8 Ocak 2018

Bitenler // Ocak 2018


Geçen hafta kökten bir temizlik yapmıştım. Kullanım tarihleri geçmişleri ya da bir türlü kullanamadıklarımı ayırıp buraya ekleyince hayli kalabalık bir bitenler yazısı oldu.

Clinique 7 day Scrub; zamanında severek kullanıyordum ama çok uzun zamandır kullanmadım. Bu seyahat boy olduğu gibi dolu ama üretim tarihi oldukça eski olduğundan çöpe gidiyor.

Caudalie Köpük Temizleyici; yüksek beklenti ile aldığım bir üründü ama beni hiç tatmin etmedi, iyi ki küçük boymuş elimdeki.

Andalou Naturals Acai White Tea Nemlendirici; çok beğendiğim bir nemlendirici ve yine beğendiğim bir marka omasına rağmen sıra gelmemiş ve yazık olmuş. Kozmetiğin gümrüğe takılmadan sorunsuz geldiği zamanlardan kalma, bir hayli eski artık. Kokusunda ve yapısında bir değişiklik de yok gibiydi ama yine de riske atmak istemediğimden içim acıyarak çöpe attım.



The Ordinary Azelaik Asit; düzenli kullandım sayılır. Genel cilt görünümümü biraz düzeltti gibi gözlemledim ama sivilce üzerine olumlu bir etkisini gözlemleyemedim. Kullanımı da zor değildi.

Sephora Makyaj Temizleme Sütü; süt/losyon kıvamındaki makyaj temizleycilerden hiç hazzetmedim. Bu da bir setin içinden çıkmıştı sanıyorum, 1-2 defa kullanıp beğenmemiştim.


Snail Ampoule Mask; Gratis`de satılan bu maskeyi laf olsun diye almışım indirim zamanında. Tek kullanımlık kağıt maskelerden pek bir şey anlayamıyorum ben. Bugüne kadar denediklerimin hepsi olsa da olur olmasa da olur şeklinde.

Sephora Green Tea Göz Maskesi; yukarıdaki için söylediklerim bu ürün için de geçerli. Olsa da olur olmasa da.

Benefit Ka Brow; içinde hem fırçası hem 3 hem de 4 numaralı rengi olan çok kullanışlı bir testerdı. Tabii ki yurt dışı alışverişinde verilmişti. Sevdim gibi, tam boyunu dün aldım bakalım.

L`occitane Ultra Rich Vücut Kremi; çok beğendim! Hiç iyi olmadı çünkü fiyatı oldukça yüksek.

Rituals Happy Budha Vücut Losyonu; ismi ve kokusu hoş ama aklıma kalacak olumlu bir tarafı olmadı. Rituals markasından denediğim ilk ürün oldu bu arada.

Yves Rocher Konsantre Duş Jeli; gerçekten de çok az miktarı güzelce köpürüyordu. Bu mangolu olan versiyonun kokusunu da sevdim, tekrar alırım.

Kiehls Calendula Tonik; açılalı uzun zaman olduğu için çöpe gidiyor maalesef.

Dr Jart Water Drop Nemlendirici; jel kıvamlı bu nemlendiriciyi çok severek kullandım, nem verme konusunda ismi kadar iddialı değili bence ama yeterliydi, kıvamını ve hızlı emilmesini, yağlandırmamasını vs sevdim. Şu an elimde çok fazla ürün var ama bittiklerinde tekrar alabilirim.

Clinique for Man Yüz Yıkama Jeli; yine kullanılmayıp çöpe gidenlerden.

Nars Transparan Pudra; hemen herkes gibi benim de sevdiğim ürünlerden birisiydi. Sıkıştırılmış versiyonundasa böyle toz olan versiyonunu daha kullanışlı ve ekonomik buluyorum. Elimde sevdiğim ve yeterli bulduğum başka bir pudra var şu an, biterse tekrar buna dönerim.

La Mer Misel Su; 1-2 kullanımlık bu testerı oldukça beğenmiştim ama fiyatı dolayısı ile tekrar alabileceğim bir ürün değil.

Dermalogica Age Smart  Multivitamin Power Firm Göz Kremi; oldukça beğendiğim bir göz kremiydi, seyahat boy ürün olmasına rağmen 1,5-2 ay rahat kullandım sanırım. Fakat bir soru işareti silikonlu olmasıydı. Silikonun ince çizgileri gidermede işe yarayacağı belirtilmiş, hissiyatı da güzel tabii ama uzun vadede göz altlarıma kullanmak istediğim bir şey mi emin değilim.


Nuxe Sun Vücut Losyonu; hiç kullanamadım sanırım, bir yerden hediye gelmişti açmışım. 2 sene kadar çekmecede bekledi artık çöpe gidiyor.

Clinique Anti Blemish Kil Maskesi; sevdiğim kil maskelerinden birisiydi. Hafif akışkan kıvamda, aşırı germeden kurutmadan güzelce temizliyordu. İçinde hala vardı ama yine açılalaı çok uzun zaman olmuş. Elimde zaten aşırı maske biriktirmişim diye daha fazla tutmak istemedim. 

Clinique Tonik; arındırma açısından fena bulmadığım ama alkollü olduğu için daimi kullanmayı düşünmediğim toniklerden. Anti-blemish serisinin toniği de aynı şekildeydi. Bir ara sıklıkla sivilce sorunundan müzdaripken kullanıyordum artık kullanmıyorum.

Elancyl Selülit Kremi; bu duşta kullanılan yani durulama gerektiren versiyonuydu. Bir ara olukça popüler olmuştu ve kullanan herkes işe yaradığını söylüyordu. Ben de o gazla almıştım ama düzenli olan tek şey kremin duşakabin içindeki yeri oldu. Belki haftada bir belki de daha seyrek aklıma gelirse kullandığım için işe yaramadı. Tek sevdiğim yanı yanında hediye gelen masaj başlığıydı, onu atmadım. Düzenli kullanabileceğime inanırsam tekrar alabilirim.

Loreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Krem; şu saçımıza sürüyoruz hafif rengini açıyor, güneşte açılmış gibi doğal oluyor kremlerindendi. Boyalı saçta işe yaramıyor demişlerdi ama dinlemeyip aldım, hiç bir işe yaramadı. 

Eyüp Sabri Tuncer Köpük El Sabunu; köpük formunda olması güzeldi, ara ara almaya devam edeceğim sevdim.

Biopoint Düzleştirici Saç Maskesi; bu maskeyi çok seviyordum, daha önce de paylaşmışımdır birkaç defa. Kullandıktan sonra makine ile tarayarak saçlarımı kurutsam, dün düz fön çektirmişim gibi bir sonuç veriyordu. Fakat saçlarım son birkaç ayda biraz yıprandı ve asileşti. Şimdi eskisi kadar net işe yaramıyor maalesef. 

8 yorum:

  1. ordinary ürünlerini çok merak etmekle birlikte hala deneyemedim .. güzel bereketli bir ay olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ben de yavas yavas sira buluyorum denemeye henuz 4 urun deneyebildim 🤗 cope gidenlerle birhayli hafifledim 👍

    YanıtlaSil
  3. Şu biopiont maskeyi ben de spreyi ile alacağım meraktan:)

    YanıtlaSil
  4. Aa spreti oldugunu bilmiyordum bakayim ben de 🤗

    YanıtlaSil
  5. Clinique 7 days scrub ne zamandır istek listemde, senin beğenmene de sevindim :) Benefit Ka Brow hakkındaki yorumlarını bekliyor olacağım, mağazada gördüğümde işe yarayacağını hiç düşünmemiştim, demek ki ön yargılı olmamak gerekiyormuş.Toz transparan pudralardan benim favorim YSL, gözüm kapalı önerebilirim.
    Baya rahatlamıştır evin bu bitenlerden sonra :) Darısı başıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ka brow'u kullanmaya basladim bu hafta ve sevdim baya. Daha once bemefitin kas kalemini kullanmistim, ondan daha cok sevdim. YSL aklimda olabilir 👌 bende de marc jacops var su an. Cok cok muhtesem degil ama kenara atmaya kiyamadigim icin bir sure daha yeni pudra almayacagim sanirim

      Sil
  6. Hepsi süper bol biten ürün oldu mu çok hoşuma gidiyor.:)
    The Ordinary ürünlerini kullandıkça diğer ürünlerine merakım artmaya başladı.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ordinary'den stokladigim ve henuz kullanmadigim 2 urunum daha var 🙈 ne zaman sira gekir acaba 😄

      Sil

Yorumlarınız değerli