20 Eylül 2017

Alışveriş // İngiltere Kozmetik Alışverişi


Geçtiğimiz Nisan ayından beri büyük ve abartılı bir kozmetik alışverişi yapmıyordum sanırım. Ara ara aldığım ürünler oldu ama genel olarak dikkat ettiğimi ve çok fazla ihtiyaç dışına çıkmadığımı düşünüyorum (şu an bi emin olmadım ama öyledi muhtemelen 😁). Fakat bir süredir Londra`da olan erkek kardeşimin dönüşü ile biraz ipin ucunu kaçırdım sanıyorum (yine de pişman değilim).

Aslında sayıca çok fazla olmamalarına rağmen Sterlin`in almış başını gitmiş olması durumu vardı maalesef. Çoğu ürün Amerika fiyatlarından biraz daha yükseğe gelmiş oldu ama bizde satılmayan birkaç ürünü ve bize göre nispeten daha uyguna gelen Benefit ürünlerini almadan duramadım. 

Alışverişin ucu birazcık kaçınca da, aldıklarımın bir kısmını instagram satış hesabıma -çeşitli satış hesaplarında gördüğüm fiyatlara göre daha uygun fiyatlara- yükledim (@modamasallarisatıyor). Satılanlar satılsın, satılmayanlar benim olur. Böylece birazcık aldıklarımın yükünü de hafifletmiş olurum diye düşündüm. 

Alışverişimin ayrıntılarına gelirsek;



Benefit Cosmetics;

Benefit ürünlerini her daim alamasam da albenileri hoşuma gidiyor genelde. Tercih ettiğim ürünler;
  • Browvo Kaş Serumu,
  • Gimme Brow Kaş Maskarası,
  • Defined and Refined Brows Set,
  • Sunday My Prince Will Come Makyaj Seti oldu.
Kaş serumunun seyahat boyunu kullanıyorum bir süredir, çok çok memnun kaldım mı emin değilim çünkü tam düzenli kullanamadım ama kaşlarımda az da olsa bir gürleşme sağladığı için tam boyunu da almak istedim. Kullananların da çoğunluğunun memnun olduğunu okuyorum. Kaş maskarasını ise yıllardır merak ediyordum desem yeridir. Diğerleri biraz şımarıklık oldu. 

Kardeşim sağolsun tester istemeye de çekinmeyince, yanında böyle minik bir iki tester, kullanılabilecek bez bir çanta ve bardak altlığı gibi birkaç hediye vermişler.


The Ordinary;

Son zamanların yükselen yıldızı The Ordinary biliyorsunuz, ben şimdiye kadar 1 tane ürünlerini deneyebildim (Azelaic Acid). Hazır fırsat bulmuşken denemek istediklerimi aldım.
  • Hyaluronic Acid 2% + B5,
  • AHA 30% + BHA 2% Peeling Sol.,
  • Covarage Foundation ve 
  • Glycolic Acid 7% Tonik.
İçlerinde en merak ettiğim fondöten ve tonik sanıyorum.


Lush Cosmetics;

Her yurt dışına çıkışımda ilk baktığım lokasyonlardan birisi Lush mağalarının yeri desem yalan olmaz sanıyorum. Oldukça seviyorum kendilerinden alışveriş yapmayı. Daha elimde bitiremediğim birkaç ürünü olmasına rağmen bunları istedim;
  • Bubble Gum Dudak Peelingi,
  • Ultrabland Makyaj Temizleyici,
  • Let the Good Times Roll Yüz ve Vücut Temizleyicisi.
Let the Good Times Roll çok güzel kokuyor ve daha önce denemediğim bir üründü. Satılma ihtimalini göze alamadığım için satışa koymadım, direkt kendime ayırdım. 

Charlotte Tilbury;

  • Charlotte Tilbury Instant Look in a Palette ve,
  • Unisex Healthy Glow Renkli Nemlendirici. 

Yine uzun zamandır aklımda olan ürünlerdendi. Palet ilk gün satıldı ve kendisinden ayrılmakta cidden çok zorlandım. Elimde kalsaydı hakkını veremeyecektim diye düşünüp, koleksiyonumu biraz sadeleştirdikten sonra yeniden almak üzere kendisi ile vedalaştım. Fakat Healthy Glow`a karşı koyamadım ve onu kendime aldım. İlk denemeye göre de oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Bu arada Charlotte bir tanecik bile tester vermemiş kırıldım.

Zoeva;

  • Zoeva Cocoa Blend Far Paleti,
Renkleri bana hitap ediyordu, bu paletle ilgili de olumlu şeyler okuyordum, yine satışa koydum. Satlımazsa benim olur ❤


It Cosmetics
  • It Cosmetics CC+ 
Bu kremin de oldukça büyük bir ünü var biliyorsunuz, almasam olmazdı. Yanında aynı renginden (medium) bir de seyahat boy tester vermişler. Onu denedim hemen ve oldukça beğendim. Rengi de uydu gibi 👍 Bir iki sefer daha deneyip emin olduktan sonra bunu da satmaktan vazgeçeceğim sanıyorum.


Urban Decay;
  • Urban Decay Heat Palette
Satışa koyup koymamak konusunda beni en çok düşündüren ürün de bu oldu sanıyorum. Ambalajı ve renkleri gerçekten efsaneydi ama yine zamanında çok severek aldığım Naked 3 paleti ne kadar az kullandığımı ve buna benzer renkleri barındıran bir Chanel`im olduğunu düşününce satışa koydum ve neredeyse aldığım fiyata sattım 😐 Yine de aklımda kalmadı desem yalan olur yani. 

Bunların dışında fotoğrafını eklemeyi unuttuğum Burt`s Bees Yüz Temizleme yağı almıştım bir de. Bizde bulunmayan bir ürün bildiğim kadarıyla. 

Hepsi bu 😚 Beni uzun bir süre frenleyecek güzel bir alışveriş oldu. Ürünlerin bir kısmı hala instagramda @modamasallarisatiyor hesabımda mevcut. Ara ara yine böyle benzer ürünler ve birkaç kez kullanıp elimden çıkartmak istediğim ürünlerimi ekleyeceğim. 

Böyle toplu ve büyük alışverişler yapmak çok güzel hissettiriyor inkar edemeyeceğim ama maddi olarak zorlayıcı omasının yanında, daha sonra tek bir ürün alındığında yaşanan tatmini de azaltıyor gibi geliyor bana. O yüzden fazla alışmamak lazım. Önümüzdeki aylarda ihtiyaç dışına çıkmayı pek düşünmüyorum diye klasik sözle bitireyim yazıyı. Belki bir Mac`in Nicki Minaj rujlarına bakarım o kadar 😁 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli