25 Ağustos 2017

Favori Cilt Bakım ve Makyaj Ürünlerim // Ağustos 2017


Son zamanlarda çok severek kullandığım ve gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim ürünlerimi toparladım, kısa kısa fikirlerimi paylaşmak istiyorum. 

Mac Bold & Bad Lash Maskara (89TL); Koleksiyon ürünü olan bu maskarayı dış ambalajına vurularak aldım aslında ama performansından da oldukça memnun kaldım. "Muhteşem" statüsünde diyemem ama hem küçük alt kirpik maskarası, hem ambalajı hem de ortalamanın üzerinde etkisi ile çok severek kullanıyorum. 

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Far Paleti (42$); Parasını son kuruşuna kadar hak ettiğini düşündüğüm, hem renklerini hem yapılarını çok beğendiğim far paleti. Aldığım günden beri elim başka farlara pek gitmiyor desem yeridir. 

Make Up For Ever Ultra HD Fondöten (179TL); Uzunca süredir elimde olan ve neredeyse unutmaya başladığım bu fondötene tekrar elim gidince ne kadar hoş olduğunu yeniden hatırladım. Charlotte Tilbury Magic Fondötenden sonra, cildimde en hoş duran fondöten bu aralar sanıyorum. MUFE HD ve Ultra HD fondötenleri karşılaştırdığım bir yazı da mevcut.

Dr. Jart+ Premium Beauty Balm SPF45 (39$); Kapatıcılığını ve yağlandırmayan ama pudramsı da durmayan yapısını oldukça beğeniyorum. Mat ya da mata yakın ürünler kullamayı seven ve yağlıya dönük cildimle oldukça iyi anlaştığım bir ürün oldu. Tek renk olduğu için belki sıkıntı olabilir, hafif turunculuk da içeriyor gibi ama benim kullanımımı engelleyecek boyutta değil. Dr. Jart+ ürünleri artık bizim Sephora`larda da bulunabiliyor. 

SkinCeuticals Sheer Mineral UV Defense Güneş Kremi (180TL); İlk başlarda biraz temkinli yaklaşsam da, kullandıkça baya baya sevdiğim bir ürün oldu. Özellikle sürdükten sonra bıraktığı hissiyat çok hoşuma gidiyor bu aralar, detaylı inceleme yazısını üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Estee Lauder Advance Night Repair Serum (300TL); Bu anti-aging resum oldukça popüler ve seviliyor bildiğiniz gibi, etkileri hakkında net birşeyler söyleyecek kadar uzun zamandır kullanmıyorum ama kıvamını, çok kolay emilmesini, kullanır kullanmaz ciltte güzel bir hissiyat bırakmasını oldukça sevdim. Etkileri hakkında da ümitliyim.

MAC Extra Dimension Faux Sure Allık (99TL); Bu allığı aldığım günden beri elimden düşürmedim desem yalan olmaz. Şeftali/somon arası ama çok da açık olmayan rengine, yapısına ve ışıltısına ba-yı-lı-yo-rum! Fakat sınırlı üretimdeki renklerden birisi olabilir. Normal standartlarda bir allık olsaydı bitirebileceğim ilk allık olurdu muhtemelen ama çok pigmentli bir ürün olduğundan sadece fırçanın ucunu dokunduruyorum, hiç eksilmiyor.  Onun da detaylı yazısını üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

NYX Soft Matte Lip Cream (30TL); Oldukça popüler olan bu rujlarla tanışmakta oldukça geç kaldım sanıyorum ama şu an elimde olan 2 rengini çok çok severek kullanıyorum. Kurutmayan, yapışmayan, mat ve kalıcılığı da fena olmayan rujlar. Görseldeki "Berlin" rengini de oldukça severek kullanıyorum, ambalajda gözüktüğü kadar koyu ve zor bir renk değil. Kahve tonlarını sevenlere bakmalarını öneririm.

Hurraw Hindistan Cevizli Lip Balm (25TL); Uzun süredir kullandığım Burt`s Bees`lerin pabucunu dama attırdı desem yeridir. Tertemiz içerikli güzel bir marka, oldukça güzel yumuşatıyor ve mis gibi kokuyor. Hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız mutlaka denemenizi öneririm. Bittikçe alacağım bir ürün.

Nars Bord de Palage Aydınlatıcı & Bronzer Paleti (290TL); Yine parasını hak ettiğini düşündüğüm ve aldığım günden beri elimden düşürmediğim paletlerden birisi. Elimdeki tüm toz aydınlatıcıların ve bronzerların yerini tutabilecek kapasitede bence. Ayrıntılı yazısını yine üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

10 yorum:

  1. hepsi harika ABH en almak istediğim paletlerden biri zaten :-)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzel ürünlerden bahsetmişsin!!! Fakat benim en çok merak ettiğim SkinCeuticals Sheer UV Defense oldu. O aklımda olsun. Diğerleri zaten genel olarak aklımdan çıkmıyor :D Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun tek sıkıntısı beyaz kalıyor olması 😀 bir sonraki sefere renkli versiyonunu deneyebilirim

      Sil
  3. Anastasia Palet hep aklımda sonunda dayanamayıp alacağım sanırım:)
    Estee Lauder'in bu serumunu çok merak ediyorum seveni kadar sevmeyeni de var yaş 30'u geçince bu tarz serumlar kullanmak kaçınılmaz oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palet çok güzel, tavsiye ederim. Serumla da iyi anlaştım şimdilik bakalım

      Sil
  4. Cok guzel urunler tercih etmissin <3 Hurraw Lip Balm surekli aklimda olan ama bir turlu denk gelip alamadigim bir urun :P Estee Lauder Serum sabah uyaninca dinlenmis ve sakin bir cilt etkisi birakmisti bende, The Ordinaryler olmasaydi bu yaz orijinal boyunu almayi dusunuyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hurraw'in bir de misket limonlusunu aldim yakin zamanda ama bu h.cevizli olan daha guzel. Estee'yi cok yeni kullanmaya basladim bakalim meraktayim ben de.

      Sil
  5. Merhabalar, estee'nin serumunu ben de merak ediyorum,ancak pahalı olduğu için iyice emin olmadan almak istemiyorum. Cilt yapımız sizinle benzer olduğundan, önerdiğiniz çoğu ürünü alırken rahat davranıyorum ve hep memnun kaldım. Dolayısıyla bu ürünle ilgili yorumlarınızı, özellikle ekstra yağlanma ya da sivilce gibi sorunlar olup olmadığını merak ettim. Belli bir süre kullanımdan sonra bu konuları da içerir inceleme yazısı yazarsanız çok memnun olurum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 🙋‍♀️ serumu bir suredir kullaniyorum. Simdilik yaglanma ya da sivilce gibi bir soruna neden olmadi, kullandiktan sonra biraktigi hissiyat guzel.

      Sil

Yorumlarınız değerli