18 Ağustos 2017

Loreal Paris // Infallible Stay Fresh Fondöten


Loreal Paris`in Infallible Stay Fresh fondöteni yine meraktan alınanlardan bir tanesiydi. Yeni fonröten denemeye cidden doymuyorum. Ucuz pahalı pek ayrım yapmadan her seferinde farklı bir fondöten denemeye  çalışıyorum.

Bu ürün de aynı şekilde, bir indirim dönemi meraktan alınanlardan birisiydi. Aslında Loreal Infalliable serisinin uzun ince tüpte olan Stay Matte versiyonu tavsiye edilmişti bana birkaç kişi tarafından ama dalgınlıkla yanlış olanını almışım.





Infallible Stay Fresh; 
  • biraz yağlı ve kremsi hissettiren bir fondöten,
  • kapatıcılığı güzel,
  • yapısı orta/kalın arası,
  • kalıcılığı kötü değil,
  • mat bitişli değil, yağlı ciltlerde parlama yapmaya çok müsait,
  • dolayısı ile yağlı ve yağlıya dönük ciltlere değil daha çok kuru/normal ciltlere hitap edeceğini düşünüyorum.


Cam ve pompalı ambalajda olması güzel. Benim aldığım 150 Beige Eclat rengiydi. İsminde her ne kadar bej geçse de bende bence sarı alt tonlu bir renk.  30 ml`lik ambalajdaki ürünün indirimsiz güncel fiyatı 50-55tl civarında. 



Özetle hem rengi hem de yapısı itibari ile benim tenime uymayan bir fondöten oldu. Tabii dayanmayıp stay matte versiyonunu da aldım :) Ondan daha memnun kaldım, en kısa zamanda onun da yazısını eklemek dileği ile...


Son zamanlarda drug store olup en memnun kaldığım Maybelline Fit Me Fondöten`in yazısını ya da Yağlı Ciltler İçin Fondöten Tavsiyesi yazısını okumak isterseniz üzerine tıklayabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Renk baya turuncu durmuş gerçekten; bir de zaten Loreal fondötenlerin çılgınca oksitlendiği gerçeği de var... Bana da pek uymaz gibi geldi ama bu merak etmeme engel olmuyor :D sevgiler!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli