3 Ocak 2017

The Balm Appetit Palet


The Balm`ın sınırlı sayıda çıkarttığı yeni paletler vardı biliyorsunuz. Baya uzun zamandır Balm ürünü almadığımı da göz önünde bulundurunca bu yeni paletlere gözüm kaydı. Geçen hafta %40 indirime denk gelince de, çok emin olmamakla birlikte The Balm Appetit paleti aldım.





Emin olmama sebebim renklerinin göründüğü kadarıyla hoş ama çok da bulunmaz renkler olmamasıydı. Ama işte yine ambalajın tatlılığına karşı koyamayarak almış bulundum.



Yapıları ortalama yumuşaklıkta, tozutmaya meyilli ama pigmentasyonları yüksek diğer ürünleri gibi. Boyutları da başarılı buldum, ne aşırı büyük, ne de küçük. Swatchlar da hemen aşağıdaki gibi.







Renkler biraz zevk meselesi tabii ama bana göre her telden çalan, biraz ondan biraz da bundan şöylesine eklenmiş bir palet olmuş. Her sırada 1`er tane açık renk mevcut, bunlar kullanışlı olmakla birlikte biraz sıradan kalmış, en alt sıradaki griler ise biraz demode ya da ben kendime yakıştıramıyorum. Böyle bakınca geriye az sayıda favori renk kaldı 😊

Uzun süredir Balm`dan bir şey almamış olmamın verdiği gazla ve ambalaja kapılarak yapılmış bir alışveriş olmuş benim için. Yine de kenarda köşede bırakmayıp, az da olsa hakkını vermek adına kullanmayı planlıyorum önümüzdeki günlerde.

5 yorum:

  1. Şimdi bir Balm paleti alıcak olsam kesinlikle bunu alırdım. Renkler müthiş tam bana göre!

    YanıtlaSil
  2. ben de indirimden aldım hem paletin tatlılığına hem de orta sıradaki renklere özellikle de chris p. bacon'a karşı koyamadım :-)) güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
  3. Orta sıradaki renkler o kadar şahane ki sırf onlar için alasım var ama tutacağım kendimi:)

    YanıtlaSil
  4. bi ben kaldım sanırım almayan:(( harika renkler var alacağım listeme yazdım:)))

    YanıtlaSil
  5. fiyat ne kadar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli