11 Şubat 2017

En Sevdiğim Uygun Fiyatlı Makyaj Ürünleri


Drugstore kategorisine giren ürünleri hepimiz seviyoruz sanırım. Hem uygun fiyatları, hem kolay bulunabilir olmaları tercih sebebi. Bir de aşırı popüler oldukları için görev bilinci ile alınacaklar oluyor. 

Ben şimdiye kadar denediğim drugstore ürünlerden en beğendiklerimi, iyi ki almışım dediklerimi toparladım bu yazıda. Özellikle indirim döneminde alınacaklar listesine gönül rahatlığı ile eklenebilir diye düşünüyorum!




Baş rolde Real Techniques fırçalar var elbette! Gerçi indirimsiz fiyatları ile çok makul değiller ama hala elinizde yoksa, indirim dönemi mutlaka edinin. Çünkü kaliteli, dayanıklı ve güzel fırçalar. Özellikle setting brush (en sağdaki koyu pembe) kolay bulunmuyor ama o da oldukça başarılı.

Eklips`in makyaj fırçaları ise mutlaka alın diye tavsiye edebileceğim kalitede değiller fakat indirim dönemi onların fiyatları da inanılmaz düşüyor. 10-20 TL arasında bir fiyat için performansları da hiç fena değil. Bütçeniz o aralıktaysa onlara da bakabilirsiniz. 


Dudak ürünleri kategorisinde ise yukarıdaki ürünleri çok beğeniyorum. The Balm`ın mat likit rujlarını ve Golden Rose`un rujlarını bilmeyen yok gerçi artık. Ben kalem rujlarını biraz daha fazla beğeniyorum. Balm`ın mat likitleri ise mentollü olmaları dışında başarılı. Max Factor`un Lipfinity rujunu da özellikle kış dönemi için seviyorum, yapıları oldukça kremsi.


Ten ürünlerinde ise uzun zamandır çok severek kullandığım ve gönül rahatlığı ile tavsiye edeceğim ikili budur. Maybelline Eraser gözaltı kapatıcısını bize gelmeden önce de alıyordum ve neredeyse gün sektirmeden 1 yıldan fazla süredir kullanıyorum. Çok sorunlu olanlar hariç herkese hitap eden, ne kalın ne çok ince, tam ayarında bir ürün olduğunu düşünüyorum. Maybelline Fit Me fondöten ise  normalden yağlıya dönük ciltlerin seveceği bir ürün. Diğer cilt tiplerinde de çok sorun çıkaracağını düşünmüyorum. Orta kapatıcılıkta, orta kalıcıkta, günlük kullanım için ideal bana göre. 


Dikkatli gözler araya karışan bu Chanel Le Rouge paleti tanımışlardır. Bunun bu yazıda ne işi var derseniz, bu paletin renklerini The Balm Meet Matte Trimony paletin içindekilere çok benzetiyorum. Balm`ın o paleti bence en güzellerinden birisi. Hatta sırf dupe yazısı yazmak ve karşılaştırmak için onu da alasım var 😊

Note Cosmetics ürünlerini de genelde başarılı buluyorum. Farlarını da sevdiğim için bu yazıya dahil etmiştim ama dün kendilerinden bir basın bülteni geldi. Bugünlerde Watsons ödülleri var sanıyorum ki onunla alakalı bir tanıtım. Watsons konusunda benim ve aklı başında daha bir çok tüketicinin gösterdiği hassasiyeti markalar gösteremiyor tabii onu kabullendim ama üzerine bir de "en sevdiğimiz satış zincirimiz Watsons" diye lanse etmeleri markaya olan sempatimi ve beğenimi sıfırladı maalesef!

2 yorum:

  1. Uygun fiyatlı ürünler yazısında en çok dikkatimi çeken La Rogue oldu. ^^ Çünkü diğer ürünleri ben de severek kullanıyorum. Renkleri gerçekten de Meet Matte Trimony'e çok benziyormuş.Bunu çok sevdim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz once gittim gratis'e chanelu de yanim da goturdum swatchladim 😊 sandigim kadar birebir degilmis ama yine de benziyor. Ekleyeyim o gorseli de yaziya birazdan.

      Sil

Yorumlarınız değerli