19 Ocak 2017

La Roche Posay // Cicaplast Baume B5


La Roche Posay`in Cicaplast kremi yine birçok ürün gibi sosyal medyada görüp haberdar olduğum ürünlerden birisiydi. Temel olarak yıpranmış, tahriş olmuş ciltleri iyileştirmeyi vadeden bir ürün. Ele, yüze, vücuda rahatlıkla kullanılabileceği hatta bebek bakımı için de uygun olduğu belirtiliyor. 




İçeriğinde madecassoside, bakır, çinko, manganez (cilt onarımı için etkili), LRP termal su, panthenol ve shea butter mevcut. Parabensiz ve parfümsüz olduğu da özellikle belirtilmiş.


Ben ara ara el kremi, ara ara da vücut kremi olarak kullandım. Her iki kullanımdan da memnun kaldım. Soğuk havaların etkisi ile normalden daha fazla kuruyan cildime iyi geldi. .gerçi cildimde çok aşırı bir kuruma ya da tahriş durumu mevcut değildi ama yine de güzel etki ettiğini düşünüyorum. Yapısını da beğendim, el kreminden daha akışkan ama akıp bulaşacak kadar da değil. Kolay emiliyor, yapışkan bir his bırakmıyor. 

Ambalajı da düzgün tasarlanmış, ince ucu sayesinde ürün ziyan olmuyor. Ben denemek için en küçük boyunu (15ml) almıştım eczaneden. Memnun kalınca büyük boyunu da aldım, küçüğünü çantama atarım dedim. Bu arada fiyatları da 10TL`den başlıyordu. 

İçerik listesi de aşağıdaki gibi;





























Her gün her gün değil, ara ara kullandığım için, bu aldıklarım bana bu kış rahatlıkla yeter. Önümüzdeki yıl alıp yine el altında bulunduracağım ürünlerden birisi olur sanıyorum. 

4 yorum:

  1. ben de maske gibi uyguluyorum arada iyi geliyor cildime..

    YanıtlaSil
  2. Bende de Uriage'ın benzer bir kremi var; o da Cic ile başlıyor :)) Ben de tahriş olan bölgelere kullanmayı seviyorum benzer şekilde. Hepsi aklımızda olsun o zaman; hangisine denk gelirsek :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super, ben tanisamadim o markayla gerci daha ama gozume carpiyor ara ara eczanelerde. Benden de sevgiler 😚

      Sil

Yorumlarınız değerli