içerisinde 6 tane allık, az miktarda "What`s Up" aydınlatıcı ve Benefit setlerinde olan klasik minik fırçası var. 


Allıklar ortalama 5`er gramlık, palet için oldukça tatmin edici miktarlarda. Sadece aydınlatıcı biraz az ve oradan çıkartıp kullanması azıcık zahmetli. Teneke kutusu inanılmaz sevimli ve sağlam duruyor, içinde ayna olmaması en büyük eksiği sanıyorum. Olur da allıklar biterse (ya da depot edilip başka yere de taşınabilir sıkılınca) başka amaçlar için kullanmaya müsait sevimli bir kutu kalacak geriye. 


Allıklara gelirsek; 
Dandelion, Bella Bamba, Sugar Bomb, Hoola (bronzer), Coralista ve Rockateur var sırası ile. Benefit`in tek tek de sattığı renkler, palet için üretilmiş yeni bir renk yok. Ben tekli allıklarını denemedim, sadece başka bir set içinde Coralista`ya sahiptim. Temptalia`nın dediğine göre Coralista ve Bella Bamba renkleri, normallerinden biraz daha farklıymış. 


Bu minik fırçalarını da seviyorum Benefit`in, boyut olarak çok kullanışlı olmasa da, bronzer için kullanıyorum arada, seyahatlerde de gayet güzel iş görüyor.


"What`s Up" krem aydınlatıcıyı da oldukça beğendim. Yumuşak kolay sürülen bir yapısı var, ışıltısı ayarında. 

Soldan sağa; dandellion, bellabamba ve sugarbomb

Soldan sağa; hoola, coralista ve rockateur


Genel yapıları yumuşak, tozutmaya meyilli, 2-3 kullanımdan sonra üzerlerindeki yazıları tamemen silindi neredeyse, pigmentasyonları zayıf ama kullanışlı güzel renkler, tek hamlede değilde birkaç hamlede sürdüğünüzde gayet güzel sonuç veriyor. Bir de inanılmaz güzel kokuyorlar. 6 toz ürün aynı kutunun içinde birleşince, koku iyice baskın hale gelmiş. 

Başta da dediğim gibi, güzel kokusu, şirin tasarımı, teneke kutusu ile çok sevdiğim bir ürün oldu. Alış fiyatını da düşündüğümde, aldığıma oldukça memnun oldum. Ama ülkemizden 2-3 katı fiyatına alsaydım, ürünlerin performanslarından beklentim de daha yüksek olacak ve belki de hayal kırıklığına uğrayacaktım. 

Bu ürün resmi şekilde ülkemize gelmedi ama instagram satıcılarında görüyordum, kendi adıma uzak durmak gerektiğini düşünüyorum.Yapılan işin yasal olmaması, ürünün orjinalliğinden emin olamamak bir yana, ürünlere 2 katı fiyat ödediğinizde, beklentinizi karşılamayacak muhtemelen. Ona ödeyeceğiniz fiyatlara farklı ürünlere yönelmek daha mantıklı geliyor bana. Sonuçta hiç bir ürün o kadar da bulunmaz ve eşsiz değil. Ederinin 2 katını, (hatta bazen 3) gayri resmi yollardan ödeyecek kadar kapılmamak lazım sanki.

6 yorum:

  1. Renkli kozmetik konusunda tuketim cilginliginina bir dur demek gerektigini dusunuyorum ben de. Bazen sirf o urune sahip olmak istiyoruz alip eve koyunca bakiyoruz ki aslinda o kadar da ihtiyac degil ama bir kac foto paylasmak urunu kendimiz bile izlemek bize cazip geliyor :) inanilmaz fiyatlarla instagramda satilan urunler de bu durumun gostergesi. Bu konudaki alisverislerimi minimuma indirmeye gayret ederken yazinin anafikri cok hosuma gitti de o yuzden icimi doktum :)) gule gule kullan cok seker bir set :)

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısınız, sonuna kadar katılıyorum size. Ben de kendimi frenlemek istiyorum çoğu zaman, çok başarılı olduğum soylenemez ama artık daha seçici davranıyorum sanki. Sadece kozmetik değil hayatın her alanında tüketimimizi minimumda tutabilsek keşke

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan cok seker gözüküyor :) Bende tekli Coralista var ve cok seviyorum, diger denediklerim Hoola ve Dallas di Benefitden ve pek begenmemistim. Türkiyede Benefit ürünleri inanilmaz pahali, bende görüp begendigi benefit ürünlerini almak icin bir akrabamla benefite gittigimizde fiyatlara cok sasirmistim, o fiyata almanyada satilsa kesinlikle hic almam. instagram dan da birsey almadim simdiye kadar, ama ebay gibi pek tekin degildir, direk magazalardan almak daha iyi :)

    YanıtlaSil
  4. Viva Makyaj; teşekkür ederim :) Yurt dışı satış fiyatını bizim döviz kurları ile çevirdiğimizde bile pahalı oluyor artık bu ürünler, kaldı ki üzerine aracı kurum karı, vergiler, vs vs`de binince, cidden çok çok uçuyor fiyatlar. High-end ürünlerle aynı fiyata geliyorlar maşallah, insan yanılıp ona göre de performans bekliyor vs. vs. Bizim buralarda durum böyle maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. Ben hoola ve rockateur zaten istediğim için benim için gayet kullanışlı oluyor ^.^ siz de iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Siri Yaşam; teşekkür ederim, siz de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli