7 Ağustos 2017

Bitenler // Ağustos 2017


Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyormuşum, bir hayli ürün bitirdim bu arada. Bir de büyükçe bir temizlik yapınca ürün sayısı daha da arttı. Hemen başlıyorum bahsetmeye;

Dermalogica Skin Wash; yağlı ciltler için olan bu temizleme jelini çok kayda değer bulmadım. Sevmedim diyemem ama tam boyunu alma isteği de uyandırmadı. Gerçi bunda jel yerine köpük ürünleri daha çok seviyor olmamın da payı olabilir. 

Bioderma Hydrabio SPF 30 Sprey; yüzümde bıraktığı hissiyat yüzünden çok sevemedim, ayrıntılı yazısını ürün ismine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Himalaya Limon Özlü Yüz Temizleme Köpüğü; Gratis`in kasa arkası indiriminde görüp pek incelemeden almıştım. Neem özlü olanının beğenildiğini hatırlıyordum, buna da sıcak bakmıştım o yüzden. Arındırması fena değildi, cildimi kurutmadı ama içeriği kısmen temiz olmasına rağmen yoğun parfüm kokusuna ve içeriğindeki bir maddeye takılmıştım (ya sabun ya alkol içeriyordu, şimdi hatırlayamadım ama eve gidince güncelleyeceğim) EDİT: amma sallamışım, alkol de yokmuş sabun da :D o zaman tek eksi yanı fazlaca parfümlü olması benim için.

La Roche Posay Ultra Misel Su; bu misel suyu oldukça severek kullandım. Bioderma yerine rahatlıkla tercih edebilirim. İkili şişe halinde almıştım, bir şişesi daha kullanılmayı bekliyor. Bu arada misel suları sadece makyajı yüzeysel temizlemek için kullanıyorum. 




Marvis Diş Macunu; Siyah renkli olan bu versiyonu severek kullandım. Çok keskin aromalı olanlardan hoşlanmıyorum. Bunun aroması yumuşak ve hafifti, ben sevdim. 

Maybelline Fit Me Fondöten; mat ve orta kapatıcı fondötenleri seven birisi olarak bu fondöteni severek kullandım. İndirimde denk geldiğinde alabilirim yine ama renk skalası biraz garip, tutturamıyorum. Ayrıntılı yazısını ürün ismine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Zara EDT; kasa önünde görüp son dakika sepete eklenenlerden. Şimdiye kadar birkaç tane denedim, benim denediklerimin kalıcılıkları yok denecek seviyede.

Burberry Body; Gratis`de görüp ambalajının şirinliği için almıştım bu minik şişeyi fakat ağzını düzgün yapmamışlar kendi kendisine dökülüp gitti. Genel olarak da ağır bulduğum bir koku zaten. 


Pronail Express Pedikür Seti; bunlardan ara ara alıyorum, fena bulmuyorum. Yoğun kremli, ele ya da ayağa geçebilecek şekilde bir poşetin içinde elinizi ayağınızı bekletme mantığına dayanıyorlar. Kreminin içeriği temiz değil, o yüzden nadiren alıp kullanıyorum.

Beyond Green Barley Maske; bu maskeden hiç bir şey anlamadım, tekrar almayı düşünmüyorum.

Sephora Lotus Maske; aynı şekilde bu maskenin de olumlu-olumsuz bir etkisini hissedemedim.

LR Aloe Vera Yüz Temizleme Mendili; yumuşaklık ve temizleme performansı açısından fena bulmadım. Genelde seyahatlerde tercih ediyorum.

Derma e Very Clear Yüz Temizleme Mendili; bu mendilleri de salisilik asit içerdiği için almıştım, aynı serinin peelingini çok severek kullanmama rağmen, bundan beklediğim etkiyi göremedim. Performansı çok yüksek değil ama yine de yağlı ciltler için güzel bir alternatif olabilir.

Bitenler şimdilik böyle. Bir kaç gün sonra devamı da gelecek :)

8 yorum:

  1. seviyorum böyle yazıları , bir yazıda bir çok ürün yorumu ... teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hem yazmayı hem okumayı seviyorum, sevgiler :)

      Sil
  2. Yaz aylarında parfüm bitiremiyorum nedense, ancak küçük boylarını. Zara parfümlerin kalıcılıklarını ben de çok vasat buluyorum, pek çok vücut spreyi bu konuda daha iyi. Sephora Lotus maske benim de bu ay bitenlerimde ve aynı şeyleri düşünüyoruz. Başka bir çeşidi daha vardı elimde, bakalım onun sevebilecek miyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zara parfumleri artık almam heralde, hiç belli olmayacak bir ürünü kullanmanın manası yok. Bu tekil maskelerden benim şimdiye kadar boyle pek aklımda kalan olmadı nedense, klasik olanları daha çok seviyorum sanırım

      Sil
  3. Sephora Lotus Maskesini makyaj öncesinde denediğimde epey beğenmiştim. Bioderma'nın da hissiyatı tuhaf; ama, bende çok güzel makyaj sabitlediği için kullanıyorum :) Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paket maskelere alışamayacağım galiba ya :) Bioderma`yı ben genelde öğleden sonra kullanıyordum yani makyaj falan kalmamış oluyor zaten pek :D sevgiler...

      Sil
  4. Zara parfumlerin kaliciligi bende de yok denecek kadar az oldu, kaliciliginin iyi oldugunu soyleyenler de duydum ama bir daha almam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben de tekrar almayacağım ama kalıcı parfüm bulmakta da ayrıca zorlanıyorum 😐

      Sil

Yorumlarınız değerli