13 Ağustos 2015

Andalou Naturals // Acai + White Tea Yağsız Nemlendiric



Bu marka ile, hatta direk bu ürün ile Onur sayesinde tanışmış, onun referansına güvenerek almıştım. İyi ki de almışım, çünkü oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Bilmeyenler için Andalou Naturals markası sertifikalı organik üretim yapan, temiz içerik sunan markalardan bir tanesi. Ben de aynen Onur`un yolunu izleyerek Vitacost sitesinden almıştım.






Kuru ve ciddi nemsiz cilde sahip olanların dışında kalanların kullanımına uygun olduğunu düşünüyorum. Oil-free olması özellikle yağlı ciltler için daha da avantaj sağlıyor. Benim cildim yağlı, hem verdiği nemden hem de yağlandırmamasından, ağırlık yapmamasından memnun kaldım. 

Ürünün üzerinde yenileyici, tamir edici gibi etkileri de olduğu yazıyor ama bu ifadeler, içerisinde bulunan bitkisel içerikler ile alakalı yazılmış sanıyorum. Nemlendirme dışında bir etki beklenerek alınmamalı. Yani antioksidan bir meyveyi düzenli tükettiğinizde gençleşeceğinizi beklemek gibi bir şey olur aksi sanki :)

Andalou Naturals Acai + White Tea `nin yapısı da gayet güzel, kolay emiliyor ve yağlı-yapış yapış bir hissiyat bırakmıyor. Bir de ilk sürdüğüm bir kaç gün sanki hafif bir baz sürmüşüm gibi de güzel bir hissiyat sağladı bende. Onur`un da bahsettiği matlaştırıcı etkiden kaynaklı sanıyorum ama bu anlamda ciddi bir etkisi (yağlandırmamak dışında) olmadı bende. Bir kaç gün sonra ürüne alıştığımdan sanıryorum, o hissiyatı hissetmemeye başladım. 

Sevdiğim bir diğer yanı ise kokusu oldu. Bu konu oldukça göreceli olsa da, limonu anımsatan hafif bir kokusu var ben oldukça sevdim.  Pompalı ambalajda olduğu için bir + daha alıyor.


Ambalajda; paraben, katkı maddesi, fosfat, sülfat içermediği, cruelty free olduğu açıkça belirtilmiş. Yukarıda da bahsettiğim gibi markanın genel politikası bu şekilde zaten.


 İçeriğinin tamamı ise aşağıdaki gibi;

Türkiye`ye gönderim yapan başka sitelerde varmı bilemiyorum ama vitacost.com`dan 20$`a alabileceğiniz bu ürünü hem içeriği ile hem de performansı ile oldukça beğendim. 

Vitacost ve benzer ürünlerle ilgili diğer yazılarım da burada ve burada mevcut

7 yorum:

  1. Hmm denenmeli :$ Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. onur tavsiye eder de memnun kalınmaz mı :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yaz bunu almayı nasıl unuttum? Şimdi senin yazını okuyunca ne kadar çok sevdiğimi tekrar hatırladım. Memnun kalmana çok sevindim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy nasıl güzel bi kreme benziyoo <3 İçeriği süper
    Ben de Derma E very clear alıp epey memnun kalmıştım ama kokusu feciydi. Bunu da deneyeyim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun kokusu hoş ama gerçi ben very clear serisinin kokusundan o kdar rahatsız olmuyorum :)

      Sil

Yorumlarınız değerli