24 Şubat 2013

BB Krem // Garnier Karma ve Yağlı Ciltler (açık ton)

En sonunda ben de Garnier bb krem aldım. Aslında itiraf etmem gerekirse, normalde tercih ettiğim bir marka değil ama sırf meraktan aldım. İsmi o kadar fazla geçiyor ki, merak edeceğime alayım bir tane ben de dedim.


Genel olarak bloglardan okuduğum yorumlar; yeni çıkan versiyonun daha iyi olduğu yönündeydi. İnce, uzun tüpte olan çeşidi yağlı karma ciltler için üretilen versiyon. Cilt tipine göre çeşit sunan bb krem gelmiyor şu anda benim aklıma. Piyasada kolay ulaşılabilir olan kremlerden hiç birisinde böyle bir seçenek yok, bu açıdan da takdir etmek lazım.

- Nemlendirir
- Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir
- Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır
- Parlamayı kontrol eder
- SPF 20 ile UV ışınlarından korur diyor ürünün üzerinde...

- Nemlendirmesi gayet yeterli ölçüde, 
- Kapatıcılığını da sevdim, çok fazla değil ama BB krem için güzel. 
- Parlama yapmıyor, sürdükten sonra mat güzel bir görüntü bırakıyor.
-Cilt kusurlarını ve gözenekleri kalıcı şekilde azalttığından bahsediyor ürünün üzerinde, bu konuda fazla bir beklenti içine girmemek gerektiğini düşünüyorum.


Ürünün akışkan bir yapısı var, bu da sürmeyi kolaylaştırıyor.  Reyonda tek kaldığı için mecburen light/clair rengini almıştım. Benim ten rengim açık-orta arasında, bazı ürünleri orta, bazılarını açık ton alıyorum ama Garnier BB kremi orta tonda tercih etsem daha iyi olurmuş. Light/clair bana birazcık açık geldi.

Ürün 40ml, kullanım süresi 12 ay ve fiyatı 19 lira. (İndirimde 14-15 liraya bulmak mümkün). İçeriği de bu şekilde.


Özet olarak beğendiğim, vaadlerinin çoğunu gerçekleştirdiğini düşündüğüm bir bb krem oldu. Elimde olan ve denediğim başka BB kremler de var. Bir sonraki yazımda hepsinin toplu şekilde bir karşılaştırması olacak.


55 yorum:

  1. bende bugün aldım canım bb krem maybelıne tek kelımeyle bayıldım blogumda paylaşıcam bb kremlerın bu kadar ıddalı oldugunu bılmıyodum valla:)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severek kullanıyorum maybelline`i :)

    YanıtlaSil
  3. Ben 4 aydır Garnier bb açık tonu kullanıyorum yağlanmayan dokusu ve kapatıcığını çok beğeniyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @gözde @Çağla Terzi; evet cidden fena bir krem değilmiş, hele fiyatı düşünüldüğünde çok iyi performans veriyor.

    YanıtlaSil
  5. Bende almıştım. Föntoten gibi cildi kapatıp sivilce çıkarabilceğini düşündüm kullanmadım. Bir gün Watsonsa gittim ve orda föndoten gibi kapamadığını renkli nemlendirici olduğunu öğrendim.Ve kullanmaya başlıycam.
    Sewgilerle....

    YanıtlaSil
  6. Esmer tenliyim hangisini almalıyım?

    YanıtlaSil
  7. medium/orta tona bakmalısın bence

    YanıtlaSil
  8. nasıl bir krem acaba çok merak ediyorum alıcam ama zaten sivilcelerim var daha çok yapar diye korkuyor biraz esmer terlyim sanırsam medium/orta kullanmam gerek pürüzsüz gösteriyor mu peki?

    YanıtlaSil
  9. @adsiz: bu krem yagsiz, benim de sivilce problemim olur cogunlukla. Bende bi sorun yaratmadi ama cok alerjik bi cildin varsa bilemem tabii. Light rengi oldukca acik, daha koyu tonlarini denersin ama bb kremler cok ince yapili. Purursuz gostermesi cok zor. Kapaticiligi az sadece renk tonlarini duzenler

    YanıtlaSil
  10. bende bundan almak istiyorum ama sarı alttonluymuş galiba. benimki pembe olduğu için çok yapay durur diye korkuyorum

    YanıtlaSil
  11. 14 yasındayım ve birkac arkadasımdan duydum bb kremi almak istiyorum sizce bu ürünü kullanmalı mıyım yasımdan dolayı?

    YanıtlaSil
  12. Büşra;
    Bu kremde belli bir yaş sınırı yok bildiğim kadarıyla ama bana sorarsan kullanma derim. Hafifletilmiş şekilde de olsa makyaj ürünü sonuçta ve cildi yoruyor. Hele bir de kullandıktan sonra cildiniz temizlemezsen daha çok yoruyor. Birkaç sene sonra kullanmaya başlasan makyaj ürünlerini ve cildini yıpratmaya birkaç sene sonra başlasan daha iyi.

    YanıtlaSil
  13. bende ilk kez 2 gün önce aldım medıum aldım açtığımda koyu gördüm ve çok korktum ama sürdüğümde hiç kendini belli etmedi tam uyum sağladı ama ertesi gün yüzüm tertemiz olduğu halde t bölgemin yağlanma yaptığını fark ettim benim cildim kuru halbuki....ama genel olarak çok sevdim

    YanıtlaSil
  14. ben 16 yasindayim ten rengim esmerden biraz daha koyu hangisini almayim birde sadece 2rengi old. soyluyorlar acik ve orta dogrumu?

    YanıtlaSil
  15. Adsız; garnier almak istiyorsan cildinin yağlı olup olmamasına göre karar vermelisin. Cildin yağlıysa bu yazıdaki versiyonunu, kuruysa eski versiyonunu alabilirsin. Renklerine de alırken deyerek bakabilirsin. Hangisi yüzünün rengine daha yakın durursa ona göre karar verirsin

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bende kullanıyorum gerçekten süper bence. Yukarda resimde olanın aynısını aldım ve begendim. Benim cildim karma ve hafif esmerim lekelerim azdı bebek yüzü gibi tertemiz oldu sürünce. Ben begendim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. Çok merak ettiğim ve almayı düşündüğüm bir üründü yazın benim için çok detaylı ve faydalı oldu tskederim bloğunu takipteyim banada beklerim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  19. Bende kullandım ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ediyorum :))

    YanıtlaSil
  20. Şimdi aldim bende garnier Bb krem. Ama pek fazla kapattığını deşünmüyorum. İademi etsem? Ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  21. Oldukca likit yapida bi bb krem icin fena degildi kapaticiligi bence ama bi fondoten kadar iyi kapatmasini beklememek lazim zaten. Bir de acip denediyseniz iade alacaklarini sanmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım çalışıyordu dükkanda. İade ede bilirim. Ama aldım. Deniyelim bakalım. Pek sedmedim . Ama bakalim. 1kaç sefer kullanip bende bkogumda yanitlayim bakalim

      Sil
  22. mrb bende bunu uzun zamandr kullaniyrm fakat benin cildm fazla yagli sanirm cunki surdktn hemen sonra pudrlyrm ama ginede 1 saat dayanmyr sikca pudra kullanincada cok puslu oluyo pudram flormar ya napablrm bilmiyrm herkz cok memnun yaglandrmyo diye bende niye oluyo anlamyrm yardmci olursn sevinirm

    YanıtlaSil
  23. Sizin cilt tipinizile alakalıdır. Sabah akşam uygun cilt temizleyici ile cildinizi temizlemeyi ve yağlanmayı azaltmayı deneyin. Pudranın o istenmeyen görünümünü yenmek için de, MAC`in meşhır Fix Plus`ı var, duymuşsunuzdur belki. Onunla aynı işlevi görecek mineral sulardan edinebilirsiniz bir eczaneden. Fiyatları oldukça uygun. Pudranın üzerine azıcık kullanırsanız, çok pudralı görünümden kurtulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. Geç yazıyorum ama şey ben kumralım açık ton alsam nasıl olur?

    YanıtlaSil
  25. Beyaz tenli olmak istiyorum açık ton alıp sürsem cildim beyazlar mı ?

    YanıtlaSil
  26. Bb kremle beyazlamam mümkün mü açık ton alsam mesela kumralımda ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumrallara açık ton olmaz ya da olur gibi kesin bir yargı yok. Sonuçta her markanın her her rengi farklıdır. Mağazada deneyerek en doğru kararı vermek lazım, en yakın rengi seçmeniz lazım. Açık renk alsanız cildiniz beyazlamaz, uygun olmayan bir renkte bir ürün kullanmış olursunuz, hoş durmuyor o da çoğu zaman

      Sil
  27. Benim genetik göz altı morluklarım ve sivilce problemim var sizce kullanmalımıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, yüz için olan ürünleri gözaltına sürmek doğru değil. Sivilce probleminiz de varsa, daha fazla artmaması için özellikle yağsız/oil free olanlarını kullanmaya özen gösterin

      Sil
  28. merhaba bisey sormak istiyorum. 19 yasindayim cildim yagli ve esmerim bunumu kullanmam gerek? Kullanmak istiyorum ama cildimin bozulmasini istemem bunu kullansam cildime zarar verirmı? Ve bunu kullanmadan önce yüzüme krem surup mu kullanmaliyim yoksa hic bisey sürmeden direk bunu mu uygulicam yüzüme?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      cildiniz yağlıysa, "yağsız/oil free olan" ürünlerden seçin, bu yada muadili başka BB kremler de olabilir, rengi size uyuyor mu alırken deneyip bakarsınız. Cildinize zarar verir mi ? Yani kimyasal sonuçta, kullandığımız her ürün kadar zararı vardır elbet ama kullanımı abartmadığınız, yani deli gibi kozmetik ürün kullanmadığınız sürece ciddi bir zararı olmuyor bu tarz ürünlerin, hepimiz kullanıyoruz

      Sil
  29. teşekkür ederim peki bunu yüzüme uygulamadan önce yüzüme krem falan sürmem gerekirmi korumak amaçlı yoksa direk bunumu surucem.

    YanıtlaSil
  30. Yüzümde sadcee yanagim da tek tek sivilce çıkıyor bb krem surdugumde yaglaniyor karma cilde sahibim galiba acaba garnier mi yoksa maybelline mi kullanmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben garnieri daha cok begendigimi hatirliyorum ama cok keskin ayrimlari olan urunler degildiler

      Sil
  31. Ben uzun bir süre kullandım sivilcelerimide kurutmaya başladı ama tabikide uzun kullanımlar sonucu cildim çok ufak çaplı gözenekler açılmadı değil ama genel olarak bakarsak güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  32. Bende dün aldim tenim beyaz ama karma bende medium aldim tenime uydu fakat yuz cevre etrafinda hafif sarimsi koyulugu belli oldu napicam

    YanıtlaSil
  33. Sarı alt tonlu mu bu light rengi ?

    YanıtlaSil
  34. Ben esmerim ama biraz daha acik renk esmer.garnier bb krem begendim orta ton aldim. orta ton koyu geldi bana

    YanıtlaSil
  35. Merhaba ben 16 yaşındayım yüzümde sivilce çıktığı için ürünü kullanmak istiyorum bi sakıncası olur mu yanı sivilceyi çoğaltır mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce olusumunu minimuma indirmek icin yagli olmayan urunleri tercih ediyorum ben. Uzerinde oil free yazar. Ya da suruldugunde yagli parlak his birakmaz. Bu sekilde sivilce olusumunu arttirdigini dusunmuyorum

      Sil
  36. ben de dün aldim ama internette gördügüm yorumlar pekte olumlu degil.ivilce falan yapiyomus diyolar.benim cildim yagli ve sivilceli...arada kaldim..kullanmasam mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ince uzun tupteki zaten yagli ciltler icin olan versiyonu. O yuzden ihtimal az ama yine de 1-2 gun deneyin. Urune bagli minik sivilceler cikarsa birakirsiniz

      Sil
  37. Ben bugday tenliyim fakat yanaklarimda sivilce lekeleri var hangi ton bb krem onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magazada deneyip kararverseniz en ideali. Bugday tenli olmak da goreceli bir sey oldugu icin su ton olur diye bsy soylemek yanlis olmaz mi?

      Sil
  38. Ben çok beyaz tenliyim hemde aşırı ve cildim yağlı garnier bb krem açık olanını kullansam olurmu sizce

    YanıtlaSil
  39. Benim yaşım 14 ve de karma cilt yapısına sahibim. Cildim beyaz tenli. Hergün cildi mi temizlemeye özen gösteriyorum. Ama buna rağmen az sivilcem fakat, fazla siyah noktam var. Ben de hiç BB krem kullanmadım. Cildim de genç olduğu için fondoten kullanmak istemiyorum. Sizce bu ürün bana uygun mudur ??
    LÜTFEN CEVAP VERİN LÜTFEN!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece merhaba, bi soyah noktayi gecirecek azaltacak bir urun degil, siyah nokta ve sivilce tamamen onlenebilen birsey degil maalesef hepimizde oluyor. Ama temizleyiicinin yaninda haftada 1-2 sefer de peeling kullanabilirsin azaltmak icin

      Sil
  40. bn 15 yaşındayım kullansam bir sorun olmaz deil çnkü sürmedn önce iyice tmzleyp nemlendiriyorm ama ilerde yaşlnma olacagını söylüyorlar

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben de almak istiyorum ama nerden ben azerbaycanda yasiyorum

    YanıtlaSil
  42. Ben de Garnier'in göz altı kapatıcısını kullanmaya başladım. Gerçekten çok memnun kaldım. Şimdi fondöteni bırakıp BB kremini de denemek istiyorum; cildim de yağlı. Bu nedenle endişelerim var gerçekten mat görünüm uzun süre kalır mı acaba diye.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli