7 Eylül 2015

Bitenler // Eylül 2015

Son zamanlarda bitirdiklerim;


1) Kiehl`s Rare Earth Maske; Bildiğiniz üzere markanın en meşhur ürünlerinden birisi kendisi. Kil bazlı bir maske, güzel arındırıyor. Alalı çok uzun zaman olmasına rağmen yapısında/ kokusunda bir bozulma olmamasını takdir etsem de, son zamanlarda hem çok sıkılmaya başlamıştım hem de cildimi iyice germeye başlamıştı. Uzunca bir süre almayacağım sanıyorum.




2) The Body Shop Camomile Göz Makyaj Temizleyici; Yine popüleritesini duyup aldığım ürünlerden bir tanesiydi. Güzel temizliyor ama yine de yağ bazlı olanlar sanki azıcık daha kolay temizliyor gibi. İndirimde denk gelirsem tekrar alabilirim. (Aynı serinin temizleme yağını da aldım ama henüz sıra gelmedi)

3) Clinique Anti Blemish Tonik; Bu seriyi (özellikle köpük temizleyicisi ve fondöteni favorim) sevmeme rağmen, son zamanlarda tanıştığım Derma-e markası papuçlarını dama attırdı biraz. Yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için uygun olan ve alkol içeren bu toniğimin de dibinde azıcık kalmıştı, onu bitirdim. Çekmecede bir adet daha var şimdilik biraz daha bekleyeceğim kullanmak için sanırım. Hem kendi temizleyici ile kullanmayı daha çok seviyorum hem de cildim azıcık alkol içerikli ürünler bakımından dinlensin istiyorum.

4) Clinique Smart Serum; İnternet alışverişlerim sırasında promosyon olarak edindiğim 10ml`lik bir serumdu. Hatta elimde bir tane daha vardı aynısından ama bu tüpün hiç bir etkisini göremeyince onu kullanmadım.

5) Clinique High Lengths Maskara; Daha önce deneyip sevmiş olmama rağmen, bu alışımda çok da memnun kalmadığım bir maskara oldu. Esprisi yay şeklindeki aplikatörü ile dipte kalan kirpiklere daha kolay ulaşıyor olması.

6) Bobbi Brown CC Krem / Pale Nude; Elimdeki testerı çok severek kullandım. Yalnız renkli ten ürünü gibi değil de (pembe renkli çünkü) baz gibi kullandım ve beğendim. Cildimi yağlandırmadı ve ağırlık yapmadı. Bir ara alabilirim belki.

7) Mac Göz Makyaj Temizleyici; Ortalamanın üzerinde ama muadili bulunmaz değil.


8) Yves Rocher Bio Duş Jeli; Bu serinin her duş jelini sevmiyorum ama ballı olan bu versiyonunu sevdim. Nispeten temiz içeriği ile de beğenimi kazandığından, kampanyalı-indirimli denk geldiğinde tekrar alacağım ürünlerde.

9) Colgate Max Beyazlık; Bu diş macunu yıllardrı favorim. Gözle görülür bir beyazlık sağlıyor mu emin değilim ama verdiği ferahlığı seviyorum. Şimdilerde aldığı övgülere dayanamayıp Curaprox diş macunlara geçtim ama bitirmek üzere olduğum 1 tüpe hala alışabilmiş değilim. Her an Colgate`e geri dönebilirim.

10) Clinique Happy Parfüm; İnternet alışverişlerinin hediyesi olarak güzeldi fakat para verip almayı düşünmüyorum. Hafif çiçeksi bir kokuydu.

11) Kiehl`s Superbly Smoothing Argan Şampuan; Bu şampuanı nedense sevmediğimi çok net hatırlıyorum ama üzerinden zaman geçmiş, niye sevmediğimi hatırlayamadım.

12) Yves Rocher Saç Dökülmesi Karşıtı Serum; Bu serimları Murat için almıştık. Normalde Yves Rocher`ın dökülme karşıtı şampuanından memnunduk, bu da aynı serinin serumu olunca daha büyük beklenti ile aldık. Sonucu göremedik çünkü gördüğünüz ampüllere takılan sprey başlığı çok uyduruktu. Kullanımı ıslak saça sıkıp, durulamamak şeklinde ama sprey sıkmaktan ziyade damlatma prensibi ile çalışıp, her yana bulaşınca ve kokusu da çok hoş olmayınca, uzun süre kenarda bekledi. Geçen gün daha kullanışlı bir ambalaja taşıdım ve ancak kullanıma girdi.


13) Avon Hello Kitty Saç Açıcı Sprey; Başlangıçta pek bir işe yaradığını düşünmeyip, kokusunu sevdiğim için kullandığım bir üründü ama bitince eksikliğini hissettim sanki. Denk gelirsem bir daha alabilirim.

14) Giovanni Avocado & Olive Oil Saç Maskesi; bunun da beğenilen bir ürün olduğunu hatırlıyorum. Belirgin etki yaratacak bir maskeden ziyade güzel bir saç kremi gibi kullanıp beğendim. Sacece oldukça katı olduğundan saçıma homojen dağıtmakta ve ürünün dibinde kalan çokça miktarı kullanmakta zorlandım. Bunun yerine Aussie`nin "3 min miracle"`ını tercih ederim sanırım.

15) Elseve Extraordinary Saç Yağı; Çok uzun zaman önce aldığım ve bitiremediğim ürünlerdi. Zorlayarak bitirdim. Banyoda kullanıp duruladığımda, saçımı biraz daha yumuşatma adına fena olmasa da vazgeçemeyeceğim bir ürün değil. Kuru saça kullanmayı da pratik bulmuyorum. Yağ sonuçta, fazla kaçtığında hiç hoş olmuyor.

16) Elseve Mucizevi Yağ; Bu yeni çıkan krem versiyonu ise aksine çok beğendim. Bu poşet testerı denedikten sonra tam boyunu da aldım ve yarıladım. Nemli ya da kuru saçlarıma sürüp, saçımın kabarmasını engelliyorum ve daha kolay şekil almasını sağlıyorum.

11 yorum:

  1. Ne cok ürün bitirmisin, süper! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle olmus, ben de anlamadim bu sefer nasi birikti :)

      Sil
  2. ne kadar ürün bitmiş böyle yenileri gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri coktan cekmeceyi doldurmus zaten, bi an once bitsinler bence de

      Sil
  3. Elseve saç kremini ben de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki yazmışsın bu yazıyı, o Body Shop ve Mac göz makyaj temizleyicilerini çok merak ediyordum. Yeni bir temizleyici arıyorum benimki yakında bitecek, hala karar veremedim :( Bioderma'nın o meşur suyunu deneyeceğim galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma h2o goz makyajinda bunlara gore daha zayif ama

      Sil
  5. yaaaa bende bitirmek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. çok severim bitenler yazısı :) gelsin yeniler !!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli