9 Ocak 2017

Bitenler // Ocak 2017


Bloga yeni yazı giremeyeli baya zaman geçmiş. Bu arada iş temposu oldukça yoğundu ama şimdi biraz sakinledi neyse ki. Bu arada bitenler de fark etmeden birikmiş.





Palmolive Thermal Spa Duş Jeli; bu hindistan cevizli olan versiyonu beğendim, içinde çok minik peeling tanecikleri de var, tekrar alabilirim ama sls içeriyor.

Bioderma Node Şampuan;  aldığım kepek şampuanına ek tedavi tamamlayıcı şampuan olarak geçiyor. Sıvı bir ürün olduğundan köpürmeyecek diye düşünmüştüm ama beklentimden daha güzel çıktı. Tedavi edici bir etkisini görmesem de şampuan olarak beğendim. Yine de iki çeşit paraben içerdiği için tekrar almam sanırım.

Aussie Mega Instant Saç Kremi; bunu beğenmedim, varla yok arasında bir etki gösterdi ama aynısından 1 tane daha var dolapta açılmamış sanırım. Zaten hatırladığım kadarıyla Watsons markasıydı, artık kendilerinden alışveriş yapmıyorum.

Yves Rocher Kepek Önleyici Tonik; kuru saça uygulanan bir tonikti, ben de işe yaramadı. Gerçi bende bir süredir kepek için kullandığım hiç bir şey işe yaramıyor o ayrı. Ben ambalajını pratik bulduğumdan içine evdeki doğal yağlardan karıştırıp koydum.



Avon Natural Saç Açıcı Sprey; bunu beğeniyorum ara ara stokluyorum, kokusuna da bayılıyorum ayrıca.

Korres Makyaj Temizleme Sütü; Atina`dan aldığım Korres ürünlerindendi. Aslında güzeldi ama misel sular varken elim temizleme sütlerine gitmiyor bir türlü. Cildimin yağlıya dönük olmasının da etkisi var tabii. Bu ürünü ikili paket halinde almıştım, birisi bitti, birisi kenarda bekliyor.

Korres Tea Tree Yüz Temizleme Köpüğü; arındırmasını beğendiğim, yumuşak yapılı bir köpüktü. Yağlandırmayı önleme performansını Clinique anti-blemish kadar başarılı bulmadım ama.

LR Aloe Vera Şampuan; yüksek aloe vera içeriği saç derime bir fayda sağlar mı diye düşünerek kullandım bunu ama gözle görülür bir fayda sağlamadı maalesef. Şampuan performasnı da nötrdü bana göre. Ne artı, eksi.

LR Aloe Vera Sensitive Diş Macunu; bunu fena bulmadım, extra fresh versiyonunu daha çok sevsem de tekrar alabilirim. 


Giorgio Armani Si; bu parfümü daha önce de denedim bana ağır geliyor ama bu spreyli tester olayını çok sevdim. Kartonu üstten çekince hafifçe şişiyor, bastırınca sprey gibi işliyor.

Kiehl`s Nighly Refining Micro-Peel Serum; bu minik testerı çok merak ederek almıştım, poşette olduğu için verimli kullanamadım, bir fikrim de oluşmadı. Yine de tam boyunu almaya niyetlenmiştim ki, farklı 2 Kiehl`s çalışanı da 30 yaş üzerinde kullanılmasının daha uygun olduğunu söyleyip tavsiye etmedi. Yalnız internet sitelerinde yaşla ilgili bir ibare olmaması da düşündürücü.

Kiehl`s Midnight Recovery Serum; bu testerı daha verimli kullandım ve beğendim. Elimdeki nem maskeleri ve nemlendiriciler azalınca almayı düşünüyorum. Bu yağ formunda bir serum olduğu için aynı anda nemlendirici kullanmak benim cildime fazla geliyor.

Englis Home El Kremleri; fiyatlarına oranla beğenmiştim (3-4tl) nemlendirmeleri ortalama, kokuları her zevke hitap etmeyebilir, içeriğinde petrol türevi mevcut (piyasadaki çoğu krem gibi) ama yine de çantaya atmalık olarak sevmiştim.

CK2 Duş Jeli; parfümünün hediyesiydi, unisex bir koku ve benim çok hoşuma gidiyor. Parfümü kalaıcılık anlamında idare eder ama duş jeli vasattı.

LR Aloe Vera El Kremi; içerik olarak fena değildi ama nemlendirmesi çok hafif geldi, tekrar almayı düşünmüyorum.

Avene Termal Su; aklıma geldikçe sıktığım bir türlü düzenli kullanıp rutinini oturtamadığım ürünlerden termal sular. Bunun kokusu da azıcık değişmişti nedense.


Tony Moly I`m Real Yüz Maskesi; indirimde denk gelince almıştım, belirgin bir etkisini göremedim. Tekrar almayı düşünmüyorum.

İpek Bebek Pamukları; bu pamuklar devasa boydaydı, yumuşaklığı güzeldi fakat çok büyük oldukları için biraz ziyan oldular sanırım.

Pronail Keratinli Manikür Seti; bu eldivenli manikür setlerini seviyorum, indirimde denk gelirse ara ara alıp kullanıyorum. Ellerimi ve tırnak etlerimi güzel yumuşatıyor.

Watsons Isıtıcı Pedler; Watsons`ın şirket olarak fütursuzluğunu ortaya çıkaran sknadal öncesinde yapılmış bir alışverişti. İlk ısıtıcı ped deneyimim olduğu için karşılaştırma yapamayacağım ama bu pedler ısınmaktan ziyade ılınıyordu. Yani bir ağrıyı, sancıyı ya da acıyı azaltacak kadar bir ısınma sağlamaktan ziyade, olsa da olur olmasa da olur bir ılıklık sağladı.


12 yorum:

  1. baya bir ürün bitmiş aloe veralı ürünler hele baya kullanmışsın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslangic paketi gibi bsy almistim LR'dan. Baya baya urun var icinde. Daha cok kullanmam lazim aslinda bitirmek icin 😊

      Sil
  2. Aussie Gratis'te de var ama içeriğini sevmediğim için kullanmıyorum ben... LR Aloe'lerle ilgili yorumlarına sevindim; serumunu merake diyordum ama sanırım nem vermesi pek yeterli değil. Kiehl's MRC en sevdiğim gece serumlarından... elimdekilerden sıra gelse de yeniden alsam keşke. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis de denk gelmemişim hiç, bir de beniz yakınımdaki Gratis baya küçük zaten çoğu şey olmuyor. Kiehls midnight için ben de sıra gelmesini bekliyorum dört gözle :) sevgiler

      Sil
  3. bu güzel bitenler yazısı için teşekkürler , sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Bir sürü ürün bitmiş. Lr diş macununu hiç beğenmemiştim, uzun kullanımda dişlerimde sararmalar arttı. Micro silver'ı merak ediyorum. Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sararma olayı sıkıntılıymış, ben dikkat etmedim öyle bir etkiye. Micro silver da popüler gibi ama ben de içinde gümüş içeren bir şeyi diş macunu olarak kullanmaya sıcak bakmıyorum.

      Sil
  5. Isıtıcı pedler arasında en iyi ısıyı verenin Lady Comfort olduğunu düşünüyorum, ona da bakabilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli