14 Temmuz 2015

Yeni ELCA Mağazası // Orjin Plaza

Bilmeyenler için çok kısa bir özet geçecek olursam Estee Lauder, Bobbi Brown, Mac, Darphin, Clinique, Smashbox ve birkaç markanın daha satıldığı küçük, outlet gibi bir mağaza ELCA Store. İndirim oranları değişse de genelde %35-40 civarında!


Bu mağaza uzun zamandır Maslak`taki Sun Plaza içerisindeydi (nasıl ulaşacağınıza dair bilgi aşağıda). Şimdi hemen yanındaki Orjin Plaza`ya yeni bir mağaza daha açmışlar. "the Company Store" dün ikisini de ziyaret etme fırsatı buldum. 

Orjin Plaza`daki "The Company Store" diğer mağazaya göre çok daha hoş olmuş. Diğer mağazaya girerken, biraz davetsiz misafir gibi bir hissiyat oluyordu bende. Sanki mağaza sadece çalışanlar içinmiş de, bize de bir güzellik yapıyorlarmış gibi hissettiriyordu. Bir de bana mı denk geldi bilmiyorum ama suratsız, ilgisiz, bişey sorsan binbir zahmetle cevap veren çalışanları hoş değildi. Yeni mağaza, bildiğiniz mağaza olmuş. Güvenlikten vs geçmenize ya da kimseye birşey sormanıza gerek yok. Orjin plazanın zemin katına minik bir alışveriş alanı yapmışlar çünkü. Yanında birkaç mağaza, 1 cafe, Migros Jet vs. de var. Mağzanın düzeni ve ışıklandırması diğerine göre çok daha iyi, daha geniş. İçeride gezmek ve ürünleri incelemek daha rahat.

Bir de tabii en güzel yanı Cumartesi günü de açık olması. Diğer mağaza sadece hafta içi açık oluyordu, hatta öğle arası vakitlerinde bile kapalı olduğuna denk gelmiştim. 

Neler vardı derseniz; iki mağazada da benzer ürünler vardı. Yeni açılanda biraz daha fazla çeşit olmasına rağmen, çok da farklı bir şey yoktu. Daha önceki gidişlerimi de düşündüğümde, sadece Mac ürünlerinde değişiklik olduğunu görüyorum (uzun zaman önce kalkmış koleksiyonların en sevilmeyen ürünleri oluyor genelde). Onun dışında Estee, Bobbi ve Clinique ürünleri hep aynı sanki. Bu gidişimde Mac`in geçtiğimiz yılbaşı için çıkarmış olduğu, şu aşırı simli, süslü olan koleksiyonun bir çok parçası vardı. Paletleri, fırça setleri 80TL, birkaç far 20TL, ruj 20TL gibiydi ama bana hitap eden bir koleksiyon değildi. Orada görünce de pek çekici gelmedi. 

Estee, Clinique ve Bobbi Brown`ın da hatırı sayılır ürünü vardı. İlk defa gidecekler için oldukça tatmin edici olabilir ama ben birkaç seferdir hemen hemen aynı ürünleri gördüğüm için hoşuma gitmediler. Zaten genelde ten ürünlerinin renk seçenekleri oldukça sınırlı, makyaj ürünlerinin de en az popüler olan renkleri bulunuyor genelde. 

Benim aldıklarıma gelecek olursak;


Severek kullandığım, hangi fondöteni denediysem de geri dönme isteği duyduğum Clinique Anti Blemish fondötenin benim kullandığım rengi (03 frash natural) olunca onu aldım. (60TL)


Bir de hiç denememiş olmama rağmen 40TL`lik fiyatına karşı koyamayarak MAC pudrayı aldım (hot sand rengi).

Bu 3. ya da 4. gidişim oldu sanıyorum, (daha önceki yazılarım burada ve burada) bu gidişimden sonra buraya makyaj ürününden ziyade cilt bakım ürünleri için gitmenin daha mantıklı olduğuna karar verdim. Makyaj ürünleri tamamen tesadüf çünkü, ne denk gelirse şansına gibi. Bir de o arada ihtiyaç duymadığınız şeyleri alıp, eve gelince pişman olma ihtimali de yüksek tabii. Fakat Darphin, Estee ve Clinique`in cilt bakım ürünlerinin hemen hepsi bulunuyor. Bir de Tommy, DKNY, Jo Malone gibi markaların parfümeri oluyor bolca. 

Mağazalara Ulaşım da şu şekilde;
Yenikapı - Hacıosman (M2) metro hattının "İtü-Ayazağa" durağında inip, "Plazalar" çıkışına yöneliyorsunuz. Metrodan çıkar çıkmaz gördüğünüz ışıktan karşıya geçtiğinizde hemen orası Orjin Plaza. Işıkları geçer geçmez, küçük bir döner kapı ve zemin kata inen merdivenleri göreceksiniz zaten. Yeni açılan mağaza orada. Eski Mağaza ise Sun Plaza`da, o da hemen Orjin`in bir arkasındaki Plaza. İçeriye girip güvenliğe ELCA` ya geldiğiniz söylüyorsunuz ve yönlendiriyorlar. 


11 yorum:

  1. Yerinin şimdi daha iç açıcı olmasına çok sevindim, Elca'ya daha önce gitmedim ama okuduğum yazılardan dolayı biraz gözüm korkmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) göz korkutacak kadar kötü değildi ama burası daha rahat olmuş cidden

      Sil
  2. Cumartesi açık olması harika...

    YanıtlaSil
  3. Ben de clinique cilt bakım ürünleri için gitmek istiyorum. Even better leke serumu vs. gibi sürekli satışta olan ürünler de var mı acaba? Gözünüze çarptı mı? Gitmeye değer mi bilemedim de :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet clinique cilt bakim urunleri oluyor genelde hep, simdilik almayi dusunmedigim icin cok ayrintili bakmamistim ama serum da vardi sanki. Yani bikac parca cilt bakim urunu alacaksaniz, yeri de cok cok ters degilse deger sanki

      Sil
    2. Evet clinique cilt bakim urunleri oluyor genelde hep, simdilik almayi dusunmedigim icin cok ayrintili bakmamistim ama serum da vardi sanki. Yani bikac parca cilt bakim urunu alacaksaniz, yeri de cok cok ters degilse deger sanki

      Sil
  4. Kapatıcı oluyormu gidersem sırf kapatıcı almaya gitmek istiyorumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi makyaj urunleri sansa kalmis. Ben gittigimde bibbi brown'un kapatici stickleri vardi hatirladigim kadari ile

      Sil
  5. Keşke internetten satsalar. Hem kira ödemezler :( hem de İstanbullulardan başkaları da satın alabilir!

    YanıtlaSil
  6. Eski yerine gittiğimde esteenin yeni çıkan enlighten serumunu, darphin yüz kremi, Bobbi Brown corrector'ın tam da istediğim rengini görüp almıştım bunun yanısıra birkaç fırça ve parfüm de Alınca baya karlı bir alışveriş olmuştu... Yeni Mağazası'nın çok daha iyi olacağına eminim, bence iyi olmuş...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli