9 Aralık 2016

Maybelline // Fit Me Fondöten


Maybelline Fit Me Fondöten çok aklımda olan bir ürün değildi açıkçası ama sosyal medyadaki popülerliğini görünce, ve olay fondöten olunca dayanamayıp denemek istedim. Hangi indirimdi hatırlamıyorum ama 16-17tl civarında uygun bir fiyata da düşmüştü.


Satın alma aşamasında bir sıkıntı, testerlarının olmaması. Fondötene geçmeden önce bu konuda bir alt başlık açmak istiyorum, bu durum yeni gelen ürünler için çoğu mağazada böyle oluyor maalesef. Fondöten gibi bir ürünün denenenmeden satın alınmasının beklenmesi, alsan rengi uymasa değiştirmek istesen değiştirilmemesi, hadi onu açtın diyelim neyse açılmadığı bariz belli ürünlerinin iade kabul edilmemesi, ilgisiz, bilgisiz satış temsilcileri, doğru bilgilendiremeyen mağaza müdürleri vs diye dert yanacakken, dün watsons firması hakkında yayılan haberlerle daha doğrusu bu haberlere firmanın gösterdiği tavır üzerine işin iyice suyu çıktı. Bu konuda en çok payın bize düştüğünü düşünüyorum. Bu son olay sıradan müşteri sorunlarını fazlasıyla aşan çok çirkin bir olay, onu ayrı tutuyorum ama kendi adıma bir firma tarafından haksız bir tutuma uğradığımı düşündüğümde bir şekilde tepki göstermeye çalışıyorum. Bu bazen; ulaşabildiğim en üst makama şikayet etmek, bazen sosyal medyada paylaşmak, bazen şikayetvar`a yazmak, bazen o mağazadan bir daha alışveriş yapmamak oluyor. Böyle böyle gördükleri tepkiler artarsa belki bir düzelmeye vesile olur diye ümit ediyorum. "Aman şikayet etmekle uğraşamayacağım, aman ben almasam firma batacak mı?" dememek gerekiyor aslında.  

Ve Fit Me fondötene dönecek olursak;

Muhtemelen çok beklentim olmamasının da etkisiyle ben bu fondöteni oldukça beğendim. Genelde sosyal medyada birden popüler olan ürünlerde beklentiniz gereksiz bir yükselişe geçiyor ve ürün onu karşılamayınca hayal kırıklığı oluyor.

Kıvamı normal, ne çok kremsi ne çok akışkan, uygulama esnasında bir problem yaşatmadı. Mat hatta bence biraz da kadifemsi bir bitişi var, en çok bıraktığı bu hissiyatı sevdim sanırım.

Kapatıcılığı başarılı, çok incecik bir fondöten olmasa da maske etkisi gibi bir rahatsızlığı yok. Çok yağlı ciltlerde hemen her ürün gibi parlama yapacaktır bir süre sonra ama benim yağlıya dönük cilt tipimde böyle bir sorun yaratmıyor. Kalıcılığı da yine benim cilt tipime göre fena değil, 8 saatlik bir günün sonunda yer yer silinmiş ama çoğunlukla duruyor oluyor.

Göz kararı aldığım 120 numara da bana fena olmadı (pembe alt tabanlı açık/orta) neyse ki, o yüzden rahatlıkla kullanabiliyorum.

Özetle drugstore kategorisinde oldukça beğendiğim, devamını getirebileceğim bir ürün gibi duruyor şimdilik.

7 yorum:

  1. İlk olarak "ben almasam batacak mı?" konusuna ufak bir katkı olsun istedim; evet, almazsak batıyorlar. Bunun en canlı örneği taksit olayının kalkması oldu. Millet zaruri nedenlerle alamayınca indirim üstüne indirim, hediye üstüne hediye, kapmanya üstüne kampanya.... en snob markalar bile yaptı. Yani evet, ben almayınca batıyorlar, almayalım, net!

    Ürünle ilgili de, kuru ciltli insan olarak amablaj tasarımı dışında hiç ilgi duymadım :) Senin beğenmene sevindim; güle güle kullan ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske daha duyarli daha bilincli davranabilsek bu konularda, gerci millet olarak hangi konularda davranabiliyoruz ki bu konularda davranalim diye de gecmiyor degil icimden :/

      Ambalajin mavisi beni de cezbetti bu arada, sevgiler 💕

      Sil
  2. 2 gündür okuduklarıma inanamadım bir türlü. Satış elemanlarına, müdürlerine iyi bir eğitim vermeleri gerekiyor. Watsonsun yaptığı açıklamaları yoruma kapatması hatta profillerini bile gizli yapması çirkin olan bu olayı daha da çirkinleştirdi. Başağın söylediklerine harfi harfine katılıyorum.

    Ürünle ilgili birkaç defadir cosmeticanın sitesinden alışveriş yaparken elim devamlı gidiyor ama renk konusunda tereddütte kalarak vazgeçiyorum. Ne zaman denemeden alsam hüsrana uğruyorum. :) Güle güle kullan.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basta bireysel yapilan bir hadsizlik butun firmaya mal edilmemeli diye dusunmeye calissam da, zaten firma ile daha once benim de yasadigim ufak tefek problemlerden musteriye olan genel bakis acilarini tahmin ediyordum az cok. Olay karsisinda takindiklari tavir beni dogruladi maalesef.

      Fondotene gelirsek de, drugstor kategorisi icin oldukca fazla renk secenegi vardi. Ben de zor sectim artik testerleri bulunuyordur ama heralde deneyip almak icin

      Sil
  3. Olaydan çok firmanın açıklaması ve krizi yönetememesi çok şaşırttı beni Watsons ve bütün kozmetik mağazaları biz almazsak batarlar ve bir tanesi de batıyormuş zaten o nedenle tepkisiz kalmamak lazım bu olayda da firma adam gibi özür dileyip gerekeni yapmalı mutlaka bence adına yakışan da budur

    YanıtlaSil
  4. Watsons'a olan tavrın umarım 3 PR gönderisi ile unutulmaz. Markalarda ve çalışanlarda farkındalık uyandırır. Birçok şeyi unutan milletim, bu hareketin arkadasında ne kadar daha duracak merakla bekliyorum..
    Fit me için ise tester sıkıntısı sebebiyle almaktan vazgeçtiğim bir ürün olmuştu. beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutan da olacaktir, unutmayan da olacaktir ama unutan daha cok olacaktir diye dusunuyorum. Pr gonderisi ile alakali soylemin banaysa ben zaten cok uzun zamandir firma ile oyle bir iliski icinde degilim.

      Fondoteni de almamakla iyi yapmissin, ben de aldiktan sonra kizdim kendime. Testeri olmayan fondoteni satisa sunmamayi ya da 1er tanesini bi zahmet tester olarak acmayi ogrenmeleri lazim, keske almasaydim diye :/

      Sil

Yorumlarınız değerli