16 Ekim 2018

Bitenler // Ekim 2018

Bitenler // Ekim 18
Yine kullanılmadan çöpe gitmek durumunda kalan birkaç ürün var maalesef ama onları göz ardı edersem az ama öz ürünler bitti bu ay. 






Loreal Nude Cushion Fondöten; Süngerin tersini de çevirmeme rağmen çabuk bitti. Onun dışında sevdiğim bir üründü. Özellikle yanında taşıması ve uygulaması pratik olduğu için indirim döneminde tekrar alabilirim ama demirbaş ürünüm olmaz.

Shiseido Intensive Anti Spot Serum; bu leke serumunun 10ml`lik boyu çok uygun fiyata denk geldiği için 2 adet almıştım. Mucizevi şekilde olmasa da özellikle Glikolik Asit vs gibi toniklerle desteklediğimde etkili olduğunu düşünüyorum. Fakat tam boyu 570TL civarına şu an, o kadar para vereceğim bir ürün değil nihayetinde.

Essence False Lashes Maskara; Uygun fiyatlı maskaralar arasında beğendiğim bir ürün oldu, 2.sini de aldım hatta 3.sünü de alacağım sanırım, güncel fiyatı 21TL civarında.

Make Up For Ever Ultra HD Fondöten; bir önceki bitenlerde de HD versiyonu vardı, güzel fondötenler her ikisi de ama vazgeçilmez olmadılar benim için. MUFE HD ve Ultra HD fondöten karşılaştırma yazısını şuradan okuyabilirsiniz. 

Yves Rocher Oje Çıkarıcı; bittikçe aldığım ürünlerden, çok başarılı ve pratik buluyorum. 

Michael Kors Extreme Night Erkek EDT; küçük boy olması ve kokusu hoşuma gittiği için Murat`a almıştım, kalıcılığı pek yoktu ama.

Testerlar

Kiehl`s Midnight Recovery Makyaj Temizleme Yağı; arada testerı elime geçiyor bunun, beğeniyorum. Zaten çok uzun zamandır makyajımı temizleme yağları ile temizliyorum ve çok mesudum bu durumdan. Elimdeki bitince de bunu alacaktım ama benim hatırladığım 119 liralık fiyatı 192`ye çıkınca vazgeçtim. 

Shiseido Bio Liftdynamic Göz Kremi; bunun testerından da elime birkaç tane geçmiş, minicik testerı bile bitmiyor bi türlü, belirgin bir etkisini göremediğim gibi de kullanmaktan çok sıkıldım. Fakat şimdi fiyatına bir baktım da...  15ml`lik tam boyu 620TL Elimdei testerlara daha iyi bakayım en iyisi :D

Missha Time Revolution The First Treatmen Essence; Bir üst satırdaki Shisiedo gibi bu Missha ürünleri de oldukça iddialı. Nemlendirme ve aydınlatma etkili olduğu söylenmiş bu toniğin ama ben tek kullanımda bir şey anlamadım tabii ki. Tam boyu 350 TL civarında, ayrıntısına şuradan bakabilirsiniz. 

Missha Time Revolution Night Repair Borabid Ampoule; o toniğin üzerine kullanılması tavsiye edilen bakım yağı bu da, ürün bilgisi burada  Tek kullanımlık olduğu için bir şey diyemeceğim yine ama yapısını beğendim. 


Kiehl`s Amino Acid Saç Kremi; benim için çok sıradan bir saç kremiydi. 

Alterra Badem Özlü Şampuan; içeriği temize yakın bir şampuandı bu, temiz içerik algısı ile satılan şampuanların çoğu temiz değil, gerçekten öyle olanlarının fiyatı da sürekli almak için yüksek. Bunun fiyatı 16 lira civarındaydı ve sülfat hariç (hindistan cevizi kaynaklı sülfat içeriyor) içeriği temizdi. Ona da çok takıllmıyorum açıkçası. Saçıma da saç derime de iyi geldiğini düşünüyorum. Rossman`da denk geldikçe devamını alacağım.

Head & Shoulders Clinically Proven Solutions Kepek Şampuanları; artık kronik ve iyice can sıkıcı bir sorun halini almış kepek problemime çözüm arayışında bunları  Hepsiburada`dan (bireysel bir satıcıdan) almıştım. Her iki şampuan da son kullanma tarihleri geçmiş şekilde geldiği için hiç denemedim. Bu arada saç derimdeki sorunlar da temiz içerikli şampuan ve lavanta yağı desteği ile epeyce yatıştı. Özellikle SLS ve SLES içeren şampuanlar kullanmayı düşünmüyorum artık.

Le Petit Marsellias Akdeniz Çileği; temiz içerik bilinci henüz duş jellerine uğramadı ama :/ her seferinde bu defa temiz bir ürün alacağım diyorum ama bunların kokuları aklımızı çeliyor. Bir de sağolsun Murat`da bu temiz içerik konusunu pek desteklemiyor ve hem kozmetik hem de temizlik ürünleri için "bu temizlemiyor, bu kokmuyor, bu köpürmüyor, ben bunu beğenmedim" vs diye bahaneler buluyor. Yani önce onunla savaşmam gerekiyor :/


LR Aloe Vera Roll-on Deodorant; Uzun zaman önce LR`a üye olup toplu bir paket almıştım. İçinden çıkan bu roll-on alüminyum içerdiği için hiç kullanılmadı, kıyıda köşede kalmış. Şimdi çöpe gidiyor.

LR Aloe Vera Nem Maskesi; bunu kullanmamak için belirgin bir sebebim yoktu sanırım ama son kullanma tarihi geçmiş olduğu için bu da çöpe gidiyor.

Avene Cold Cream El Kremi; hiç sevmediğim bir kokusu vardı, nemlendirmesi de bence ortalamanın altındaydı. PS: Bu ürünün içeriğini hatırlamıyorum ama el kremi seçerken içinde parafin, alkol ve paraben olmamasına dikkat ediyorum mümkün olduğunca. 

La Roche Posay Anthelios Vücut Güneş Kremi; memnun kaldığımız bir güneş kremiydi, spreyli şişesi vs de güzeldi, yarısı falan dolu ama 2 yazı birlikte geçirdiğimiz için miadı çoktan doldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli