19 Aralık 2016

Kasım- Aralık Alışverişleri


Daha yakın zamanda yazdığım alışverişi azaltmak yazımı hatırlayanlar varsa selamlar 😊 Şaka bir yana yersiz bir alışveriş yapmadım gibi. 

The Balm Appetit Palet; gördüğüm günden beri aklımdaydı, indirime girmesini bekliyordum. Geçen hafta sonu %40`da denk gelince aldım (65TL) Baya uzun zamandır da Balm`dan bir ürün almamıştım. 

Burberry Brit Rhtim Floral; daha önce de bir şişesini severek kullanmıştım. Bittikten sonra uzun süre ıvır zıvır parfümlerle idare edip almamıştım, kredi kartımdaki puanları silinmeden son anda fark edince böyle değerlendirdim. Hızlıal.com sitesinde online puan kullanabildiğim için orasını tercih ettim. Orjinalliğinde bir sıkıntı yok ama kargolanması oldukça uzun sürmüştü.


Kiehl`s Daily Reviving Concentrate; uzun süredir severek kullanıyordum, bitmişti. Bir sürede de beklettim ama dayanamayıp aldım tekrar (149TL)

Kiehl`s Clearly Corrective White Serum; aynı serinin serumunu (leke için) kullanıyorum halen ve memnunum, o yüzden aynı serinin toniği de aklımdaydı ama fiyatı yüksek geliyordu. Kredi kartında 250TL`ye 60TL hediye gibi bir kampanya da olunca, bu şekilde değerlendirmek istedim. (139TL) Clearly Corrective Serumun yazısı da mevcut.

Geriye kalanlar da alışverişim hediyeleriydi, ikisi benim istediğim testerlar, paketin içindeki ise seyahat boy şampuan. 

[Bu arada geçen ay kiehls`in instagran yarışmasından hediye kazanmıştım, oldukça ilgisiz davranmaları yüzünden markaya sempatimi kaybetmiştim ama özür dilemelerini ve mağaza çalışanlarından olum memnuniyetimi göz ününe alınca, dayanamayıp tekrar alışveriş yaptım]



Son olarak ihtiyaç dahilinde bir cosmetica.com alışverişi yaptım. Cosmetica bir Antalya firması olduğu için, henüz bu kadar yaygın değilken bile bildiğim, sıklıkla alışveriş yaptığım bir yerdi fakat online olarak ilk defa denedim. Bir daha da tercih edeceğimi sanmıyorum. Black friday kampanyası için yapıkları indirim güzeldi fakat hem siteyi kullanışsız buldum hem de 28 Kasım`da yaptığım alışveriş elime 10 Aralık`ta geçti. Bu aradaki müşteri ilişkilerinden de çok memnun kalmadım.



9 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini ..cosmetica'nın online sitesinin kötü olduğunu pek çok kişiden duydum özellikle bayram seyran iyice şaşıyormuş o yüzden hiç alışveriş yapmadım oradan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda ben de tahmin etmistim boyle olacagini. Acelesi olan bisey almadim nasi olsa diye dusundum ama yine de bekledikce sinir oldum

      Sil
  2. İki aylık alışveriş yazısı için bence epey sade! Tebrikler :) O the Balm palette benim de çok gözüm vardı ama almadım. Testerı olsa kesin alırdım zira swatchlayınca o rose-gold'a direnebileceğimi sanmıyordum; ama, tester olmayınca, içini bile açamayıcna kaldı öyle (iyi de oldu kanımza) :D Senden okuruz artık :) Cosmetica'dan ben de bir ve son kez alışveriş yaptım. Geç kargo, eksik ürün, ne ararsan vardı... İndirimleri onların olsun valla... güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda benim de tam tersi sanki paletle ilgili 😄 tester yoktu ambalaji acip gosterdiler ama deneyemedim. Deneyimce hayalimdekinden biraz farkli oldu sanki. Deneseydim almazdim belki 😑 gerci o ortadaki uclu cok guzel ama cok benlik degil sanirim. Cosmetica unluymus demek 😃 zaten sitelirinde "hizli kargo/ 7 is gunu" yazmasindan belliydi 😁

      Sil
  3. Ben de Kiehls ürünlerini severek kullanıyordum ama Aveda ile tanşınca sempatimi kaybettim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic aveda kullanmadim sanirim 😑 aslinda daha temiz icerikli daha etkili markalar oldugunun farkdindayim ama ara ara tutuluyorum boyle markalara 😥 bir ara sadece clinique kullaniyordum. Simdilerde yavas yavas kiehls olmaya basladi cogu urunum. Aveda'ya da sira gelir umarim 😊

      Sil
  4. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Siz de benim yeni açmış olduğum blogumu takip edip desteğinizi esirgemezseniz çok mutlu edersiniz. Sevgiyle kalın.

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli