28 Ağustos 2015

Kiko Milano // Long Lasting Stick Farlar



Bir önceki yazımda İtalya`dan aldıklarımdan ayrıntılı bahsetmiştim. Kiko mağazalarında da biraz vakit geçirince en ilgimi çekenler bu kalem farlar ve "unlimited stylo" rujlar oldu. Bunların dışında da güzel ürünleri vardır mutlaka ama kullanıp kullanmayacağımdan çok emin olmadan, gerekli gereksiz almak istemedim. Sadece en çok ilgimi çekenlerle yetindim. 




Long Lasting Stick Farlar;


Mat siyah, çevirmeli açılıp kapanabilen bir ambalajda sunuluyorlar. Yumuşak yapılılar, pigmentasyonları başarılı. İyice bastırmadan renk vermeyen ve dolayısı ile sürerken insanın gözünü acıtan stick farlar da biliyorum :/ Bunlarda öyle bir durum yok. Ne çok kremsi, ne çok pudramsı ikisinin arasında, rahat kullanılabilecek durumdalar.

1,64 gramlık ürün, sık kullanılırsa biter diye düşünüyorum. Genelde sonu gelmeyen farlara alışkın olduğumuzdan garip bir durum olur herhalde :)

Gelelim farların kalıcılıklarına; aldığım gün bileğimde denediğim renkler oldukça uzun süre kalmıştı. Silmiş olmama rağmen tam çıkmadılar. Daha sonra gözümde denediğimde de benzer performansı sergilediler. Sabah erken saatlerde sürdüğüm far, akşam 6-7 civarı hafif silinmiş oluyor. (Çok yağlı göz kapaklarınız varsa aynı performansı vermeyebilir tabii)

Renk skalası çok çok geniş değil maalesef. Bana hitap eden 4 rengi oldu sadece. Swatchları hemen aşağıda.  

Bir diğer beğendiğim ürün ise Unlimited Stylo Rujlar oldu; 


Mac`in Saten rujlarına benziyor yapı olarak biraz. Mat bitişli, hafif kremsi yapıda rujlar. Mac`e göre biraz daha kuru hissettiriyor dudakları ama daha kalıcı bana göre. Sabah saatlerinde sürdüğüm ruj, öğlen 3-4 gibi silinmeye başlamıştı. Bence oldukça iyi bir performans. Pigmentasyonu, örtücülüğü de oldukça iyi, tek kat yeterli oluyor. Bir sonraki gidişimde farklı renklerinden de almayı düşünüyorum mutlaka.

[Bu arada fotoğrafta gördüğünüz tırnaklar İmpress takma tırnak. Seyahate çıkmadan önceki gece takmıştım, uzun tırnak sevmediğim için kısaltarak kullandım. 5 gün boyunca gayet iyi idare etti, ojem bozuldu, sileyim yenisini süreyim derdi olmadan, büyük rahatlık sağladı bana, parlaklığını ve düzgün görünüşünü saymıyorum bile! kesinlikle  tavsiye ederim]



Renkler sırasıyla; Long Lasting Stick Eyeshadow 38-39-25-33 ve Unlimited Stylo Ruj 13 numara


Kiko`nun bizim Flormar`a benzetildiğini duyuyorum, fiyat politikası benzer olsa da, Kiko`lar daha kaliteli geldi bana. Mağazasının olduğu bir yere yolunuz düşerse mutlaka bakın.

Son olarak 13 numaralı rujdan ve taban rengi olarak çok rahat kullanılabileceğini düşündüğüm 25 numaralı fardan 1`er tane fazla aldım ♥ Instagram`daki çekilişe katılıp şansınızı denemek isterseniz hesabım @modamasallari (son katılım 9 Eylül)

Edit: İçerdiği hafif simlerin gün bitimine doğru iyice belirginleşmesinden çok hoşlanmadım.

4 yorum:

  1. kalem farların renklerine bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Surunce daha da hos durdular sanirim, daha fazla almadigima pismanim su an :)

      Sil
    2. Surunce daha da hos durdular sanirim, daha fazla almadigima pismanim su an :)

      Sil
  2. Bende kalem farlardan 36 numarası var yapısına bayılıyorum. Geçiş rengi filan kullanmadan idare ediyor beni. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli