9 Mart 2015

Nars // Dual-Intensity Far, Desdemona

Nars Dual-Intensity Çift Etkili Far, Desdemona, 1.5g, 85TL


Nars`ın bu far serisi çok dikkat çekti ve kısa zamanda çok popüler oldu, dikkatinizi çekmiştir. İlk çıktıkları zaman benim de listemdeydi ama fiyatlarının oldukça yüksek olduğunu görünce vazgeçmiştim.  1.5 gram gibi bir miktara ve küçücük bir ambalaja sahip tekli fara 85TL vermek çok manalı gelmemişti. 




Diğer bloglardan takip ettiğim üzere oldukça olumlu yorumlar yapıldı bu farlar için, yine direndim ama mağazada gidip kendim denediğimde ben de çok beğendim. 
Bir de Sephora %20 indirim kodum vardı o gün. Hal böyle olunca dayanamadım. 


Gördüğünüz üzere böyle küçücük bir ürün. Minicik de bir aynası var, kapağı mıknatıslı.
 Ambalajı, klasik Nars ambalajından biraz daha temiz durmaya müsait gibi.


Farlar yoğun renk vermeleri ve ıslak-kuru kullanılmaları ile lanse edildiler. Islak kullanıldıklarında daha yoğun ve daha opak olacakları belirtilmiş. Deneyenlerin swatchlarından gördüğüm kadarı ile de öyle gerçekten. Ben denemedim çünkü ıslak far uygulaması bana pek pratik gelmiyor bir de ne kadar söylenirse söylensin, içimden ıslak fırçayı o fara değdirmek gelmez. Alırken özellikle sordum yapısı bozulmaz mı, üstü kurumaz mı vs diye hiç bişey olmaz dediler ama farımı riske atamayacağım :D

Kuru kullanımda da gayet yoğun ve pigmentasyonu yüksek bir sonuç veriyor. Aşağıda gördüğünüz katkat uygulanmış birşey değil. Parmağımla 1-2 seferde uygulayıp elde ettiğim sonuç kendisi.  


İnternetten bakarken beğendiğim renkler farklı olsa da mağazada tek tek denediğimde en çok "desdemona" rengini beğendim. Bana göre bakır-somon gibi bir renk ama bu tanımlama işinde ne kadar beceriksiz olduğumu hatırlayıp, Temtalia`ya göre "kırmızı-kahve alttonlu, erik rengi" gibi bir renk olduğunu da ekliyorum. 

Mac`in meşhır "club" farı gibi yanar dönerli, farklı ışık yansımaları ile farklı gözüken yapıda renkler. Yapısı da oldukça yumuşak, ben parmağımla sürmeyi tercih ediyorum ve bu sırada zerre tozutmuyor. 

Kalıcılığı da bana göre gayet başarılı. Yağlı göz kapaklarına sahip değilim gerçi, farlarda genel anlamda bir kalıcılık ya da çizgilenme-toplanma sorunu yaşamıyorum ama bu farın kalıcılık performansı elimdeki Mac ve Burberry farlardan daha başarılı.


Merak edenler için içeriği de bu şekilde;


Özetle; biraz pahalı bulsam da performansını oldukça beğendiğim, indirime denk getirdiğime oldukça memnun olduğum bir ürün oldu.

Bir de 8`li palet şeklinde olanı var bu farların biliyorsunuz, palette bu renk mevcut değil  ve oradaki farlar 1`er gramlık, paletin fiyatı da 200TL, aklınızda olsun. Ürünleri Nars ve Sephora mağazalarından ya da online olarak makyjtrendi.com`dan bulabilirsiniz.  

4 yorum:

  1. bu seriye bayıldım, renklerde de kararsız kaldığım için palet daha mantıklı görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Nilgün M; güzeller gerçekten, palet daha avantajlı zaten fiyat olarak, beğendiğim bu renk palette olsaydı ben de düşünürdüm

    YanıtlaSil
  3. alsam mı almasam mı çok kararsızım:)

    YanıtlaSil
  4. Gidip bakma fırsatınız varsa bakıp ona göre karar verin bence

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli