4 Ocak 2018

Shiseido Waso // Quick Gentle Cleanser Yorumlarım


Shiseido yakın sayılabilecek zamanda WASO adı altında yeni bir seri çıkarttı biliyorsunuz. WASO serisinin özelliği nedir diye baktığımızda "geleneksel japon mutfağından esinlendiği ve  havuç, bal, tofu gibi belli başlı malzemeleri anahtar olarak kullandığı, içeriklerinin doğadan geldiği, alkol, sabun, mineral, paraben içermediği" belirtilmiş firma tarafından.


Yani WASO serisi temiz ve doğal içerikli, gücünü doğadan alan ürünler algısı ile satışa sunuldu özet olarak. Ben de bal ve arı sürü ekstraktları ile formüle edilmiş quick gentle cleanser bal özlü 2`si bir arada temizleyiciyi satın aldım ve bir süredir deniyorum.




Shiseido Waso  Quick Gentle Cleanser;
Bal ve arı sütü ekstraktları içeren, hem makyajı temizleyici hem de genel yüz yıkama jeli olarak kullanılabilen, susuz köpüğe dönüşebilen bir ürün olarak tanıtılıyor ve hassas ciltler dahil her cilt tipine ve 15 yaşından itibaren her yaş grubuna tavsiye ediliyor.

Benim yorumlarıma gelecek olursak;
Birincisi ürün susuz köpüğe falan dönüşmüyor. Az ürünle denedim olmadı, çok ürünle denedim olmadı, daha çok ürünle denedim yine olmadı. Standart bir yüz yıkama jelini elinize döküp yüzüne yaydığınızda ne olursa bu üründe de aynısı oluyor. Bu durumda susuz cilde yaymak için ısrarcı olmanın gereği yok çünkü cildi yoruyor/çekiştiriyor.

Temizleme performansını makyaj için çok yeterli bulmadım fakat makyajı temizledikten sonra genel bir cilt temizleyici olarak beğendim. Nazik ve yumuşak bir şekilde yeteri kadar temizliyor ve aydınlatıyor. Sonrasında da herhangi bir gerilme, batma, yanma, hassasiyet vs oluşturmadı bende.

Yağlı/çok yağlı cilt tiplerine -benim de önceden olduğu gibi- yağı arındıran daha agresif temizleyicilere alışkın olanlara yeterli gelmeyebilir belki ama kışın biraz daha hassas ve yumuşak bir temizleyici tercih etmek isteyenler ya da zaten normal ve kuru ciltli olanlar sevecektir diye düşünüyorum.

Ürünün içerik kısmından da bahsetmek istiyorum biraz;


INGREDIENTS: WATER(AQUA/EAU), SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PEG-8 DIISOSTEARATE, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, ISOSTEARIC ACID, FRAGRANCE (PARFUM), PEG-10 DIMETHICONE, CARAMEL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, LIMONENE, BETAINE, HONEY(MEL/MIEL), BUTYLENE GLYCOL, TOCOPHEROL, ROYAL JELLY EXTRACT, BHT

Tam içerik listesi yukarıda gördüğünüz gibi. Aslında lanse edildiği üzere paraben, mineral, alkol vs içermemesi gönlümü kazanıyor ama "doğadan gelen içerik" kısmına pek katılmıyorum. SLS ve parfüm içermesi, asıl değerli içerik olan bal (honey) ve arı sütünün (Royal jelly) en son sıralarda olması biraz hayal kırıklığı yarattı bende.

Özetle susuz köpürür, mercimek tanesi kadar bütün yüze yeter, doğanın gücü... vs gibi ibareleri abartılı bulduğum ama standart bir yüz yıkama jeli olarak değerlendirdiğimde performansını ve yumuşaklığını beğendiğim, özellikle kış mevsimi için tercih edebileceğim bir ürün oldu benim için.

Shiseido Quick Gentle Bal Özlü temizleyici, 150ml ve 159TL, makyajtrendi.com`dan, Boyner ve Sephora mağazalarından ulaşılabilir.

2 yorum:

  1. Ben de serinin içeriklerine baktığımda çok hoşuma gitmemişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle doğal böyle doğal diye abartılmasa gözüme batmazdı bu kadar belki ama bu pazarlamaya bu içerik tam olmamış

      Sil

Yorumlarınız değerli