9 Temmuz 2015

Bitenler // Temmuz 2015



Dove Besleyici Bakım Kremi; Ekstra hiç bir artısı olmadı, sevmedim. Bir daha almam sanırım.


Avon Moroccan Argan Oil Saç Maskesi; sıradandı, bunu da tekrar almak için bir sebebim yok.

Clinique Anti Blemish Tonik; uzun süredir kullandığım bir seriydi, aslında memnundum ama biraz ara verdim, başka ürünlere geçtim. Tonik alkol içeriyor, o yüzden cildim biraz dinlensin istedim.

Bee Beauty Cheesecake & Vanilla Peeling; kavanozda olan versiyonun kokusunu oldukça beğeniyordum ama bunda aynı koku yok. Yapısı fena değildi, (orta büyüklükte tanecikliydi) ama bunu da tekrar almayacağım.



Tommy Hilfiger Erkek EDT; ferah bir kokusu vardı ama kalıcılık maalesef!!! Eşim kolonya gibi kullanıp bitirdi sanıyorum

My Burberry Testerları; bana ağır gelen bir koku oldu.

Shisiedo Ibuki Nemlendirici; bu ürünü deneyemedim maalesef çünkü plastik kabı taş gibi sertti. Ürün de akmıyordu içinden, hangi akla hizmet böyle bir şey yapmışlar anlamak mümkün değil!



Nivea T Bantları; bu bantlar bazen çok güzel temizliyor, bazen hiç temizlemiyor, Güzelce uygulayıp kurutmama bağlı olarak değişiyor sanırım. 1-2 farklı marka da denedim ama alacaksam yine elim Nivea`ya gidiyor sanırım.

Yves Rocher Lavantalı Ayak Peelingi; ponza taşı etkili diyor bu ürünün açıklamasında, beğendiğim bittikçe yenilediğim ürünlerden.

Nob Oje Temizleme Mendilleri; pratik bulduğum bir ürün aslında ama evde tercih etmiyorum, aşırı yağlı-ıslak bir yapısı var, hele ki koyu renkleri çıkartmak için kullanıyorsanız her tarafa yayıyor ojeyi. Ancak ofiste vs zor durumlarda kullanmak için tutuyorum bir tane.


Kiehl`s Ultra Facial Oil Free Nemlendirici; oldukça beğendim, bir sonraki nemlendircim olarak tercih edebilir, Clinique DDM-gel ile dönüşümlü kullanabilirim.

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytin Yağlı Serisi; sabununu hiç hatırlamıyorum ama kremini beğenmiştim. Fiyatı da oldukça uygun bildiğim kadarıyla.

İpelina Oje Temizleme Pedi; NOB`lardan daha başarılı buldum, daha temiz sonuç verdi, seyehatte taşımak, ofiste bulundurmak için makul.

The Benefit Big Easy BB Krem Testerları; ürünün her renginden 1`er kullanımlık olacak şekilde hazırlanmış harika bir testerdı. Bizimkiler de feyz alsa keşke biraz. Ben Amerika Sephora`dan edinmiştim. Bunlara bakarak orjinal boyunuda aldım içim rahat şekilde. Fondoten tarzı ürünleri evde denemek daha sağlıklı oluyor her zaman. Mağaza ışığı, gün ışığı farkı, daha sonra rengin koyulaşması, satış danışmanlarının ısrarı, acele ettirmesi derken, mağazada deneyip aldıklarım hemen her zaman yanıltıcı oluyor,

Benim bitenlerim çoktan çöpe gitti, stok çekmecem birazcık daha hafifledi, mutluyum ♥

3 yorum:

  1. ipelina tek tek poşetlenmişse gerçekten seyahatler için güzel düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  2. shiseido zaten o derece parfümlü ki o seriyi komple almıştım bin pişman oldum. kullanma daha iyi. kötü demiyorum etkili ama aşırı parfum ne derece doğru

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli