13 Kasım 2018

Bitenler // Kasım 2018


Uzun zamandır elimde sürünen ürünlerin bir kısmını da atılacakların içine ayırınca kocaman bir bitenler sepeti oldu yine, hemen başlıyorum;





Dalin Saç açıcı Sprey; hiç bir işe yaradığını düşünmüyorum, pudramsı bir kokusu vardı ondan hoşlanmadım. Saç açıcı sprey olarak Avon`un şeftalili çocuk serisini ve Morfose`un mavi suyunu (Gratis`de var) beğeniyorum.

Dermalogica Daily Microfoliant; hem alışık olduğumuz peelingleden farklı bir yapısı olduğundan hem de çok nazik bir temizleyici olduğundan genelde çok sevilen bir ürün. Ben de severek kullandım ama bitince tekrar koşup alacak kadar değil. Ayrıntılı yazısını en kısa zamanda ekleyeceğim.

Nivea Fresh Natural Deodorant; sıvı formlu bu deodorant çok temiz içerikli olmasa da alüminyum içermediği için nispeten iyi diye tercih etmiştim. Benim çok sevdiğim ve klasik bir kokusu var ama ben genelde koltuk altına değil de boynuma laf olsun diye sıkıyordum. O yüzden performansı ile ilgili pek yorumum yok.


Alterra Şampuan; Rossman`da uygun fiyatlı ve içerik olarak hiç fena olmayan şampuanlar arasındaydı. Artık SLS/SLES içeren şampuanları kullanmıyorum. Bunlar genelde hindistan cevizi türevi sülfat kullanıyorlar, henüz sülfatsız bir şampuan denemedim ama bundan oldukça memnun kaldım, devamını aldım.

St. Ives Peeling; Migros`lara ilk gediğinde merak edip almıştım, duşta vücut için kullandım daha çok, salisilik asit de içeriyordu yanlış hatırlamıyorsam. Temiz içerikli bir ürün değil ama performans olarak fena bulmamıştım, severek kullandım. 

La Petit Marseillais Duş Jeli; Eşimin ısrarı ile bunları kullanmayı bırakamıyoruz bir türlü. Bu markanın kokuları da çok hoş ve yoğun oluyor genelde. Duş sonrasında bir kalıcılık olmuyor elbette zaten duş jelinden öyle bir beklentim de yok. Yine de içerikleri dolayısı ile içim rahat kullanmıyorum, en kısa zamanda temiz alternatiflerine geçme isteğim var.

Botanicals Fresh Care Kamelina Düzleştirici Saç Maskesi; bu serinin önce durulanmayan düzleştirici kremini almıştım çok etkili olmayınca maskesini de alıp üst üste kullanayım demiştim. Çünkü severek takip ettiğim Ece Targıt öyle demişti... Fakat onun saçlarına sürekli ekstra bakımlar yaptırdığını görmezden gelmişim nedense. Benim gür ve kabarık saçlarımda bu ürünler pek etkili olmadı, tekrar almayı düşünmüyorum.


Missha Perfect Cover BB Krem; bir ara çok ünlü olan ürünlerdi biliyorsunuz, ben bu ürünü alalı da bir hayli zaman geçmiş. O zamanlar sevmemiştim, benim cildimle anlaşmamıştı bir türlü. Şimdilerde cildim biraz daha sakin ve yağlıdan normalde dönmüş durumda. Şimdi tekrar denesem belki fikrim değişirdi ama uzun zamanadır bekleyen bir ürün olduğu için denemek de istemedim, çöpe gidiyor.

Kiehls Calendula Deep Clenasig Yüz Temizleme Jeli; çok ortalama bir üründü bence, hatta arındırması ortalamanın da altındaydı. Tek artısı cildi kurutmaması diyebilirim ama benim için tekrar alınacak bir ürün değil. 

Bliss Body Lotion; bu marine botanicals serisinin kokusuna bayılmıştım, bu küçük ürün de bir otelde elime geçmişti. Sonrasında tam boyunu alayım diye çok aradım ama sanırım artık satılan bir seri değil. Yurt içinde de yurt dışında da bulamadım.

Vichy El Kremi; SPF koruması olduğu için tercih etmiştim, nemlendirmesi ortalama bir el kremiydi ama kokusu çok hoşuma gitmiyordu açıkçası, tekrar almam muhtemelen. 


Kiko Ultra Tech Maskara; Bana çok uyan bir maskara olmadı, ektra kıvırma etkisi vadediyordu ama pek etkilenmedim, bir de çok hızlı şekilde kurudu. 

Clinique High Impact Maskara; Kiko`dan daha iyi olmakla birlikte yine çok ortalama performans sergileyen bir üründü benim için. Bu küçük boylar gibi promosyon olarak elime geçerse kullanırım ama para ödeyip tam boyunu alacağım bir ürün değil. 

Maybelline Göz Kalemi ve Kaş Kalemi; kalın olan göz kalemiydi, sözde arkasındaki aparat ile dağıtıp far havasında kullanılacak ama arka aparatı çok sertti ve gözümü acıtıyordu, ürün de çok kolay dağılan yapıda değildi zaten. Tek başına göz kalemi olarak kullanmak için de kalın. Hemen yanındaki ince olan ise kaş kalemiydi, aslında o fena değildi fakat çok yumuşak. Her kullanımdan sonra açmak gerekiyor, rengi de tam uymayınca uğraşmak istemedim. Her ikisi de çöpe gidiyor. 

Clinique Take the Day Off Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi; bunun da çok ortalama bir performansı vardı, daha önce kullanıp çok etkilenmediğim bir üründü. Bu küçük boyu hiç açılmamış ama üretim tarihi bir hayli eski olduğundan kullanıp riske atmak istemedim. 


Clinique Anti Blemish Fondöten; bir ara en sevdiğim fondötendi sanırım, en az 4 tane falan bitirmişimdir. Yağlı ciltler için uygun, kapatıcılığı iyi, kalıcılığı da ortalama bir fondötendi. Artık cilt tipim hafif hafif değişmeye başladığı için tekrar almayacağım sanırım. 

Shiseido Bio Lift Dynamic Eye Tratment Göz Kremi; bu küçük tester oldukça uzun süre gitti ama aşağı yukarı 8-10 günlük kullanımda anladığım tek şey ortalama bir nemlendirme performasnıydı. Shiseido`nun içerikleri ile fiyat politikasını pek bağdaştıramadığımdan sıcak bakmıyorum son zamalarda.

Korres Eye Mask; Korres Yunaistan markası ama Avrupa`da da birçok yerde bulunuyor. Bazı ürünlerini çok sevsem de bunu çok gereksiz buldum. Jel kıvamlı bir üründü, doğru düzgün nemlendirmiyordu bile. Tüpün çoğu dolu ama gerçekten hiç bir işe yaramadığını düşündüğüm için atıyorum.

Herborist Göz Kremi; Herborist`de merak ettiğim bir Çin markasıydı. Yurt dışında denk gelip bir setini almıştım ama çok gereksiz bir zamanda almışım ki bir türlü ürünleri kullamaya sıra gelmedi. Hakkıyla kullanamadım hiç birisini, bu göz kremini de açmış 1-2 kere denemiş bırakmışım. Aslında olumsuz bir izlenimim olmamıştı fakat üzerinden yine çok zaman geçmiş olduğu için atmak durumunda kaldım. Ayarsız alışverişin sonuçları işte.

La Mer Lifting Serum; henüz La Mer`den tam boy ürün alacak statüde kazanan birisi değilim, muhtemelen hiç de olmayacağım. O yüzden böyle deneme boy satıldığını görünce üstüne atlamıştım.  Bu ürünün yapısı gayet güzeldi fakat bir etki gözlemlemeye yetecek miktarda ürün yoktu içinde. Tam boyunu almayı da hiç düşünmediğim için içeriğine vs  bakmadım.  


Ve çöpe giden absurd renki rujlar. Çok uzun zamandır atmaya kıyamayıp kıyıda köşede bekletiyordum yinede ama artık fenalık geldi. Revlon`u ilk çıktığı zaman merak edip Murat`a aldırmıştım. O da içine bakmadan almış bi tane :D Resmen fosforlu gibi çok absürd bir renk. 2. sıradaki Estee Lauder alışveriş hediyesiydi ki pek kullanılacak ya da satılabilecek bir renk değil diye hediye etmişler belli ki. 3. sıradaki Avon katalogtan ruj seçmenin azizliği, o da fosforlu gibi bir kırmızı. 4. sıradaki Estee de bir setin içinden çıkmıştı, metalik gibi bir bordo. Belki kullanılırdı ama o da yumuşamış ve kırılmış. 

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli