3 Ağustos 2015

Clinique // Pop Ruj

Bu sene piyasaya çıkan Clinique Pop rujları görmüş, duymuşsunuzdur mutlaka.Mutlaka diyorum çünkü Clinique bu rujların reklamını o kadar çok yaptı ki!

Şimdi önce kısa bir özet geçmem gerekirse; ben sağlam bir Clinique müşterisiyim. Bir çok ürününü oldukça severek kullanıyorum ama biliyorum ki bu markanın beğenmeyeni de azımsanmayacak kadar çok. Ben kendi adıma çoğu ürününden memnunum fakat yine de fiyat politikasını biraz yüksek buluyorum. O yüzden genelde bol kampanyalı şekilde online sitelerinden alışverişi tercih ediyorum.




Clinique Pop Ruj`ların da reklamı çokça yapıldı dediğim gibi. Ben de ilk çıktığı günden beri almak istiyordum. Almak istememin asıl sebebi ambalajı oldu sanırım. Ben çok tatlı ve çekici bulmuştum. Yine de performans olarak çok fazla bir beklentim olmadığından, uzunca süre erteledim almayı. Geçen ay sanıyorum, hoşuma giden bir kampanya olunca artık dayanamayıp sipariş vermiştim.


Bu sevimli çantası ve yanında birkaç tane daha hediye ile geldi. Dediğim gibi ambalajı çok tatlı. Pop rujların renk skalası da fena değil. Ben 14 Plum Pop`ı seçmiştim ve oldukça beğendim.


Rujun yapısını da hiç fena bulmadım. Clinique tarafından "gün boyu nemlendirecek, pürüzsüz bir görünüm sağlayacak bir baz ve yoğun nem veren, uzun süre kalıcı bir ruj" olarak tanımlanmış. Yapısı kremsi ve nemlendiriyor gerçekten ama tabi iyi bir dudak nemlendiricisinden beklenen yüksek etkiyi beklememek lazım. Nemlendirme ve yağlandırma arasında ince bir çizgi oluyor genelde. Bu rujun yağlı hissiyat olmadan sağladığı kremsi yapıyı beğendim. Pigmentasyonları da gayet güzel. Kalıcılığı çok çok iyi değil ama yine de benzer yapıdaki rujların ortalamasının üzerinde diye düşünüyorum. Örneğin Mac`in Lustre rujlarından daha başarılı buldum, (hem kalıcılık hem de yağlı hissiyat vermeden ıslak, kremsi görünüm sağlaması açısından) ama kalıcılık olarak Mac`in mat ya da pro longwear serisinin gerisinde kesinlikle.



Yanında gelen farklı renk testerların da renkleri bu şekilde. Diğer renkler beni pek cezbetmedi ama "plum" rengini severek kullanıyorum gerçekten. Merak edenler için içerik listesi de aşağıdaki gibi;


Clinique Pop rujlar 74 TL, makyaj çantası ve 30ml makyaj temizleyici hediyesi devam ediyor hala, siteden ayrıntılı inceleyebilirsiniz.

13 yorum:

  1. Güle güle kullanın,makyaj çantasınada bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. Ben mesela aldığım hiç bir üründen %100 memnun kalmadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sanirim Clinique beklentiyi cok yukselten markalardan, hem reklam hem de fiyat destegi ile :) onun da payi vardir diye dusunuyorum ama yine de benim yillardir degistirmeden kullandigim urunleri var. Yine de % 100 memnuniyet cok iddiali tabi, oyle bsy var mi ki :D

      Sil
  3. renk secimi harikaymis, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  4. O hediyelerle alınacak bişey aslında, ama hediyeleri filan olmasa 74 lira vermezdim heralde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da pahalı geldiğinden ben de öyle yapmıştım, ihtiyacım olan bir ürünü daha alınca baya bir hediye gelmişti yanında. Genel olarak Clinique alışverişlerimi öyle yapıyorum zaten :D

      Sil
  5. bende sadece kampanyadan alıyorum artık. gerçi sanırım 5 ay oldu clinique den artık birşey almıyorum. cilt bakım ürünlerini vasat bulan ama kozmetiklerini seven biriyim. bu rujlarından alan çok arkadaş oldu ama merak edip elime bile sürmedim. oohh çok şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskisi kadar almıyorum artık ama bu ruju çok istemiştim dayanamadım :)

      Sil
  6. Beğendiğim 3 rengini aldım. Ancak yapılarını hiç sevmedim. Çok yumuşak. Dudağa sürerken ruj kırılıyor eğiliyor. Her seferinde güç bela sürüyorum. Aldığıma pişman olduğum rujlar. Ama long last rujlarından çok memnunum. Onlarda böyle bir sorunla karşılaşmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben boyle bir sorun yasamadim, yapilari yumusak ama surerken kirilacak kadar degil. Sizde ya da aldiginiz yerde sicakta uzun sure beklemis yapilari bozulmus olabilir mi acaba?

      Sil

Yorumlarınız değerli