11 Ocak 2017

Cilt Bakımı Rutinim, Favorilerim // Ocak 2017


Hem yeni çıkan ürünlere merakımdan hem de indirim/kampanya denilince gözüm döndüğünden olsa gerek, genelde elimde kullanabileceğimden çok daha fazla cilt bakım ürünü oluyor. Bir yandan bunları eritme derdindeyim ama bir yandan da çok karışık ve sayıca fazla ürün kullanmayı sevmiyorum. Bu yüzden yeni yılla birlikte en çok özendiğim kişisel hedeflerden birisi az ve öz alışveriş. Son zamanlarda makyaj/cilt bakımı adına almama performansım da fena değildi sanki ✌ 



Son aylarda el, yüz ve vücut için kullandığım tüm ürünler fotoğrafta gördüklerinizden ibaret; 
-Sabah nemlendirici yerine Kiehl`s Daily serum,
-Güneş kremi olarak Dermoskin,
-Göz kremi olarak Shiseido,
-Yüz yıkama köpüğü olarak Herborist (buraya eklemeyi unutmuşum), 
-Tonik olarak Kiehl`s,
-Üzerine yine Kiehl`s leke serumu
-Haftada birkaç gece tonik ve serum yerine Shiseido Sleeping Mask,
-Haftada 1-2 Apivita maske
-Haftada 2-3 Apivita peeling,
-La Roche Posay kremi de ihtiyaç duydukça hem yüzüme hem vücuduma kullanıyorum. Ürünler hakkında kısa yorumlarım da aşağıdaki gibi;

Kiehl`s Clearly Corrective White Serum; yakın zamanda çıkan bu toniğin serumunu kullandığım için, tonikle de desteklemek istemiştim. Aldığımdan beri severek kullanıyorum, fiyatı tonik için biraz yüksek (139TL) ama serumla birlikte daha iyi etki edeceğine inanıyorum. Bir de yumuşacık yapıyor yüzümü.

Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask; 1-2 aydır çok severek kullandığım ürünlerden birisi kendisi. Ayrıntılı yazısı mevcut, ürün ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Tonny Molly Panda`s Dream White Hand Cream; el kremi için benim ödemeyi düşündüğüm bir miktarın çok üzerinde (44TL) ama çok sevdim. Bu kış elimden düşmedi. Hem yoğun hem de yağlı his bırakmıyor. 


La Roche Posay Cicaplast Baume B5 Krem; çok kuru ve tahriş olmuş ciltler için önerilen bir bakım kremi. Ben bir kaç sefer çok kuruyan ellerime ve burun kenarlarıma sürdüm ve memnun kaldım. Bu minik boyu eczaneden 10 liraya almıştım, daha büyük bir boyunu da aldım daha sonra. 

Shiseido Bio-Performance Glow Revival Göz Kremi; açıkçası gözaltlarımda renk, torbalanma ya da nemsizlik gibi büyük sorunlar yaşamadığım için göz kremlerinden beklentim çok büyük değil, daha doğusu "aa bu krem çok iyi" gibi bir yorum yapacak durumda değilim. Benim için normal derecede nemlendirmesi ve yapısının güzel olması yetiyor. Shiseido`nun bio-performance serisini güvenilir bulduğum için tercih etmiştim. Bu kremin bir de aydınlık verme gibi bir vaadi var, içinde çok minik aydınlık tanecikler içeriyor (sedef ya da sim değil ama nasıl tarif edeceğimi bilemedim) Çok bariz bir aydınlık vermese de hafif bir etki yaratıyor. O yüzden geceleri değil gündüzleri kullanmayı tercih ediyorum bu kremi, şimdilik memnunum.

Shiseido Ibuki Multi Solution Gel; aslında çoklu etkisi olan ürünlerden pek haz etmiyorum ama Shiseido olunca bir şans vermek istemiştim. Bu ara kullandığım ürünler içindeki en manasız bulduğum ürün oldu sanırım. Jel daha doğrusu jöle kıvamlı ürünün en başta yapısını sevemedim. Sivilcelere, nemsizliğe, stresin etkilerine vs vs ne varsa iyi gelir gibi bir hedefi var ürünün. Makyaj altına ya da üstüne bölgesel olarak uygulayabilirsiniz diyor. Ben cildimin problemli olduğu dönemlerde denedim ama bir faydasını göremedim.

LR Aloe Vera Lip Balm; paraben ve petrol türevi içermediği için rahat kullandığım ve etkisini de beğendiğim lip balmlardan birisi oldu.  Aslında favorim hala Burt`s Bees`ler ama LR biraz daha kremsi ve yumuşak.


Bu üçlü ise bir süredir ciddi ciddi favorim;
Apivita Propolisi Yüz Maskesi; Apivita Yunanistan`ın temiz içerikli markalarından birisi, şimdiye kadar denediğim ürünlerinin de hemen hepsini sevdim ama bu maske ve peeling özellikle favorim. Propolisli kil maskesi yağlı ciltler için olan bir ürün, şimdiye kadar kullandığım en yumuşak maskelerden birisi olabilir. Arındırma hissiyatı da başarılı ama asıl güzel olan kısmı kurusa bile kaskatı olmaması ve cildi kurutmaması, germemesi sanırım.

Apivita Face Scrub with Bilberry; bu da çok çok minik, kum gibi tanecikler içeren bir peeling. Maskenin yedeği var ama tekrar Yunanistan`a yolum düşerse yedekleyeceğim ürünlerden birisi de bu olacak. Merak edenler için Apivita ve Korres alışverişimi de yazmıştım daha önce.

Dermoskin Acne Matte SPF 50 Güneş Kremi; yakın zamanda keşfettiğim ürünlerden birisi oldu. Daha önce Dermoskin markasından bir ürün kullanmış ve beklentimin üzerinde olduğunu görmüştüm. O cesaretle bu güneş kremini de denemek istedim. Asıl maksadım Kiehl`s Ultra Light Daily güneş kremine daha uygun fiyatlı bir muadil bulmaktı. %100 muadilli diyemem ama bu da güneş korumasına güvendiğim, cildimi yağlandırmayan, makyajın altında rahatsız etmeyen bir güneş kremi oldu. Fiyat olarak da yarısı kadar aşağı yukarı. İçerik vs daha ayrıntılı yazısını yazacağım mutlaka. 


Loreal Mucizevi Yağ; benim yağlı cildime çok fazla gelen bir üründü, kesinlikle beklentimin çok altında çıkmıştı ve sadece 1 sefer kullanmıştım ama şimdi ziyan etmemek adına vücut yağı olarak kullanıyorum, bu şekilde oldukça başarılı buldum 😊

Kiehls Clearly Corrective Leke Serumu; sevdiğim ve düzenli kullanımda etki ettiğine inandığım ürünlerden birisi. Ayrıntılı yazısını ürün ismine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Kiehl`s Daily Reviving Concentrate; sabahları nemlendirici yerine kullandığım ve çok sevdiğim ürünlerden birisi yine. Aynı ürünmüş gibi algı yarattığından, Loreal Mucizevi Yağ ile Kiehl`s Daily Reviving karşılaştırmasını da yazmıştım daha önce. 



6 yorum:

  1. Tüm cilt bakım ürünlerini derli toplu okumak, etkilerini anlamak açısından epey yararlı oluyor :) Şu Shiseido Ibuki Sleeping Mask en çok merak ettiğim ürün; elimdeki Skin Code ve Darphin bitince sanırım ona bakacağım :) Apivitaları da Antwerp'te bir kaç eczaneye sordum, bulamadım. Keşke biraz daha araştırma yapsaydım ama zaman da yoktu :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiseido`yu seviyorum ama bu aralar çok paylaşıldı, beklentiyi aşırı yükseltme. Apivita`ları Yunanistan`dan denk getirmek lazım ya :/ Diğer ülkelerde bulunsa bile fiyatı ciddi fark ediyor sanırım. Ehliyetimi değiştirmiş olsaydım bir haftasonu sırf onlar için Yunanistan`a gidesim var :D Bize 300km falan :D

      Sil
  2. bu güzel paylaşım için teşekkürleri bilmediğim bir çok ürün hakkında fikrim oldu :)

    YanıtlaSil
  3. kiehls leke serumundan pek memnun kalmamıştım ama günlük serumu çok severek kullandım şimdi de loreal kullanıyorum ama gündüz için ağır evet geceleri kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kielhls leke serumu benim 2. şişem :) sanki clinique even better daha hızlı etki ediyordu ama bunun yapısını daha çok seviyorum ona göre. Loreal bana gece de ağır ama vücut için sevdim, ziyan olmamış oldu hem!

      Sil

Yorumlarınız değerli