11 Eylül 2017

Bitenler // Eylül 2017


Kiehl`s Clearly Corrective Dark Spot Leke Serumu; bu serumu fena bulmuyorum, çok çarpıcı sonuçlar yaratmasa da cilt tonumu düzenlediğini düşünüyorum. Daha önce ayrıntılı yazısını yazmıştım, ürün isminin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Dermalogica Skin Smoothing Cream; İlk kullandığım birkaç gün çok beğendiğim, kullandıkça alışıp ortalama bulduğum bir nemlendirici oldu. Kuru/normal cilt ürünü diye belirtilmiş olmasına rağmen bende herhangi bir yağlanmaya vs neden olmadı ama kuru ciltlere yeterli geleceğinden çok emin değilim.

Apivita Face Mask with Propolis; Bu kil maskesi uzun zamandır kullandığım en iyi kil maskesi olabilir. Bilmeyenler için Apivita temiz içerikli bir Yunanistan markası. Maskenin üzerinde yağlı ciltler için yazıyor ama çok kuru ciltler hariç her cilt tipinin kullanabileceğini düşünüyorum. Oldukça yumuşak, germeyen, tahriş etmeyen ve güzel arındıran bir maske. Ben yedeklemiştim tabii ki.

Bioderma Hydrabio SPF 30 Face Mist; İçinde hala bir miktar olmasına rağmen, yapışkan yapısından çok sıkıldığım için bitiremeyeceğim bir ürün oldu. Ayrıntılı yazısı için ürünün ismine tıklayabilirsiniz.

La Roche Posay Anthelios SPF 50 Face Mist; Yine bu yaz aradığımı tam anlamıyla veremeyen spf`li yüz spreylerinden birisi daha. Bunu neden tam sevemediğimi de uzun uzun anlatmıştım, yine ürün ismi üzerine tıklayabilirsiniz.




Durcray Kelual DS Kepek Şampuanı; Son birkaç yıldır ara ara olup ara ara kaybolan kepek sorunum, son birkaç aydır başa çıkılmaz bir hal almıştı. Eczacı tavsiyesi ile bu şampuanı aldım ve oldukça memnun kaldım. Bırakmayı denediğimde sorun hemen yeniden başlıyor, o yüzden ben de hala devam ediyorum. Bakalım nereye kadar gidecek.

Yves Rocher Duş Yağı (Lavanta Böğürtlen); Bu duş yağlarının belirgin bir nemlendirme etkisi olmasa da, kullanımını ve bıraktığı hissiyatı çok seviyorum. Bu versiyonun kokusunu da beğeniyorum, yenisini aldım.

Yves Rocher Exfoliating Botanical Key; Sanırım artık satılmayan bir ürün. Selülit ürünlerinin gamından bir vücut peelingiydi. Çok düzensiz ve ayda yılda bir kullandığım için bir faydası olmadı tabii ama peeling olarak fena değildi.

Ogx Brazilian Keratin Saç Kremi; Yüksek beklenti ile aldığım bu saç kremi beni hiç tatmin etmedi. Düzleşmeye oldukça meyilli saçlarımda hiç işe yaramadı. Yumuşatma etkisi de ortalamaydı, sadece kokusunu çok sevdim ama artık bitsin diye gözünün içine bakıyordum.


Yves Rocher Ayak Peelingi; Bittikçe aldığım, çok sık kullanmasam da banyoda bulundurduğum ponza taşlı peeling. 

Batiste XL Volume Kuru Şampuan; Batiste kuru şampuanları seviyorum genel olarak ama ekstra hacim konusunda pek gözlem yapma fırsatım olmadı. Kuru şampuanları eskisi kadar sık kullanmıyorum, kullandığımda da saçlarımı topluyorum. O yüzden hacim konusunda bir şey söyleyemeyeceğim.

Yves Rocher Oje Çıkarıcı; Kullanılmaz hale gelene kadar severek kullandım. Daha önce Flormar`ı n süngerli oje çıkarıcısını kullanıyordum ama bundan biraz daha memnun kaldım sanırım.

Cyrene Shea Butter; Temiz içeriği sayesinde güvenerek kullandığım bir üründü fakat yapısı oldukça katıydı. Sanırım artık bu ürün de satılmıyor, o yüzden fazla uzatmayayım.

My Konjac Pembe Sünger; Bu marka drugstre`larda satılan markaların aşağı yukarı 2 katıydı. Birazcık pembe rengine aldanıp almıştım ama ekstra bir özellik görmemekle birlikte, sanki Gratis`de satılan daha iyiydi. Bu arada bu süngerleri sadece maske temizlerken kullandığımı da belirteyim. 

Bu ay bitenler performansım da böyleydi, darısı önümüzdeki aylara ve daha çok cilt bakım ürününe...

2 yorum:

  1. Yves Rocher'nin duş yağından ben de bir şey anlamamıştım ama Blana "süngerle değil de elinle uygulayınca nemlendirme etkisi daha kalıcı oluyor" dedi. Bilmiyorum sen nasıl uyguluyorsun ama aklında olsun :) Yenilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimle kullanıyorum 😊 süngere göre daha iyidir mutlaka. Benim için çok dert degıl zaten, pek vücut nemlendiricisi aramıyorum niyeyse 😀 Teşekkür ettim

      Sil

Yorumlarınız değerli